2011. március 13., vasárnap

Mindenem az életem-40.rész

/Nati/


-Na akkor most valljunk színt, mert nagyon idegesítenek a lenéző pillantásaid. Ha kérdezni akarsz valamit akkor kérdezz ha meg mondani akarsz valamit mond.
-Akkor kezdem az elején. Egy képmutató ember vagy. Mindenki a kedves aranyos Natinak ismer csak én tudom, hogy milyen vagy valójában.

-Na persze pont te aki alig ismersz. Szállj már le a magas lóról ember.
-Maradj csöndbe, te kérted, hogy mondjam el amit akarok akkor meg fogd be.- intett csendre.- Na akkor folytatnám. Nora nagyon hajtott rám, de én tényleg szerettelek ezért nem csináltam semmi olyat amivel megbánthatnálak. Erre kiderül, hogy te a hátam mögött mindenkivel együtt voltál. Szép cafka vagy te is.
-Te megőrültél.-ordítottam el magam- Nem tudom honnan veszed ezeket a baromságokat, de téged valaki nagyon félre vezetett.- ordítottam vele torkom szakadtából mikor oda jött egy ápoló
-Ez egy kórház, úgyhogy maradjanak csendben vagy menjenek ki és ott folytassák ezt a veszekedést, amire itt senki nem kíváncsi.-teremtett le minket.
-Igaza van elnézést.-mondta Crist.-Ez is a te hibád.- nézett rám
-Bekaphatod!- mondtam neki- Nem csaltalak meg mert én is szerettelek. Na tessék kimondtam még azt az Sz betűst szót is.- fogtam magam és kimentem az utcára, mert úgy éreztem nem bírom tovább muszáj a szabad levegőre mennem. Leültem egy padra és csak bámultam ki a fejemből. Nem nyújthattam valami szép látványt, mert csapzott voltam és esetlen, de ez engem egyáltalán nem érdekelt. Akinek nem tetszem az ne nézzen rám.


"Általában nyugodt típus vagyok, de Cris mindig pár perc alatt kitud hozni a sodromból és ez most sem volt másképpen. A lenéző viselkedést és a fölényeskedést általában észre sem veszem, de Crisnél nagyon zavart, mert folyamatosan éreztette a felsőbbrendűségét. Ezt nem lehet sokáig bírni"


/Cris/


Az emberek furcsán néztek rám. 
"Nati nagyon kiakadt azon amit mondtam és azon amit gondolok róla, de hiszen ez az igazság Nora legalábbis ezt mondta. De ha ez az igazság akkor mért kapta fel a vizet és mért viharzott el és hagyott itt. Egyszerűen most semmit sem értek. Kimondta azt a szót, de mért pont most? Mért nem tudta akkor amikor együtt voltunk. Áhh semmit sem értek. Lehet, hogy ez is csak egy hülyeség volt amivel csak álltatott, lehet hogy az, hogy most elment az is csak a játéka része? A legjobb az lesz ha utána megyek és beszélek vele, vagyis megpróbálok. Szerintem azzal járok a legjobban ha kivárok, majd lesz valami lehet saját magát buktatja le."


Vettem két ásványvizet és elindultam, hogy megkeressem. Túl messzire nem mehetett hiszen biztosan nem hagyja itt Manuekat egy szó nélkül. Lehet, hogy nem az a kedves aranyos lány mint amit sokan hisznek, de a családját akkor is nagyon szereti ebben még én sem kételkedem.


-Szia, hoztam inni.-fogtam meg a vállát, amikor 
-Ne érj hozzám.
-Azért tessék fogad el neked hoztam.-nyújtottam oda neki az italt.-Leülhetek?
-Azt csinálsz amit akarsz ez nem az én padom.
-Beszélgessünk, de most normális módon kérlek. Én nem szólok közben ahogy te sem oké.
-Megpróbálhatjuk, de nem tudom miért hiszed, hogy ha előbb nem sikerült akkor most fog.
-Mert intelligens emberek vagyunk.-mondta.- Legalábbis azt hiszem.-mosolyodott el.
Végig hallgattam Natit és nem szóltak közbe, nehéz volt de megálltam. Pont az ellenkezőjét mondta amit Nora. Ő  nem lépet félre és Fernandoval sem volt semmi, csak akkor amikor mi már külön mentünk. Ő volt az aki vigasztalja.
-Egyébként kitől veszed ezeket a baromságokat, mert kétlem, hogy magadtól akkor hamarabb mondtad volna.
-Noratól.-mondtam, de ahogy kimondtam tudtam, hogy ezt magamba kellett volna tartanom.
-Norától? És te hittél neki, pedig te is jól tudod, hogy elakart engem távolítani mellőled, hogy az övé legyen.- ahogy ezt mondta hirtelen nagyon rossz érzés fogott el, mert tényleg, ez így nagyon logikus.
-Most nagyon megvezettek mi?- vágtam egy grimaszt
-Most nagyon, de mind1 nem ezen múlott.
-Hát nem, de azért azt tudnod kell, hogy én nem csaltalak meg.
-Cris ha még megis csaltál most már nincs jelentősége. Neked van más én meg élem a pasi mentes életemet amit nagyon élvezek.
Nem tudtam mit mondhatnék még ezért egy darabig még egymás mellett ültünk szótlanul.
-Bemegyünk kezd hideg lenni?-kérdeztem
-Én még maradok egy kicsit, telefonálok egyet.


....


-Szerintem én lassan indulok haza. Holnap is benézek.- köszöntem el és nyomtam két puszit Manu és a gyerkőc arcára.
-Szia tesó köszönünk mindent.-mondta Rico- Haza vinnéd Natit, én itt maradnék estére?
-Természetesen.



/Nati/


Cris kirakott a ház előtt. Meglepetésemre Fernando ült a lépcsőn.
-Te meg mit keresel itt nem azt mondtad, hogy holnap jössz?-szögeztem neki a kérdésemet
-Azt mondtam, de meggondoltam magam.
Kinyitottam a lakás ajtót ahol elég nagy volt a felfordulás. Felvittem a cuccomat a szobámba aztán gyors rendet tettem a lakásba, majd neki láttam vacsorát csinálni.
-Nézd, mi akadt a kezeim közé. Sexi kis francia bugyi, nem akarod felpróbálni. Tetszene ha ebben kavargatnád a kaját.- jött be a könyhába Fer
-Ezt meg hol találtad?
-A szobádban.
-Kopj le a fehérneműmről és ne menj be a szobámba, a táskámba meg pláne ne nyúlj bele.
-Nyugi tigrisem ez csak egy bugyi.- villantotta ki a fehér fogsorát.
-Kész a kaja teríts meg.
Nem igazán örültem annak, hogy Fer itt van egyáltalán nem kértem. Csak teher volt nekem. Estére megbeszéltem Saraval, hogy elmegyünk valahova, de most hogy itt van Fer őt is hívnom kéne vagy mi?




-Mehetünk?-kérdezte Sara amikor ajtót nyitottam.
-Az a helyzet, hogy...
-Szia!- hallottam a hátam mögül érkező hangokat.
-Ez meg mit keres itt?- vágott érthetetlen képet a barátnőm
-Ez hosszú.
-Mentek valahova?-jött oda Fer és karolt át.
-Igen, moziba vagy valahova.
-Na ez tök jó, legalább nem unatkozunk, igaz nyuszim?- fordított maga felé Fer.
Csak helyeselően bólintottam.
-Meghívtam valaki mást is úgyhogy négyesben megyünk.
-Na ez remek, remélem pasi lesz és akkor nem leszek egyedül.
-Pasi lesz.-mondta Sara.- de nem hiszem, hogy örülni fogtok neki ebben a helyzetben.-mormogta




Végül a mozit inkább passzoltuk, mert túl sok ember lenne ott ilyenkor, ezért inkább a kedvenc helyünkre mentünk a Madrid Cafe-ba. Sara felhívta azt a bizonyos negyediket, hogy hol találkozunk. Amikor megérkeztünk a kávézóba a srác már ott várt ránk. Amikor megláttam, hogy ki az illető megrökönyödtem. Most már értettem miért mondta Sara azt amit mondott.
-Sziasztok.-köszönt és láttam, hogy ő is meglepődik a plusz egy személy miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése