2011. február 7., hétfő

Mindenem az életem-19.rész


/Cris/

-Jó reggelt.-köszöntöttem Natit amikor jött le a lépcsőn
-Jó reggelt neked is. Elég szarul nézek ki mint egy mosott rongy, de a tegnap este kikészített.-mondta
-Ne hülyéskedj már! Mit csinálsz ma?
-Iskola, bár nem sok kedvem van hozzá, de sokat hagytam ki így muszáj, meg legalább eltereli a gondolataimat.
-Nekem is edzésem van, este meccs, de utána arra gondoltam megejthetnénk az első randinkat.
-Hát nem is tudom, lehet hogy nem én lennék a legjobb társaság és fáradt is leszel.
-Jaj ne kéresd már magad kérlek. Valamikor el kell kezdenünk és lehet hogy feltudom dobni a kedved.
-Oké, próbálkozni lehet.-mondta és egy kis mosolyt láttam az arcán.
-Na rendben akkor ezt megbeszéltük. Mit mondasz Ricoéknak hol voltál este?
-Majd kitalálok valamit, de ha sietek lehet észre se veszik.- adott egy cuppanóst, felkapta a táskáját és elment.

"Mázlista vagyok! Istenem, de nehéz lesz ezt magamba tartani. Riconak nem szólhatok róla, mert lehet nem örülne neki és egyébként is amíg nincs semmi komoly minek. Pepe és Marcelo meg áhh... nem azt mondom hogy pletykásak, de jobb biztosra menni. Nem akarom hogy az egész öltözőben ez legyen a téma. Most ott van Sergio és Lara. Remélem komoly dolog lesz belőle. Szerintem nem kéne ennyire óvatosnak lennünk, de ha Natinak ez kell, hogy élvezni tudja akkor ez lesz. Nehéz lesz főleg Ricoék előtt, amikor majd ott leszek náluk vagy ők jönnek és akkor mindennek olyannak kell lennie mint előtte volt. Na jó éljünk a pillanatnak, ráér majd akkor foglalkozni ezzel."-gondolkodtam a zuhany alatt. Nagyon boldog voltam.

/Nati/

Hazaértem összepakoltam a cuccomat és irány a suli. A suliba Saranak elmondtam minden, nagyon megértő volt és segített hogy jobb legyen a kedvem. A suliba végre kiosztották a szakokhoz tartozó elvégzendő gyakorlati munkákat. Ez aztán tényleg jó kedvet csinált, mert végre felmondhatok a könyvtárba amit nagyon nem szerettem.
Saraval úgy döntöttünk elmegyünk suli után egy közeli kávézóba.
-Látom jobb kedved van már.-mondta
-Mi az hogy. Szörnyű ami történt, de nem akarok ezen gondolkodni, mert most jó dolgok történnek velem.
-Tudod már kivel leszel párban?
-Nem igazán látásból ismerem csak a lányt, de holnap kiderül, mert mindenkinek meg kell ismerkedni a társával.
-Biztos jó lesz. És hogy gondoltad ezt az egészet Crissel?
-Fogós kérdés. Fogalmam sincs! Nem vagyok biztos benne hogy ez jó ötlet.
-Szerintem pedig az.
-De lehet nem is illünk össze. Ő nagy nőcsábász nekem meg niNcs arra szükségem hogy versenyezzek másokkal, hogy én legyek neki a legjobb.
-Akkor hogy fogjátok csinálni?
-Hát csak te tudsz róla és remélem ez így is fog maradni. Elkezdünk randizni, hogy jobban megismerjük egymást lehet ez hülyeség, de...
-Áhh nem, ha nektek ettől lesz jó akkor hajrá.

/Cris/

-Nagyon jó kedved van. Ennyire intenzíven sose csinálod a feladatokat.-mondta Marcelo
-Tippelhetsz miért. Tegnap biztos sikerrel járt vagy jó estét zárt a csajjal vagy sikerült Natit féltékennyé tenni.-Pepe
-Nati nevét hallottam.-kérezte Rico
-Matti, Mattiék mentek el utoljára-mondtam gyorsan
-Akkor már az én hallásom sem a régi.-mondta Rico
-Watson és Scherlock kideríti mi a helyzett- jött oda Gonzo
-Nem lehet csak egyszerűn jó kedvem?
-Lehet, de sajnos téged mindenki túl jól ismer.- ordította Sergio a kapuból.
-Sergio azért annyira jól inkább nem szeretnénk.- fordult felé Iker
-Héé ne lazsáljatok mennyen a munka-ordított az edző

Este a meccs után:

-Csapunk ma egy pasis estét?- kérdezte Mesut
-Ezt már megbeszéltük, le van fikszálva.-mondta Pepe
-Hova megyünk?-kérdezte Khedira
-Bízzátok rám tudok egy remek helyet.-mondta Marcelo. Nem is ő lett volna, ha nem ő mondja ezt.
-Milyen helyet tudsz te?-jöttem ki a zuhanyzóból egy száll törölközőben
-Ahova ma este megyünk.-mondta Rico
-Ma este?-kérdezte döbenten
-Igen megbeszéltük már 2 napja, hogy meccs után elmegyünk.
-Nekem nem jó.-mondtam
-Na jól van ez nagyon vicces meg minden, de....-mondta Pepe
-Komolyan. Más dolgom van.-vágtam közbe
-Tippelhetek? Egy lány?-kérdezte Mesut
-Persze hogy egy lány és ahogy Crist ismerem nem is akármilyen.-fordult Mesut felé Marcelo
-Szerintetek jók voltunk?-próbáltam terelni.
-Ügyes nagyon ügyes.-mondta Khedira
-Ez alap. Ő mindenhol ilyen.-mondta Rico
-Oké mindenesetre nekem ma nem jó. Bocsi srácok.-mondtam
-Te tudod, de bánni fogod. Biztos megint alkotni fogunk.-mondta Pepe
-Főleg Te és Marcelo, ahogy mindig... tuti fájni fog a hasunk, mert annyira röhögni fogunk- Nézett Mesut Pepére





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése