2011. április 17., vasárnap

Mindenem az életem-51.rész

/Cris/




Felhívtam a portát, hogy majd küldjenek valakit fel majd felhívtam Natit.
-Jaj, de örülök, hogy felvetted.
-Cris mondjad gyorsan mit akarsz, mert kijövök a tempóból.
-Tehát azért hívtalak, hogy megkérdezzem mi az a nappaliba?

-Cris ne nevettess már ezt nekem honnan kellene tudnom? Én lefeküdtem aludni ti voltatok azok akik még este dorbézoltatok.
-Jó akkor semmi folytasd csak az edzést. Szia!


"Valaki rendetlenséget csinált és egy biztos nem én voltam, de nem is a rendetlenség a baj hanem hogy elfogyott egy teljes üveg Vodka ami nem normális főleg akkor ha egy ember az aki elfogyasztja teljes lelki nyugalomban. Oké megesik hogy valaki a pohár fenekére néz, de melyikük volt. Én megértem ha elmondják, de egyik se vallotta be. Valaki hazudik, de ki??? Egyikről sem tudom, hogy akkora piás lenne. Valaki hazudik nekem és nem tudom miért, de kiderítem. Ha mostani helyzetet nézem elég furcsa, hogy Nati pont ilyenkor nincs itthon..."




-Cris és Nati hol van pont ilyenkor?-ordított Nani a másik szobából
-Edzeni ment és azt mondta, hogy mi meg csináljunk valami programot magunknak aztán ebédnél találkozunk.
-Kicsit sem furcsa, hogy pont ilyenkor.-mondta Nani mintha a fejembe látna, hogy én pont hasonló véleményen voltam.- De mind1 a ti dolgotok mennyire ismeritek egymást és mennyire bíztok meg a másikban. Az viszont jó ötlet, hogy csináljunk valamit de mit??
Értettem Nani célzásait mi szerint ő Natira tippel aki a nappaliban rosszalkodott, de nem reagáltam le mert én sem voltam biztos benne hogy valójában mi is történt.- Város nézés vagy fürdőzés a tengerben vagy amit akarsz.
-Menjünk le a bárba beszélgetni és igyunk valamit.
-A bárba ilyenkor? Korán van még az iváshoz és pláne éh gyomorra.
-Ember mi van veled, te se vagy már a régen ugye nem hitted hogy ezt komolyan gondolom... nyugi csak vicc volt.
-Jah.-vakartam meg zavartan a fejemet.- Elmegyek letusolok addig találd ki, és nyisd majd ki az ajtót a szobalánynak ha kopog összetakarítja azt amit nem tudom még ki csinált.
-Szerintem elég egyértelmű... Oké főnök meg lesz.-mosolygott.


/Nani/


"Istenem ez a Ronaldo srác nagyon szerelmes... ez nem jó. Hogy fogunk így együtt csajozgatni, azt akarom, hogy minden olyan legyen mint régen a két barát együtt mindenek felett. Megyünk az éjszakába és a csajok csak úgy tapadnak ránk. Ez a Nati nagyon elcsavarta a fejét, szép lány nem mondom, de nem hozzá való és eleve Kaka rokona vagyis nálam már egy rossz pont."
Kopogtak a szobalány volt az. Szép lány szép idomokkal tipikus olyan akiket én szeretek. Kedvesen beinvitáltam a lányt, aki egyből neki kezdett a feladatának, miközben a lány a munkáját végezte és elhelyezkedtem a kanapén és csak bámultam. Amikor az előttem lévő asztal törölgette egyszerűen nem tudtam levenni a tekintettem formás popsiáról.
-Van ott valami a földön.-mutattam az asztal alá, ahol igazából semmi sem volt. Ahogy lehajolt kezemmel a fenekére csaptam amitől ijedten emelkedett fel.
-Maga meg mi a fenét művel?? Vegye le a kezét a fenekemről.- mondta és a kezemet ellökte a fenekétől.
-Hölgye, hölgyem itt maga az alkalmazott és ha én nem lennék akkor maga a fizetését sem kapná meg úgyhogy végezze csak tovább a munkáját.
-Mégis mit képzel mi vagyok én? 
-Én nem képzelek semmi én csak azt akarom hogy takarítson és addig én had gyönyörködhessem.
-Viszlát uram, majd más folytatja amit én elkezdtem.-mondta és elindult volna kifelé csak "sajnálatos" módon elesett a lábamba és így pont az ölembe esett. Egyből megcsókoltam, a nyelvemet a szájába kényszerítettem aminek ő nem örült próbált eltolni magától, de egy gyenge lány mit sem ér egy erős focistával szemben.
-Na haver kitaláltad mit csináljunk.-lépet be Cris a haját törölgetve.-Hoppá!
-Úristen!!-szakadt el a szánk egymástól a lánnyal. Gyorsan felpattant majd az ajtó felé vette az irányt.


/Cris/


Meglepődtem amikor ott találtam a takarítónőt Nanival. A lány nagyon zavartnak tűnt és látszott hogy nagyon szégyelli magát.
-Nagyon sajnálom uram, ez nem az volt aminek látszott.-állt meg előttem majd elviharzott mielőtt válaszolhattam volna. 
-Ez meg mi a franc volt ember??-förmedtem rá a haveromra.- Az oké hogy nem akarod vesztegetni az idődet, de a személyzettel ne.
-Azt hiszed én támadtam le a csajt? Te most komolyan azt hiszed... akkor nem ismersz.
-A lány nagyon zavart volt elégé kétlem, hogy ő lett volna a ludas.
-Vagyis én voltam. Oké!
-Tudod mit nem is érdekel hogy te vagy ő volt a kedvezményező fél, de akkor se csináld többet.
Amíg felöltöztem mondtam Naninak hogy nézzen valamit a neten hogy hova menjünk. Szét néztünk a városban és egy nagyon jó délelőttöt töltöttünk el. Régen voltunk így ketten valahol és most nagyon jó volt. Beszélgettünk a fociról, a családról és még sok másról. Örültem, mert Nani azt mondta minden rendben a MU-nál és nélkülem is remekül meg vannak. Ezt én is jól tudtam, de jó volt azért hallani, hiszen sokat jelent az a klub még mindig a számomra.




/Nati/


"Ez a hívás meg mi a franc volt Cristól? Remélem nem arra akart célozni, hogy lehet én voltam. Nem látja a saját szemétől, hogy a portugál barátja a ludas. Reggel amikor elmentem láttam hogy éppen a wc fölött hajolva hányja tele a wc-t. Nem ismerem nincs jogom felette ítélkezni, de szerintem ez nem normális. És ha Cris ekkora vak, hogy nem veszi észre csinálnom kell valamit. Bár ez csak egyszeri alkalom gondolom vagyis nem fontos, hogy Cris tudjon róla, de akkor se higgye azt, hogy én voltam mert ez így nem oké!"


Nagyon jól esett végre kicsit lefárasztanom a testemet, aztán meg lazulni egyet a szaunában és a masszázságyon. A masszőrnél találkoztam Parissal, aki bármilyen furcsa normális volt és viszonylag jól elbeszélgettünk. Lehet, hogy ez csak egy felvett szerep volt és megjátszotta magát, nem tudom mert nem látok át a szitán. Megbeszéltem vele, hogy hol találkozunk és szóltam, hogy jön majd plusz egy fő is aki fiú. Persze ennek nagyon örült. 


Amikor felmentem, hogy elkezdjem a készülést a káosznak már nyoma sem volt. Készülődésem közben a fiúk is megérkeztek és ők is neki láttak a készülődésnek. Egy óra körül találkoztunk Parissal a portán, majd együtt mentünk az étterembe. A teraszom foglaltunk helyet ahonnan gyönyörű volt a kilátás. 
-És, hogy hogy te is idekeveredtél?- érdeklődött Paris Nanitól
-Az igazság az, hogy pihenni jöttem és a barátomhoz-paskolta hátba Crist
-És mi ennek nagyon örülünk.-mondtam
-Szeretek örömet szerezni az embereknek.-válaszolt
-Paris és veled miújság?- kérdezte Cris
-Hát nem sok tudod a munka és a munka... lefoglalja az időmet.- legszívesebben nevetni lett volna kedvem, de sikerült komoly fejet vágnom. Láttam, hogy Nani szeme hirtelen megakad valamit és feszülté válik.
-Megbocsájtanátok egy percre?-álltam fel, mert a mosdóba kellett mennem. Nani mintha észre se vette volna, hogy felálltam csak bámult valamit. 
Kifele menet a mosdóba hátra fordultam és láttam, hogy egy alkalmazott áll ott. 
A mosdóból kijövet ismerős hangottó hallottam aztán a hozzá tartozó arcot is láttam. Nani volt az és a szobalány akit előbb láttam.


- Idefigyelj, nem tudom kinek mit mondtál, de......


-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése