2011. február 22., kedd

Mindenem az életem-28.rész



/Nati/


-Na nyisd ki a szád-mondta és etetni kezdett az eperrel.- Hupsz ez lecsöppent mutatott a mellemen lévő foltra. Nyúltam volna, hogy letörlöm az ujjammal de ő.- Majd én mondta.- És lenyalta. Éreztem, hogy ez az este más lesz....
-Ez nagyon finom.
-Kérsz még-kérdezte suttogva. 
-Nem ezt nem kéne-mondtam és felpattantam a kanapéról és háttal álltam neki.
-Nyugi, semmi rosszat nem teszünk- duruzsolta a fülembe, mikor felállt és mögém lépet. Éreztem, ahogy az ajkai a nyakamhoz érnek és gyengéden végig csókolja a nyakamat.
"Mi lesz ebből"-töprengtem magamba közbe. "Sodródjak az eseményekkel?"-tettem fel magamnak a kérdést."Úristen most komolyan ezen agyalok"-hessegettem el gyorsan ezeket a gondolatokat.
-Kívánlak! Örülten kívánlak!-suttogta
-Én is kívánlak.-szembefordultam vele, a csípőjét átkulcsoltam és ráugrottam majd szájon csókoltam. A szobába hirtelen nagyon fülledt lett a levegő. Ahogy Cris végig cirógatta a kezemet, a nyakamat, majd a tarkómat tudtam, hogy Cris nagyon tudja mit csinál. Felvitt a szobájába, majd lerakott.
Ott álltunk egymással, szembe és majd felfaltuk egymást a szemeinkkel. Cris beleharapott az alsó ajkába majd közelebb lépet és közben ledobta magáról a pólóját. "Úristen ez elképesztő". Ott állt előttem Cris a tökéletes testével, amin a rendszeres sportolás eredménye. Már korábban is megállapítottam, hogy érdemes rá időt és energiát szánni. Egyszerűen képtelen voltam ellenállni, közelebb léptem és megcsókoltam. Heves csókolózásban törtünk ki. Sose volt még ilyenbe részeb, de nagyon jó volt. A körmeimet a hátába mélyesztettem és közben hevesebbnél hevesebb csókokat váltottunk. A kezemet végig simítottam izmos testén és közben éreztem a kidudorodó mellizmát és hasizmait. Cris újból szájon csókolt és a pólóm alá nyúlt. Gyengéden végig simította kezét az összes porcikámon kezdve a csípőmtől egészen a mellemig. Teljesen beleremegtem. Féltem tőle, de nagyon kívántam és akartam őt. Megragadta a pólómat és kibújtatott belőle majd egy mozdulat és a melltartóm is a földre hullott. Ahogy hozzám ért és összeért a bőrünk, beleremegtem. Hogy ez az izgalom vagy Cris miatt volt azt nem tudom, de nem is volt most fontos. Cris lehuppant az ágyra és hívogatóan nézett rám. Kövess, ezt üzente, közben cinkosan mosolygott rám. Nem tudtam ellen állni, természetesen melléfeküdtem és a nyelvünk megint összefonódott.
-Csodálatos vagy!- mondta mikor a egy pillanatra kibontakoztunk a forró csókokból. Innentől már nem volt vissza út az események történtek maguktól.


/Rico/


-Mit csináltál a mai napon?-kérdeztem meg Manuelát, mikor leültünk vacsorázni.
-Elmentem néztem kocsit Natinak, szerettem volna vele együtt elmenni, de iskolába volt.
-És meg is vetted?-kérdeztem
-Áhh nem tudod ő nem nagyon szereti az ilyen fajta meglepetéseket és eleve sem mi vesszük, mert visszaakarja fizetni.
-És ha ajándékba kapná?-érdeklődtem
-Azt se hagyná.
-Vacsora után tervezel valamit, mert Cris mondta, hogy menjek át.
-Rendben úgyis hamar leakartam feküdni aludni, mert nagyon fáradt vagyok. Talán olvasok még egy kicsit, de te csak menjél nyugodtan.
-Hagyjad csak majd én- ültettem vissza és vettem el tőle a tányért majd a csapba raktam.- És Nati mikor jön haza?
-Nem mondta, ma még nem is beszéltem vele kivéve a reggeli kirohanását, de azt nem nevezném beszélgetésnek.
-Még beállok az autóval, azt megyek. Ha esetleg már nem leszel fent mikor haza jövök, jó éjszakát.-adtam neki egy csókot
Beálltam a kocsival a mélygarázsba majd Crishez vettem az irányt. Odaértem az ajtó nyitva volt. Na ez furcsa. Ahogy beléptem égtek a lámpák vagyis Cris biztos itthon van. Lent megnéztem mindenhol, de nem volt sehol és a kertben sem. Majd jött az emelet. Az ajtó résnyire volt nyitva.
-Te már ágyba vagy?-léptem be
-Te mi a fenét keresel itt?- ült fel hirtelen és az arcán rémület lett úrrá.
-Te mondtad, hogy jöjjek át.
-Baszki tényleg.-csapot a homlokára.- De most menj el gyorsan, mert nem jó az időpont.
-Ugye nem? Egy lány van nálad?
-Igen úgyhogy kérlek gyorsan-sürgetett hogy távozzak már
Nem mondtam semmit inkább elmentem, de megmondtam volna neki a véleményem. "Mi az, hogy megbeszélünk valamit és ő meg erre csajt hoz fel. Oké megesik, hogy elfelejti az ember, de hogy a barátodat ilyen kellemetlen helyzetbe hozni.... és ha rájuk nyitok. Na erre nem is gondolok, mert az nagyon gáz lenne." - ezekkel a gondolatokkal mentem le a lépcsőn, amikor megláttam egy ismerős dolgot.


/Cris/


"Úristen, ez meleg volt. És igaza van áthívtam,  mert nagy vonalakban elakartam mondani, hogy mi van velem. Mégis csak a barátom és nekem is jó, hogyha elmondhatom valakinek."
-Előbb komolyan Rico hangját hallottam.-jött ki Nati a fürdőből
-Igen.-mondtam és féltem a reakciótól
-Mit keres itt ilyenkor?
-Én hívtam át, hogy beszéljünk.
-Te beteg és ezt hogy felejthetted el.
-Nem tudom. A veled való dolgok, teljesen összezavartak és ez valahogy kiment a fejemből.
-Szóval én vagyok a hibás?-kérdezte
-Dehogyis, de ne foglalkozzunk ezzel elment és ma már nem jön vissza élvezzük az estét és gyere feküdj vissza ide mellém.- mondtam és a mellettem lévő üresen fekvő helyre mutattam.
-Most igazad van, de azért ez kicsit necces volt, szerencse hogy a fürdőbe voltam- mondta és közben visszafeküdt mellém.
Csak bámultam őrjítően szexi testét és azt kívántam, hogy ennek az estének sose legyen vége.


/Rico/


A pumpa felment bennem mikor kifele menet megláttam az asztalon egy női táskát és egy kulcscsomót.
-Ezt neeeeeee!-ordítottam el magam mikor észrevettem, hogy az Nati kulcscsomója. Nati kulcscsomóját ezer közül is megismerném, mert van rajta egy egyedi Szűz Mária rézkarc amit még akkor adtunk neki amikor Milánóból elköltöztünk és ő ott maradt. Ez mindig vele volt.
Sietve mentem fel és rontottam be a szobába.
-Ezt nem teheted!-ordítottam Crissel.- Nem szoktam sokszor dühbe gurulni, de most nem bírtam magammal.
-Úristen Rico, mit keresel itt nem mentél el?
-Kit érdekel, hogy nem mentem el. Ezt, mégis hogy gondoltad.
-Rico, nyugodj meg.- mondta Nati és láttam rajta, hogy nagyon megijedt.
-Nati te maradj ki ebből, Cris te meg válaszolj. A barátom vagy sose vágtam a fejedhez, hogy hogy intézed a nőügyeidet, de a családom szent.
-Nem tudsz te semmit Szeretem.-mondta
-Cris...-mondta Nati
-Most ne!!- csitította le.
-Dehogy szereted, vagy ha most úgyis érzed nálad minden csoda csak 3 napig tart. Na Nati most menjünk.- mondtam
Látszott, hogy Nati nem tudta mit csináljon...de az ahogy néztem rá megtette a hatását mert, magára tekerte a paplant felállt összeszedte a cuccát és elvonult a mosdóba, hogy felöltözzön. Kettesben maradtunk Crissel.
- Még is mit hittél, hogy nem jövök rá?
-Nem hittem én semmit, csak még friss és nem akartunk róla beszélni. De tulajdon képpen téged mi zavar ennyire.
-Ahhoz képest, hogy friss már az ágyban vagytok... erről beszélek.
-Így alakult nem vagyunk már gyerekek.
-Igen, nem vagyunk, de áhh... te ezt nem értheted a te életed és a te felfogásod teljesen más mint a miénk.-mondtam miközben kijött Nati.- Na menjünk haza.- fordultam felé
A lépcsőn lefelé Cris folyamatosan jött utánunk és mondta a magáét, de meg sem hallottam... Nati meg rohant előre. Nagyon ideges volt a helyzet miatt  és azért is mert utasítgattam, de nem érdekelt mert sokkal fontosabb dolgom volt. Crist eltávolítani tőle.... A legjobb barátom, de tudom, hogy összetöri a női szíveket és ezt nem akartam Natinál látni, mert csak a gondok lennének belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése