2011. február 13., vasárnap

Mindenem az életem-22.rész

/Cris/
-Nagyon furcsa vagy szerintem nem mondasz el valamit és nem tudom hogy miért...-mondta
Na erre most mit mondjak ismer, de nem mondhatom el neki, mert Nati megkért és egyébkét sincs még mit, de nem akarok hazudni neki.
-Nagyon gondolkozol.... mondjad mi van...-mondta.
-Hát izzé...van egy lány aki teljesen más mint a többi eddigi...olyan érzelmeket mozgat meg bennem amikről nem is tudtam hogy léteznek.
-Ki az a lány ismerhetem valahonnan?-kérdezte. Na jó erre mit mondjak...? Hát figyelj Rico az a lány akiről esténként álmodozom és perverz gondolataim részese az nem más mint a te imádott Natid? Ha ezt így kerek perec kimondanám ő tisztességes és visszafogott srác lévén megveregetné a vállam és azt mondaná gratulál..., nem  ezzel úgy kihoznám a sodrából hogy páros lábbal rúgna ki. Végül is meg is érteném van egy barátom aki köztudottan nőcsábász és mindig más lányok kegyeit lesi tegnap még egy partin agy ismeretlen lánnyal enyeleg majd másnap bejelenti hogy az ő imádott kedves nem más mint a kis sógornőm....hát igen így belegondolva ez az egész így nem éppen vállalható.
-Hát az az igazság, hogy nem mondthatok róla semmit megfogadtuk hogy addig míg nem áll biztos talpakon a kapcsolatunk addig nem áruljuk el senkinek hogy mi ketten.....szóval érted.
-De barátom ha már első nap lefeküdtél vele akkor nem lehet annyiban eltérő a többitől...tudod nagyon szeretlek de az esti kalandjaidról meg van a véleményem....
-Jó ezeket barátom csak azért mondod mert te csak egy nővel bújtál életed során ágyba, de húú az a nő...-mondtam nevetve.
-Vigyáz mit mondasz a feleségemről beszél.-mondta hót komoly arccal.
-Nyugi már tudod hogy csak hülyülök.
-Drága barátom tudom hogy ez számodra teljesen furcsa, de egy kapcsolatban nem a testiség az első számú.... 
-Tudom és éppen ezért nem feküdtem még le vele, sőt randizgatunk ami tőlem elég szokatlan...és olyan dolgokat csinálunk mint egy hétköznapi pár...múltkor megmutattam neki a kedvenc helyemet -mondtam majd felálltam és a bárpult felé vettem az irányt .

/Natalia/
- Rico hová ment?-kérdezte Manuelát.
-Szerintem átment Crishez, de nem vagyok benne biztos.
-Rendben akkor van időnk beszélgetni.
-Bármikor van időnk csak szólnod kell.
-Ugye neked Rico volt az első?
-Igen ő volt az első szerelmem és őneki adtam oda magam először
-Sose érezted azt előtte, hogy kívánod az előző partnered és .....
-Az igazat megvallva soha, persze ez csak én vagyok, de inkább beszélj nyíltan úgy könnyebb.
-Hát semmi csak....ugye mi olyan nevelést kaptunk ami miatt megsem fordul a fejembe hogy mindenkinek odaadjam magam de...-hagytam abba a mondandóm
-De ha úgy érzed hogy tényleg ő az aki... és nagyon szereted akkor ővé lehetsz-e ? -fejezte be a mondatomat.
-Igen.
-Attól, hogy még Rico és én azt az utat választottuk hogy a házasságig szüzek maradunk attól még neked nem kell, de tudom hogy nem fogsz hülyeséget csinálni. 
-Köszönöm álltam fől.
-De ne hagyd magad semmilyen körülmények között hogy olyanba vagy olyanra kényszítsenek amit te nem akarsz.És ne feledd ha bármi problémád vagy gondod akadna rám és Ricora mindig minden körülmények között számíthatsz - mondta majd felállt és átölelt." Tudtam, hogy Manuelának nagyon jól esett, hogy megbeszéltem vele ezt a dolgot."




Délután három órára volt megbeszélve a találkozó a partneremmel egy kávézóba. Már múltkor megkaptuk a feladatunkat, így most a "megbeszélésre" fordítottuk a hangsúlyt, majd     
elmentünk hozzánk hogy elkezdjük a tervezést a feladattal kapcsolatban. Mivel jó idő volt a kertben a medence mellet lévő asztalnál foglaltunk helyet.
-Pillanat és jövök szólok az itthon levőknek hogy visszaérkeztem, és hozok valami harapni valót. Mikor az átjárón mentem át hallottam hogy nyílik a  kertkapu ajtó, gondoltam biztos a kertész az.
10 perccel később, mikor vissza tértem a kertbe, kissé ledöbbentem hiszen az asztalnál ott ült Cris , Pepe és Marcelo.
-Sziasztok hát ti mit kerestek itt?-kérdeztem megepedten
-Csak nem akartad előlünk elrejteni a csinos kis barátnődet.-mondta Pepe
-Előlünk biztosan nem inkább Cris elől nehogy ezt is behálózza, mert az rossz fényt vetne rá.-mondta Marcelo
-Ő Nora és csak a partnerem az iskolában. Nem gondolom, hogy bárkinek is be kellene mutatnom, se nektek se Crisnek de ha így alakult akkor Nora ő itt Pepe, Marcelo és Ronaldo, de gondolom megismerted őket.
-Úristen még szép. Ronaldo a mindig szexi Real sztár akiért mindenki megveszik Pepe és Marcelo meg a csapat bohócai persze jó értelemben.
-Nagyon kis tájékozott a hölgyemény- kuncogott Pepe
-Mindig sexi Real sztár na ezt így még nem hallottam-mondta mosolyogva Ronaldo
-Most itt akartok maradni vagy mi?-kérdeztem a fiúkat
-Dehogyis csak átjöttünk Ricokékat áthívni mert megyünk Crishez csobbanni egyet.-mondta Marcelo-gyertek ti is.
-Nekünk most...-mondtam volna de Nora közbe vágott
-Oké megyünk, de nekem nincs bikinim.-mondta
-Se baj majd Nati add egyet, körübelül egy a méretetek, nekem jó szemem van ilyenhez- mondta Cris.- Gyere majd utánunk és hozd a fürdőrucikat-mondta
"Na ez remek hogy fogunk így a feladatra koncentrálni. Nora szemre való lány megértem a fiúkat, de őt már kevésbé biztos tetszik neki hogy három focista áthívta pancsolni, de nem ezért jött ide és ha tudom hogy ez lesz ide se hívom. Nem is ismerem még annyira és már a barátaimmal fog mulatni és még a fürdőruhát is én adjam. Első benyomásnak nem a legjobb"
Egyáltalán nem volt kedvem átmenni fürdeni ezért én nem is vettem fel fürdőruhát csak átvittem egyet Norának.
-Remélem ez jó lesz rád-mondtam és átnyújtottam neki.
-Köszönöm, hol vehet fel-kérdeztem
-Bárhol akár itt is.-mondta Pepe- Mindenki örülne neki, aki hímnemű.
-Menj fel az emeletre rengetek szoba van....ott áttudsz öltözni.
-Na jó szórakozást srácok én megyek és elkezdem azt amit Noraval közösen kellene csinálnunk.- néztem Nora után szúrós tekintettel
-Ne csináld már ezt, mindenki itt van ha nem akarsz fürdeni, hozz egy könyvet.-mondta Manuela
-Oké, de nem értem mért jó hogy itt olvasok míg....
-Legalább nem leszel egyedül-mondta Rico
-Szeretek egyedül lenni-mondtam
"Még csak most ismerte meg a srácokat és már velük haverkodik, Crisnél.... Úristen Crisnél öltözik, de mi van ha valaki rányit öltözés közben. Áhh mennyi az esélye, hogy pont rányit valaki abban az 5 percben míg öltözik."- gondoltam magamba míg a könyvemért mentem.
Mikor átmentem Pepe és Marcelo éppen  hahotáztak. Normális esetben nem kérdeztem volna meg hogy min nevetnek mert náluk inkább az a furcsa ha nem nevetnek de mivel már lassan 5 perce rágódok egy mondaton mivel nem tudom úgy  olvasni hogy meg is értsem oda  fordultam a hozzám legközelebb lévő emberhez... hát szerencsémre nem éppen Nora volt az?
-Ezekkel meg mi történt?-kérdeztem miközben a fejemmel a srácok felé böktem
-Hát....azon nevetnek hogy Cris mennyire zavarba jött hogy rám nyitott miközben öltöztem.... De megsúgom neked nem úgy tűnt mintha nem tetszene neki amit lát...-mondta majd idegesítő nevetésbe tört ki...
-Hé Nora nem jössz be-ordított ki Pepe
-Hát szépen állunk engem meg sem kérdezel....
-jaj Nati ne csináld hiszen te nem is vagy fürdő ruciba.... de ne félj Pepe én megyek.-mondta majd bement a vízbe.
A medence egyik végében Pepe Marcelo és Nora a másikba Manuela Rico és a "szexi Real sztár"
Valaki felvetette azt az ötlete hogy röpizenek a vízbe. Manuela kissé húzta a száját-A családban Nati a sportember természetesen Ricon kivűl....De jó legyen nem akarom elrontani az örömötöket.-mondta majd csókot nyomott Rico arcára ugyanis külön csapatba kerültek.
"úristen nem hiszem el minek kell folyton sikoltozni áhh...megőrjít.... Mi ez amit érzek á nem az lehetetlen féltékeny vagyok.... oh...." 
Olvasás közben néha néha kitekingettem ...hihetetlen ez a lány ...ugyes kétség kivűl nagyon ügyes hiszen mi mást mondhatnék arra aki ebben a játékban folyton eléri hogy Crishez simuljon. Hát persze teljesen véletlenül pont egy csapatba kerültek....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése