2011. április 9., szombat

Mindenem az életem-50.rész

/Cris/


-Ezt hallottam.
-Tudod, hogy szeretlek.-fordította hátra fejét a válla fölött.
A szoba ajtón kopogtak. Na végre megérkezett a kaja is. Kinyitottam az ajtót és meglepődtem rendesen....

-Jó napot maga rendelt vacsorát?
-Úristen te meg mi a fenét keresel itt? Ezt nem hiszem el, honnan tudtad, hogy itt vagyok?
-Tudod a kapcsolatok, de most már inkább engedj be. Aztán elmehetünk bulizni, úgyis rendesen kicsípted magad.
-Persze gyere beljebb haver, de nem vagyok egyedül.-zártam be mögötte az ajtót.
-Na ne mond! Nincs egy barátnője aki engem is boldogítana az este?
-Te hülye vagy. Ez nem egy prosti és nem is egy jöttment akit csak úgy összeszedtem a bárban, ő a barátnőm. Majd bemutatlak neki csak öltözik.
-Menjünk segítsünk neki.- dobta le magát a kanapéra és rám kacsintott.


"Na ennyit a szépen megtervezett estéről. Itt van az egyik legjobb haverom, akit nem dobhatok ki pedig most megtenném. Egy szép estét akartam amire én és Nati is szívesen emlékeznénk vissza erre beállít a semmiből... Ezt még kibírom hiszen csak egy estéről van szó."


-Ahelyett, hogy csak ott állsz és bámulsz ki a fejedből inkább dobj meg egy itallal.-kaptam meg az utasítást. Oda lépte a bárszekrényhez és kivettem egy Red Bullt, majd hozzá dobtam.-Valami ütősebbre gondoltam.
-Ezt kapod, vagy megelégszel ezzel vagy...- nem tudtam befejezni a mondatott, mert Nati lépett ki az egyik szobából. Olyan volt mint egy lassított felvétel kilépve a haját hátra dobta.


/Nati/


A ruhám hátul cipzáros volt ezért Cris segítségére volt szükségem. Kilépve kicsit meglepődtem hiszen Cris nem volt egyedül.
-Atyaég! Nem mondta, hogy vendégünk lesz.- néztem rá szúrós szemekkel, mert egyáltalán nem örültem, hogy nem szólt. Tudja jól, hogy én semmi jónak nem vagyok az elrontója, de szeretek mindenről tudni.
-Mert én sem tudtam.- jött egyből a mentegetőző válasz.- Kopogtak ajtót nyitottam és ő volt az.
-Rendben. Kérlek segíts.- léptem oda és fordultam hátra, hogy felcipzározza a ruhámat. A hosszú hajamat félre simította és lassan felhúzta a cipzárt, majd egy puszit nyomot a nyakamra engesztelésképpen.
- Haver ő itt Nati a szemem fénye.
-Megint egy pipa a neved mellett. Te mindig jól választasz.
-Nati ő meg a régi MU csapattársam, a portugál válogatott ásza persze csak utánam és jó barátom Nani.
-Nagyon örülök.-intettem.-bármilyen furcsa, de felismertem.
-Én is téged bogaram.-mosolygott
-Na jó én akkor elkészülök, bár azt hiszem ugrott a program amit akartál vagy tévedek?-néztem kérdőn Crisre.
-Nem!-mondta fancsali szájjal látszott rajta, hogy valami nagy jó idő töltést talált ki estére.


"Első benyomásra ez a Nani nem valami szimpatikus a számomra"-állapítottam meg mikor a tükör előtt álltam a sminkelésre várva- "Azért jöttünk ide, hogy ketten legyünk erre először Paris most meg Nani. A különbség csak az, hogy Paris nem zavart be annyira meg őt el is küldhettem volna a fenébe, de Nanit akiről tudom, hogy Cris jó barátja nem dobhatom ki és Cris sem. Ebből az estéből ki kell hozni a legjobbat"- mivel tudni lehetett, hogy a ma este nem lesz nagy durranás és valószínűleg sehova nem megyünk, nem sminkeltem magam ki nagyon. Felkentem egy vékony réteg alapozót, egy kis pirosító és kifestettem a szempillámat és már kész is voltam. A hajamat is beakartam göndöríteni, de úgy döntöttem nem pepecselek ezzel inkább hagyom úgy ahogy van.


/Cris/


-Te is itt szálltál meg?-kérdeztem Nanit.
-Én még sehol nem szálltam meg arra gondoltam...
-Van itt elég hely.-mondtam, gyorsan tudtam, hogy ő is ezt akarja kihozni a mondtaából és inkább megelőztem ne legyen neki megalázó és ha Natinak mondom, akkor ne Nanira haragudjon inkább rám nekem hamarabb megbocsájt. Lassan a kaja is megérkezett igaz csak két személy részére, de ez nem volt probléma, mert én már nem nagyon voltam éhes.
-Most látom csak, hogy romantikus estére készültél. Remélem nem baj, hogy bezavartam.- mondta Nani mikor a pincér betolta kocsit rajta a pezsgővel és a két fő részére készített ínyencségekkel.
-Dehogyis. Akkor szólnék.- füllentettem egyet, mert mit is mondhattam volna, hogy de pont nagyon rosszkor jöttél és kérlek menj el. Na ezt azért még sem mondhatom Natival még sok lehetőségem lesz kibírom, hogy ez nem úgy sikerül ahogy szeretném.


Mikor már Nati is kijött közénk nekiláttunk a vacsorának, vagyis ők, mert én csak a desszertből ettem egy kicsit. Igazából láthatólag senki nem élvezte az estét, de mindenki igyekezett jó képet vágni a vacsora alatt. Nani úgy gondolta bulizunk egy jót, Nati meg úgy ahogy én, hogy együtt töltünk egy romantikus estét. Mikor Nani elment mosdóra Natinak elmondtam, hogy Naninak mondtam, hogy ne vegyen ki szobát maradjon nálunk. Nati csak annyit mondott rendben. 


-Én lefekszem, ti beszélgessetek még.- állt fel mikor Nani visszajött. Gyakorlatilag leváltották egymást.


-Nem valami életvidám lány.-mondta Nani mikor már biztos volt abban, hogy kedvesem nem hallja.
-Nagyon tévedsz, csak most fáradt.-vette védelmembe Natit.- Szólhatok, hogy elvihetik a cuccokat vagy még eszel?
-Nem kösz nem eszek, de innék egy jó Vodkát vagy Tequilat.
-Biztos?
-Biztos, kell valami tömény.
Elővettem két kristály poharat majd töltöttem mindkettőnknek a Vodkából.
-Hogy-hogy itt vagy, nektek nincsenek ilyenkor meccsek?-kérdeztem meg amit már régóta akartam, mert Angliában ilyenkor még meccsek vannak.
-Az a helyzet, hogy kicsit megsérültem ezért nem játszom és úgy döntöttem, hogy eljövök pihenni. Az orvosok nem örültek, meg az edző sem, mert kell az orvosi ellenőrzés, de ismersz amit egyszer a fejembe veszek az úgy van.
Nanival sokáig beszélgettünk, de mivel már nagyon kimerült voltam ezért ott hagytam és elmentem lefeküdni.




...


Reggel mikor kómásan felkeltem a mellettem lévő hely üres volt és egy cetli hevert a párnán:
"Lementem az edzőteremben utána meg úszom egyet, ebédkor találkozunk addig csináljatok valami programot Nanival és maradj nyugodt. Puszi, Szeretlek! xoxo! <3"
Nem nagyon értettem, hogy a nyugodtság, hogy jön ide, de nem tartottam fontosnak.


Lezuhanyoztam majd kimentem a nappaliba, ahol a döbbenet fogadott. Minden szanaszét hevert a földön. Tegnap este amikor elmentem aludni, minden még a helyén volt, vajon ezt Nani tette. Amikor az asztalhoz léptem a tegnap még teli Vodka már teljesen üres volt. 
"Ugye ez nem komoly? Miért néz ki így a szoba és hogy fogyott el az a rengeteg Vodka."-miközben néztem a szoba állapotát Nani jött ki nyújtózkodva.


-Jó reggel! Úristen itt meg mi történt? 
-Ezt most komolyan tőlem kérdezed? Te voltál itt utoljára vagyis neked kell tudnod.
-Jaj ne hogy már azt hidd, hogy én voltam. Elég régóta ismersz ahhoz, hogy tud én nem ilyen vagyok.
-De más nem lehetett.
-Ha nem te és nem is én voltam akkor biztos Nati volt.
-Ő biztosan, nem mert nem ilyen.
-Hát persze, mert annyira ismered igaz.-mondta gúnyosan
-Igen is jól ismerem és tudom, hogy nem ő volt. 
-Te tudod. Én most felöltözöm, te addig szólj valakinek hogy rakjon rendet és gondolkodj egy kicsit.


...


Felhívtam a portát, hogy majd küldjenek valakit fel majd felhívtam Natit.
-Jaj, de örülök, hogy felvetted.
-Cris mondjad gyorsan mit akarsz, mert kijövök a tempóból.
-Tehát azért hívtalak, hogy.....




Szívesen venném ha ezúttal bővebb véleményeket írnátok akár a chatbe akár kommentbe. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése