2011. április 1., péntek

Mindenem az életem-49.rész

/Cris/


A recepción tájékoztatást kértünk hogy merre van pontosan a part, olyan kerestünk remélhetőleg nincsen nagy tolongás. A part elképesztő volt a fehér homok és a tenger hihetetlen kéksége rabul ejtett
-Na készen állsz hogy átadd magad a tenger hűsítő habjainak -  kérdeztem
-Csak ha velem tartasz -mondta és egy hatalmas csókot nyomott orcámra.
-Rendben mondtam és felkaptam az ölemben.
-Ne Cris bemegyek magamtól ha te is jössz, nem kell bevinni - kapálózott, fél úton sejthette a végzetét.
-Ha most bedobsz nem lesznek ezek után szép napjaid.-fenyegetőzött, mintha ez bármit is hatna nálam. 
-3-2-1 számolta vissza, hogy felkészítsem vesztére. Haját simítva tért vissza a felszínre... első pillantásra engem vett észre amint jó derülök általam kivitelezett tervnek. 
- Cristiano Ronaldo ezt nem úszod meg ilyen könnyen - mondta és közeledett felém és a fejemet megfogva a víz alá nyomott...de ugya azt mondanom sem kell hagytam magam.
A víz nagyon kellemes volt, a tenger folyamatosan hullámzott aminek az eredménye az volt, hogy mindig elmerültünk a habokba. Nati folyamatosan leakart nyomni a víz alá, melynek következménye bírkózás lett ugyanis nem hagytam magam. Én sokkal ügyesebb voltam egy csomószór felemeltem és a vízbe dobtam. Nagyon jól éreztük magunkat senki nem zavart minket élvezhettük végre egymás társaságát és a nyugalmat. 
-Mit szólnál egy kellemes masszírozáshoz?- kérdeztem
-Jól esne köszönöm- felelte
-Azaz én úgy értettem hogy te engem...
-Cris - vágott a szavamba
-...na jó csak vicc volt- feleltem mire neki a válasza csak annyi volt hogy közeledő fejemet ellökte. A testére rá nyomta a hideg naptejet, majd finom elkezdtem masszírozni hátát. 
-Ezt kikötöm ha nem bánod mondtam- majd finom mozdulatokkal széthúztam masnira kötött fürdőruha felsőjét- ha megfordulsz akkor nem csak a hátadat masszíroznám mondtam - majd az arcára egy cuppanós nyomtam.
-Talán majd este - nézett a szemebe - de most kösd be kérlek a fölsőmet. Miután bekötöttem a fölsőjét megfordult és könyökére támaszkodva a tengert kezdte el nézni.
-Mit szólnál ha hoznék valami finom koktélt és elszűrcsölgetnénk a naplementében? - kérdeztem meg.
-Ez nem túl romantikus neked kérdezte.
-Mit érdekel az engem ha veled tölthetem- kérdeztem és közel hajoltam hozzá hogy megcsókoljam közben átkaroltam derekát és simogatta hátát.
...


-Két Epres Martinit kérnék - szóltam a pultoshoz miközben a párpúltszéken foglaltam helyet.
-oh csak nem Cristiano Ronaldo az - lépet felém eegy kényeskedő hanggal megáldott lány.
-Te meg mit keresel itt?
-Tudod hogy megy ez az én munkámban hol itt hol ott.
-A te munkádban... mi is az pontosan?
-Jaj- legyintette meg a vállát és egy puszit nyomott arcomra a számhoz közel. -én egy Sex on te Beach-et kérnék - mondta miközben bele harapot ajkaiba...- bár ezt szívesebben kérném tőled kacsintott rám.
-Most komolyan te mi a fenét keresel itt?
-Oh az igazat megvallva hallottam hogy erre jársz majd és gondoltam nekem sem árt egy kis kikapcsolódás.
-Nem vagyok egyedül.
-Igen a testvérem említette hogy két főre foglaltál szobát, de nálad ez nem jelent túl sokat általában nem igaz?
-Általában lehet de ez most más, és ha megbocsátasz most megyek.
-Rendben de még úgyis találkozunk állt fel.
Visszasétáltam Natihoz , és kezébe adtam a koktélt.
-Ez a vártnál kissé tovább tartott, azt hittem lekésed a naplementét- nézett a szemebe.
-Hát tudod hogy megy..,   mégis én vagyok CR7... 
A "romantikus" délutánunk kézen fogva sétáltunk még a parton, majd a szállodába mentünk. Az ajtón belépve a lépcsőnél megláttam Parist. 
-Jaj ne  csak ezt ne - mondtam magamba majd gyorsan vállánál megragadva magamhoz fordítottam Natit.
-Cris? - nézett rám kérdően
-Őőő én csak megszeretném köszönni neked ezt a napot? Mi lenne ha innánk valamit a bárba? - kérdeztem meg.
-Nem én inkább felmennék és vennék egy meleg fürdőt. Mi van veled Cris olyan furcsa vagy ?- mondta mikor látta hogy szememmel végig pásztázom az egész területet. "A fenébe elvesztettem"
Mikor láttam hogy Paris sehol sincs nyugodtan egyeztem bele abba hogy felmenjünk  lakosztályunkba. A liftből kiszállva egy ismerős hang ütötte meg a fülemet.
-Sziasztok. hát te lennél Cris "barátnője". Hallottam már rólad de nem sokat - vágta oda a hang tulajdonosa Natinak.
-Nagyon örülök - nyújtott szerelmem kezet illedelmesen ahogy tőle megszokott volt.
-Nati őt itt Paris Hilton egy régi ismerősöm. Karoltam át Nati vállát hogy világossá tegyem én hozzá tartozom.
-Régi ismerős, akivel jó volt beszélgetni a bárban igaz?-láttam, hogy Nati kicsit csodálkozik, mert fogalma sem volt miről beszél
-Jó?? Ha te mondod.De mi most mennénk.-mondta
-Persze, persze sajnálom nem akarlak feltartani titeket. Holnap ebédelhetnénk együtt.
-Remek.-mondta Nati-szia akkor holnap.-hagyott ott minket.-mondta lekezelően. Elköszöntem Paristól és követettem őt a szobánkban.


-Szimpatikus lány.-mondta, de a hangjában cinikusságot hallottam
-Oké értem én..., de nem tehetek róla, hogy itt van.
-Nem arról nem, de nem értem mért nem mondtad, hogy találkoztatok.
-Nem akartam, hogy idegeskedj.
-Nézz lám mit látsz?-mutatott végig magán
-Ezzel most mit akarsz?
-Örültem volna ha válaszolsz. Te komolyan ha rám nézel egy olyan lányt látsz, akit érdekelnek a volt barátnőid. Olyan típusnak ismersz, aki féltékenykedő pláne egy ilyenre.
-Nem, csak...
-Mind1 csak azt nem értem, hogy jöhettél össze egy ilyennel. Cris ezzel melléfogtál.
-A rossz korszakomban volt.
-Volt pár. Most egy időre bezárkózom a fürdőbe.
-Volt pár?? Ez most szíven ütött.- mondtam neki, de már csukódott a fürdőszoba ajtó.
Ledobtam magam az ágyon és bámultam a plafont egy darabig. Vártam, hogy Nati kijöjjön, de a pezsgőfürdőben csak úgy repül az idő ezért ő is sokáig volt. Mikor már meguntam a várakozást, felhívtam a portát, hogy hozzanak fel kaját és egy üveg pezsgőt. Amíg vártam a szobapincért, elmentem letusolni. Nekem is jól esett volna áztatni magam, de nem várhattam örökké és mivel a lakosztályban 2 fürdő van megoldottam a problémát. A felvettem egy V kivágású pólót és egy farmert majd felzseléztem a hajam. 
-Te meg miért csípted így ki magad?-kérdezte Nati, mikor kijött
-Jól akarok kinézni, mint mindig. Öltözz fel mert rád vártam aztán kitalálunk valamit.
-Pont ez következett volna.-mosolygott.- Nem majd így mászkálok törölközőben egész nap. Agyatlan barom.
-Ezt hallottam.
-Tudod, hogy szeretlek.-fordította hátra fejét a válla fölött.
A szoba ajtón kopogtak. Na végre megérkezett a kaja is. Kinyitottam az ajtót és meglepődtem rendesen....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése