2011. február 8., kedd

Mindenem az életem-20.rész

/Cris/

Hazaértem és egyből felhívtam Natit, mert pontos időpontot még nem beszéltünk meg.
-Szia!-köszöntem
-Szia! Gondolom azért hívtál, hogy megbeszéljük hányra gyere.-mondta Nati
-Aha, most értem haza és egy óra kell hogy elkészüljek.
-Oké akkor egy óra múlva, a parknál találkozzunk, hogy ....
-Persze, sejtettem hogy ezt fogod mondani-mondtam
-Akkor 1 óra múlva, na most leteszem szia.
-Alig várom.-mondtam és leraktam a telefont.

Próbáltam a legjobb formámat hozni, de ugye ezt nem nehéz mert én mindig azt hozom.
"Na vajon a fiúk nagyon haragszanak rám, mert lemondtam az estét? Holnap meg tuti faggatás, addigra ki kell találnom valamit. Aztán meg hallgathatom, amikor azt mesélik az a két őrölt mit csináltak gondolok itt Marcelora és Pepére. A többiek meg hát igen biztos jó estéjük lesz, de nekem még jobb"

/Nati/

-Mész valahova?-kérdezte a testvérem.
-Igen, ha nem baj.
-Nem baj csak arra gondoltam csinálhatnánk valamit, mert Rico pasis estét tart a fiúkkal.
-Ha gondolod lemondhatom.
-Miattam, dehogyis. Máskor is voltam már egyedül nem nagy gond.
-Melyik ruha legyen a kék vagy a piros.-emeltem magasba mindkettőt
-Szerintem a kék. Fernandoval mész valahová?-kérdezte
-Fernandoval én már nem megyek soha sehová.
-Ezt hogy érted?
-Ha nem haragszol máskor mondom el, mert most el kell készülöm.
-Persze csak nyugodtan.

Viszonylag gyorsan elkészültem, nekem sok volt ez az egy óra, de ha Crisnek ennyi kell.:)
-Elmentem kiáltottam-és behúztam magam mögött a bejárati ajtót.
"Sose gondoltam volna, hogy pont Crissel fogok randizni, de szerintem ő se. Mindenesetre rosszul nem sülhet el, vagyis mégis, mert a múltkori vacsi is hagy néhány kívánni valót maga után."

/Cris/
Elég vicces látványt kelthettem a parkban állva egy szál rózsával a kezemben. Ott álltam mint egy tinédzser aki az első randijára készül és bevallom úgy is érzem magam. Azt nem mondom hogy rózsaszínű felhők vannak a fejem fölött, de a gyomromban ott repkednek azok a bizonyos pillangók.
Nati csodaszép volt mikor megláttam, a szavam is elállt nem viccelek
Szia-köszönt nekem oda. Én erre meg csak hebegtem habogtam :)
Cris minden rendben?- kérdezte
Igen- csak....egyszerűen elképesztően nézel ki.-mondtam majd adtam neki egy csókot és átadtam a rózsát. Arra gondoltam hogy egy jó ismerősöm éttermébe mennyünk akit Rico is ismer így ha esetleg címlakra kerülünk lesz mivel kimagyarázni a dolgokat.

Békésen vacsoráztunk iszogattunk és beszélgettünk, mikor velem szemben az ajtónál megláttam Fernandot. Hát mondanom sem kell kissé fel ment a pumpa bennem, de próbáltam ezt nem addig nem mutatni míg Nati látja.
-Megbocsátasz egy percre-kérdeztem
-Persze mondta- majd felálltam és Fernando felé vettem az irányt.

-Te mi a fenét keres itt-kérdeztem miközben erősen lökdöstem.
-Várok valakit.-mondta
-Tényleg? És ez pont a mi asztalunk környékén fog felbukkanni, nem hinném.
-Nem mind1 az neked.
-Egyáltalán nem, mert nekem nagyon úgy tűnik más miatt jöttél ide.
-Az engen egyáltalán nem érdekel, hogy te mit gondolsz.
-Elmész vagy behúzok neked egyet.-mondtam
-Nem mered meg.
-Ne akard kipróbálni-válaszoltam
-Nem mered, mert akkor a sajtóba kerülsz.
-Nem tud érdekelni, beverem a képed ha most azonnal nem tűnsz el.
-Mondtam, hogy várok valakit.-mondta
-Francesco!-szóltam a pincérnek- ez az úr az étterem másik végében szeretne asztalt kérem kísérje oda.
-Ezt még megkeserülöd-mondta, de mivel nem tudott mit csinálni a pincérrel ment

Próbáltam természetesen visszamenni az asztalhoz.
-Bocsi, hogy megvárakoztattalak.
-Semmi baj, de kicsit nyűgösnek látszol mi történt?-kérdezte Nati


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése