2011. február 18., péntek

Mindenem az életem-25.rész

/Cris/


-Nekem most mennem kell a meccsen találkozunk- mondtam, mikor lejöttem Natitól.-Sziasztok!- csaptam be magam mögött az ajtót.
"Most lehet kicsit bunkó vagyok, hogy csak így elviharzok, de muszáj, mert Nati teljesen kiakasztott a makacsságával egyszerűen nem értem mi van vele. Oké látta a képeket meg minden, de azért legalább meghallgathatna aztán eldönt hogy hisz-e nekem vagy nem. Nagyon felhúzott"
Haza mentem, és minden hülyeségbe belekezdtem, de annyira ideges voltam és nem tudtam semmire koncentrálni, hogy mindent félbeszakítottam, aztán már azon kaptam magam, hogy ideje indulnom.
"Remélem a játékra tudok majd koncentrálni, és mindent beletudok majd adni a mai meccsen is mint mindig a maximumot kell nyújtanom a pályán. Ki kell iktatnom a külvilágot és a gondokat csak a játékra koncentrálhatok semmi másra nem"


/Nati/
"Nem éreztem úgy hogy Crisnek igaza lenne, mert nehogy már neki álljon feljebb amikor ő volt a paraszt nem én.Felidegesítettem magam azon, amit mondott, de csak azért mert nem éreztem jogosnak szerintem teljesen érthető, hogy így viselkedtem nem gondolom azt hogy nekem kéne még a magyarázatát vagy éppen a hazugságát hallgatnom."Miután Cris elment és egy kicsit megnyugodtam felhívtam Norát, hogy megbeszéljük ma mikor tudnánk találkozni, hogy folytassuk a munkát.
-Haló!-szólt bele a telefonba
-Szia Nati vagyok. A világért sem szeretnék zavarni, csak érdeklődni szeretnék, hogy ma mikor tudnánk találkozni?
-Minek kéne nekünk ma találkozni?
-Erőltesd meg egy kicsit azt a nem túl okos fejedet-mondtam
-Jaj, de goromba vagy.
-Inkább válaszolj a kérdésemre és akkor hamar véget vethetünk ennek a beszélgetésnek.
-Nekem ma nem jó, mert már programom van elígérkeztem máshova.
-Nekem este is jó.
-Nem érted mondom nem jó se délután sem este.-mondta
-Jó lenne ha beírnád a naptáradba, hogy valamikor neked is foglalkoznod kéne vele, mert tegnap is míg te szórakoztál én írtam meg, pedig elvileg közös munka
-Én nem kértelek meg rá és ne te mond már meg hogy mit csináljak te kis liba.
-Liba? Na szép tudod te meg mi vagy...na jó nem süllyedek le a te szintedre.-mondtam idegesen
-Látod ennyi vagy nem tudsz rám semmit mondani. Na szia!-mondta és rám csapta a telefont
"Na ez meg mit képzel magáról, rám csapja a telefont ki ő basszus? Ma mindenki csak felbassza az agyamat előbb Cris most meg Nora kijöhet még. Pedig még a nap fele hátra van. Megint csinálhatom én a feladatott már ha tudok rá koncentrálni. Lazítanom kellene, mert csak jó lelkiállapotban tudok jó teljesítményt nyújtani, és én mindig a legjobbra törekszem. Ekkor egy remek ötlet jutott eszembe."
Kocsiba ültem és elindultam Sarahoz reménykedve abba, hogy otthon lesz. A portástól megkérdeztem, hogy Sara itthon van-e és szerencsére otthon volt ezért felmentem hozzá.
-Hát te mit keresel itt?-kérdezte miközben betessékelt
-Kérlek mond azt, hogy semmi fontos dolgod nincsen mára.-mondtam reményteli hangon
-Semmi olyan amit ne tudnék elhalasztani.
-Akkor pakolj be fürdő ruhát, mert elmegyünk egy jó kis masszázsra, Manuela is oda jár nagyon jó hely. Kérlek ne mond azt, hogy nem mert muszáj kicsit megnyugodnom és feltöltődnöm és ez erre pont alkalmas. Rossz idő van, mást úgyse tudnánk csinálni.
-Nagy szükséged lehet a kikapcsolódásra, ha még telefonálni sem volt időd annyira siettél ide és azt sejtem, hogy valamit el is akarsz mondani. Nem igaz?
-Ismersz.- mosolyogtam rá.-Na gyorsan hadd induljunk.
Útközben mindent elmeséltem Saranak a tegnappal és mai nappal kapcsolatban.
-És mit akarsz csinálni-kérdezte, mikor végeztem a mesélésel
-Nem tudom lehet jobb is lenne ha Cris összejönne vele.
-Hogy mondhatod ezt? Szereted Crist vagy nem?
-Őszintén?
-Persze, hogy őszintén.
-Nem hiszem, hogy ennyi idő alatt bárki is szerelembe eshet. Hogy szeretem-e Crist? Talán, de ennyi idő kevés arra, hogy ezt biztosan megmondjam. Egy biztos, hogy jól érzem magam vele magam, sőt nagyon jól, de ez még nem szerelem.
-Vibrál közöttetek a levegő ha együtt vagy vele?
-Igen határozottan igen, de ez semmit nem jelent.-mondtam
-Tévedsz, ez pont azt jelenti, hogy ti szeretitek egymást.
-A szeretet és a szerelem nem ugyan az.-mondtam mintha olyan sokat tudnék mind2-ről, pedig mindkettőről nagyon keveset tudok.
-Szerintem, csak kifogásokat keresel.
-Na megjöttünk.-mondtam mikor beálltunk a parkolóba és leállítottam a motort.
A masszázs nagyon jól esett, nagyon sok nő volt, de érthető, mert a masszőrök izmos jóképű fiatal srácok voltak, akik félmeztelenül dolgoztak, így mindenkinek több kedve van ide jönni. Sara egyik sráccal telefonszámot is cserelét, mert nagyon egymásra hangolódtak. Az egész délután ott töltöttük, szaunáztunk és fürödtünk is. Tényleg ellazított és minden gondot elfelejtettem, ez mindenre gyógyír.
Sarat kiraktam a lakásnál és mentem haza. Pont úgy értem haza, hogy még arra volt időm, hogy átöltözzek a meccs előtt. A mecset a nappaliba egy nagy adag pattogatott kukorica társaságában néztem.
A meccs nagyon kiegyenlített volt, egyáltalán nem volt Real fölény, bár a Madrid szerezte meg a vezetést. A gólt egy gyönyörű fejessel Khedira szerezte meg. Amikor az utolsó negyedórába léptünk Marcelo remek passza után Crishez került a labda. Egy gepárd gyorsaságával indult meg mikor már a lövésre készült Raul Garcias felrúgta. Cris szenvedett a fájdalomtól ezt követően nem is tudta folytatni a játékot le kellett cserélni.
A meccset hozta a Madris Sami fejes góljával.
"Szegény Cris, biztos nagyon fájhatott neki. Átmegyek hozzá ha megjön, biztos jól fog esni neki ha ott vagyok hát ha megtudjuk beszélni a dolgokat is." 


...


Hallottam, ahogy egy kocsi bekanyarodik a felhajtóra. Ricoék voltak azok.
-Szisztok. Jól sikerült a visszatérésed-köszöntöttem őke
-De még milyen jól adtam egy gólpasszot.-mondta Rico
-Gratulálok. Láttam Cris megsérült komoly?-érdeklődtem
-Nem annyira, de elég csúnya.-válaszolta
-Nagyon fáradtak vagyunk mi fölmegyünk, jössz te is?-lérdezte Manuela
-Én még nem. Jó éjszakát!




/Cris/


Nagyon fájt a lában, ezért ahogy hazaértem egyből leültem a kanapéra feltettem a lábam egy székre és jegelni kezdtem. Pont a Szökés utolsó évadát néztem, mikor csöngettek. "Vajon ki lehet az?" Keltem fel, hogy ajtót nyissak. Kinyitottam az ajtót és nagyon meglepődtem.
-Remélem nem zavarok.-jött be az ajtón
-Mit keresel itt?-kérdeztem értetlenül
-Gondoltam beugrok, hoztam egy kis piát is, hogy lazítsunk. De veled meg mi történt?-kérdezte
-Nora, mit keresel itt most komolyan. Gondoltad beugrasz, hogy lazítsunk.
-Tegnap olyan jól elvoltunk, gondoltam ott folytathatnánk ahol abbahagytuk.
-Ott inkább ne.-fordítottam neki hátat és megindultam a nappali irányába, hogy visszafoglaljam a helyemet.Ekkor megint csöngettek.-Kit hívtál még?
-Én senkit.-mondta. Keltem fel, de ő visszalökött-hagyd csak majd kinyitom.
-Te meg mi a francot keresel itt?-hallottam kintről a hangot. Na ez így nem lesz jó, mert ahogy hallottam Nati volt az.-Na engedj nem hozzád jöttem. Jött be a nappaliba.
-Szia édes. Minek köszönhetem ezt a kellemes meglepetést?-kérdeztem
-Láttam, hogy megsérültél gondoltam jól esik ha valaki gondoskodik rólad, de látom rosszul gondoltam, mert gondoskodsz te erről.
-Azért jöttél, hogy ott folytassuk ahol reggel abbahagytuk...-förmedtem rá.
-Én azért jöttem, hogy megbeszéljük, de látom nem alkalmas az időpont.-bökött Nora mellett
-Kérdezhetek valamit?-vágott közbe Nora
-Nem.-válaszolta Nati
-Úgy érzem nem kedvelsz engem-fordult Nati irányába
-Ahogy mondod, nem kedvellek ismerem a magadfajtákat neked csak a pénz, a csillogás, szép kocsi, szép ház...kell. Teljesen rámozdultál Crisre
-És mit érdekel az téged semmi közöd Crishez?-vágott vissza Natinak-Vagy talán mégis? Nagyon furcsák vagytok ti ketten, nekem túl titokzatosak.
-Hogy merészelsz ilyet mondani.-válaszolta Nati
-Akkor gondolom ez sem zavar-mondta Nora lehuppant mellém és megcsókolt.
-Na ebből elég legyen. Te meg még hagyod is.-mondta Nati
-Mért mit kellene tennem megvernem?-válaszoltam
-Tudtam én, hogy van valami, de nyugi engem nem zavar.-mondta Nora-Úgy is engem választ és tudod miért, mert így nézek ki ahogy és azért mert így tudok csókolni.-és megint megcsókolt. Ekkor Nati fogta magát a másik oldalamra ült, a fejemet felé fordította és ő még hevesebben megcsókolt.
-Na csak, hogy lásd én is tudok.-mondta majd felállt.
-Hoppá, ez nagyon jól esett.-mondtam, de erre csak egy pofon volt a válasz. Nati fogta magát és kiment, majd visszajött.-Nyugi, csak hogy tud a tiéd lehet nekem nem kell.-mondta Norának, aki nagyon örült látszott rajta, hogy érezt, hogy nyert. Ami engem illet egyáltalán nem örültem nekem nem kell csak ez járt a fejembe, talán most elrontottam mindent.....

Várom a véleményeteket, de ne csak azt, hogy jó hanem azt is, hogy mi tetszett ha tetszett, és mi nem ha nem tetszett, mert így tudok majd jókat írni. Remélem sok vélemény lesz, mert a tegnapihoz elég keveset kaptam. Csak őszintén ;)


Köszönet a segítségért: Xoxo-nak a testvéremnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése