2011. február 17., csütörtök

Mindenem az életem-24.rész

/Cris/


"Natinak biztos nem teszik, hogy én viszem haza Norát, bár nem tudom mi baja van tényleg kicsit furcsa, de kedves lánynak tűnik. Most már tudom milyen amikor féltékeny"




-Van barátnőd?-kérdezte mikor már 10 perce mentünk a kocsival- én csak ránéztem majd vissza az útra nem válaszoltam mert mi köze hozzá de igazából még én sem vagyok teljesen tisztában azzal hogy most van-e vagy nincs barátnőm és eleve sem lenne publikus.
-Hiszel a véletlenekben-tett fel újra egy kérdést
-Hát...
-Én hiszek benne-vágott a szavamba-az se lehetett véletlen hogy pont Nati mellé osztottak be, hogy megismertelek és hogy rám nyitottál miközben öltöztem.
-Hát valamilyen szinten hiszek benne, de inkább azon az oldalon állok hogy okkal történnek a dolgok...
-Szóval szerinted sem volt véletlen.... mi igazán szép párt alkotnánk-mondta és elkezdett . simogatni a lágyékomnál. Úristen mit csinálok engedem neki és már a pöcök is áll, de azért 5 perc elteltével kapcsoltam és ellöktem a kezét....
-Látom neked sem lenne ellenedre...
Erre inkább nem mondtam semmit...
-Hol tegyelek ki?
-Te meddig mész?
-A Marca székházig...
-Oké akkor rakjál ki ott, nem lakom onnan messze.


Kiszálltunk a kocsiból elköszöntem tőle...puszit akartam adni az arcára mikor ő hírtelen elfordult így egy szájra puszi lett belőle. De ő nem érte be ennyivel átdugta a nyelvét a számba és ide-oda cikázott vele, eltoltam magamtól.
-Bocsi véletlen volt azt hittem pont a másik oldalra akarsz adni puszit-mondta
-Rendben, de én most sietek még látjuk akkor egymást.
...
(Másnap reggel)


/Nati/
Reggel felkeltem és mikor kinéztem az ablakon láttam hogy szakad az eső.. remek ez a nap jól indul tegnap még olyan napsütéses nap volt...Megzuhanyoztam elkészültem és lementem az ebédlőbe.
-Szia Rico...izgatott vagy hogy ma ismét pályára lépsz?
-Igen nagyon, ráadásul a ma esti meccs fontos meccs lesz a csapat számára a Kupa döntőbe kerülés a cél és én mindent megfogok tenni hogy ehhez hozzá járuljak
-Ha csak Cris nem önzőzik...
-Jaj Nati ne kezd te is mindenki mondja hogy Cris önző de egyáltalán nem az sem apályán sem az életben... például ha önző lenne szerinted fontos lett volna neki a mi házassági évfordulónk?
-jó be kell látnom nem olyan mint amilyennek elsőnek gondoltam... furcsállottam is hogy hogy lehettek ti jóban hiszen annyira mások vagytok, igaz akkor még csak annyit tudtam róla mint amennyit az újságok leírtak és amit ti néha meséltetek. (5 perccel később)
-Leugrom a boltba...elfogyott a müzli te voltál az a piszkos aki kiöntötte az utolsót szemet igaz kérdeztem majd megragadtam egy párnát és Rico irányába dobtam.
-Én??-kérdezte ártatlan szemekkel- Hát ilyennek ismersz?-kérdezte komolyan majd elnevette magát
-Hozzak neked is valami?
-Igen egy mai újságot. Köszönöm






Már a kezembe volt a kedvenc müzli és pont a pénztár felé vette az irányt mikor eszembe jutott hogy kell Riconak újság. -jaj majd nem elfelejtetem.
Oda mentem az újságos pulthoz és megláttam hogy minden újság címlapon Cris virított. Ettől féltem tudtam én naiv.... leemeltem 3 bulvár újságot és azt amit Rico kért, majd gyorsan fizettem...
Beültem a kocsiba és elkezdtem olvasni. Egy újabb futó kaland vagy ez most komoly? , Ki lehet az ismeretlen lány a Real csillag mellet?, Újabb bombázóval CR7 állta az újságokon.
Elkeseredettségemben nem tudtam mit tegyek...elolvastam az újságot ez állt benne: Cristiano Ronaldot a Marca Tv székháza előtt kapták lencsevégre új kedvesével heves csókolózás közben. Úgy tűnik CR7 nem kívánta még hivatalosan bemutatni kedvesét, ezért is váltak feltételezhetően külön még mielőtt a mi sztárunk interjúra ment volna. Szemtanuk alapján nagy lehet a szerelem a pár között ...
"Hogy tehette ezt velem? Egész végig azt bizonygatta, hogy komolyan gondolja és az első csinos lánynál csábításba esik. Még tegnap is ott bizonygatta, hogy ő neki én kellek és erre ezt teszi...Szépen állunk. Tudtam, hogy ez lesz a megérzéseim sosem csalnak. Nem baj nem érdekel, mit vártam...majd meglátjuk mi lesz, de én nem leszek kíméletes és kedves sem egy cseppet sem. Gondolhattam, hogy ez egy rossz nap van reggel kinézek az ablakon és szakad az eső ez is egy jel volt."
Hazaértem és idegesen lecsaptam az újságot a pultra.
-Mi történt miért csapkodsz?-kérdezte Rico
-Nem történt semmi...Szia Cris-löktem oda a választ
-Vettél újságot?
-Igen, de még milyen újságot tessék itt van jó olvasgatást.
Cris furcsán nézett rám, a szemeivel kérdőn nézett rám semmit sem tudod biztos nem sejtette, hogy lefotózták és ma még az újságokat se nézte.
-Mi van felidegesítettek a boltban.-érdeklődött Rico miközben olvasta az újságot
-Igen felidegesítettek, de nem a boltban.


/Cris/


-Nagyon felidegesítették- mondtam Riconak mikor Nati már elment
-Úgy látszik igen, pedig őt nehéz kihozni a sodrából
-Sziasztok!- jött meg Manuela- Cris láttad már a mai újságokat te vagy a címlapon?-kérdezte
-Gondoltam, hogy belekerül a tegnapi interjú úgyhogy nem lep meg.
-Nem nem arról szól a cikk hanem az új barátnődről.
-Tessék?-álltam fel és téptem ki a kezéből az újságot. Ahogy elolvastam a cikket, teljesen kiakadtam így már értettem Nati miért volt ideges.
-Nem is mondtad hogy kapcsolatban vagy.-mondta Rico
-Mert nem is vagyok haver csak ez a Nora, de tudod mind1 is a lénye, hogy nem igaz.
-De a képek magáért beszélnek.-mondta Manuela
-Kinek hiszel nekem vagy az újságnak?
-Természetesen neked, de itt vannak ezek a képek.-válaszolta
-Nora nagyon erőszakos volt ennyi.
-Oké, ne idegeskedj!- nyugtatott Rico
"Hát ez szívás! Nati ezért volt olyan amilyen ezt hogy fogom kimagyarázni. Már az elején ez történik ez elég gáz. Ha még el is mondom az igazat mennyi az esélye, hogy elhiszi 50%."
-Felmegyek a mosdóba.-mondtam, mert muszáj volt beszélnem Natival
...


-Bejöhetek-kopogtam be a szobába-választ nem kaptam ezért benyitottam
-Ki mondta, hogy bejöhetsz?-förmedt rám
-Nem válaszoltál.Az újságcikk húzott fel ennyire?
-Milyen újságcikk.-tetette az értetlent
-Nem érek rá, főleg arra nem hogy a hülyeségeiddel és a hazugságaiddal fárassz, úgyhogy kívül tágasabb.Ennyi? Ennyire nem érdekel az egész? Akkor én minek is töröm magam itt, ha téged nem érdekel engem sem, ha ilyen makacs vagy akkor...mind1 nem érdekel és te sem érdekelsz ha ilyen vagy-mondtam és rácsaptam az ajtót.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huhaaaa:O
    Nora olyan egy k*va..:S
    céer meg...én úgy kiosztottam volna a csajszit..xD
    Hát..végülis nem céer tehet róla...de Natit is megértem valahol.Talán meg halgathatta volna céer nézőpontjából is a történetet és nem kellet volna az ujságoknak hinni..végülis az ujságírók mindig mindenbe belemagyaráznak valamit.Vagyisnaa érted...xD szoval hogy a lényeg hogy minnél nagyobb példányszámban fogyjanak az újságok..( azmár mindegy hogy hazugságokat irkálnak..xD)
    Na szóval várom a kövi részt nagyon!

    *a csak aki utálja a realt és céert mégjobban.* ( jó nevem van mi? xD:P)

    VálaszTörlés
  2. *szoval az a lényeg hogy..

    VálaszTörlés
  3. Igen, az újságoknak az a célja, de azért a képek magukért beszélnek. :)
    Igen Nora egy nagyon nagy....
    Nekem tetszik a neved nagyon eredeti :D

    VálaszTörlés