2011. február 24., csütörtök

Mindenem az életem-29.rész

/Rico/


Nati meg rohant előre. Nagyon ideges volt a helyzet miatt  és azért is mert utasítgattam, de nem érdekelt mert sokkal fontosabb dolgom volt. Crist eltávolítani tőle.... "A legjobb barátom, de tudom, hogy összetöri a női szíveket és ezt nem akartam Natinál látni, mert csak a gondok lennének belőle. Nem gondoltam volna, hogy Cris bármelyik rokonommal is kikezd. Igazából nem is féltem, hogy Nati és ő, mert annyira mások és nem is voltak jóba. Igaz én is Cris is nagyon mások vagyunk, de az más. Sose gondoltam volna, hogy ez lehetséges..."
Haza mentünk és Nati ment is fel egyből a szobájába egyáltalán nem érdekeltem. Figyelembe se vette, hogy folyamatosan beszéltem hozzá. Szerintem egyik fülén be a másikon kimentek azok a dolgok amiket mondtam.
-Oké, ne is figyelj rám, de majd reggel beszéljünk- ordítottam mikor már eltűnt a szemem elől. Felmentem és nagy hévvel törtem be az ajtót,  Manuela még fent volt.
-Hogy-hogy már ilyenkor itthon vagy nem Crissel.
-Ne említsd nekem azt az embert. Átmentem, mert ugye ő hívott erre más volt nála. Rányitottam Natira és Crisre.
-Nati és Cris?-csodálkozott el
-Csak így Nati és Cris? Nem megyünk át? Natiről és Crisről van szó- fogtam a fejem
-Szívem nyugi most már úgyse tudunk semmit se csinálni.
-Hagyjuk annyiba az egészet?
-Nem azt mondom hogy hagyjuk csak azt, hogy tegyük át holnapra. És egyébként is mint mondanál vagy mit tennél?
-ÖÖÖÖ. Ne kérdezz ilyeneket, nem tudom.- mondtam
-Gondoltam. Mosakodj meg és gyere feküdj le.- mond és megnyugvás keltően nézett rám. Úgy cselekedtem ahogy mondta, mert igaza volt.


/Natalia/


Nagyon rosszul éreztem magam, nagyon ostobának. Ennél kellemetlenül nem is sikerülhetett volna életem első együtt léte. Minden tökéletes volt egy darabig, aztán Cris hülyesége miatt elromlott minden.-Nem haragudtam Crisre, mert mért is haragudtam volna rá, hiszen csodálatosan éreztem magam, de....-gondolat menetemet a telefon csörgése szakította félbe. Cris volt az.
-Na mi volt?- indította egyből a beszélgetést egy kérdéssel
-Egyből bele a közepébe semmi szia.
-Igen, mert nagyon kíváncsi vagyok. Na??
-Semmi, az ég világon semmi. Jöttem fel egyből a szobámba, mert nekem ez nagyon kellemetlen
-Ennyire nem vagyok rossz party.-mondta. Úgy látszik ő még ilyenkor is tud jó kedvű lenni.
-Ránk nyitott téged ez nem is zavar.- lettem egy kicsit ideges, hogy ennyire lazán veszi a dolgokat
-Most minek rágódjak rajta ha már megtörtént.
-Úristen, hogy lehetsz ilyenkor is ennyire laza? A testvérem férje rám nyit a legjobb barátjával, szerintem ez akkor is elég kellemetlen lenne ha mással nyit rám és így hogy pont veled még inkább.
-Megértelek, de most már megtörtént ennyi...Nézd a jó oldalát már nem kell titkolnunk.-mondta
-Még csak ő tudja és holnap is max. 1 emberrel fog bővülni a társaság, mert Manuela is megtudja, de másoknak nem kell tudniuk.
-Ezt nem hiszem el miattuk titkoltuk most már tudják akkor minek tovább?
-Ezt ne most beszéljük meg, mert fáradt vagyok és egy probléma elég egy napra.
-Azért sajnálom, hogy ez a nap nem lett tökéletes. Jó volt veled.
-Veled is, bár nekem nincs összehasonlítás alapom.
-Na szép álmokat. És ne rágódj a történteken.
-Szia! Nem ígérem- tettem le a telefont
Engedtem egy kád forró vizet amibe beleültem és közben számomra megnyugtató számokat hallgattam, hogy kitisztuljon a fejem.


/Cris/



Letettem a telefont és akkor eszméltem rá mit mondott. "
nekem nincs összehasonlítás alapom." Ez most azt jelenti, hogy én voltam neki az első. Bár nem tudom mit hittem,  konzervatív családból származik, de én azt hittem..., mert olyan szép és biztosan volt már fiú aki ....hiszen egy vonzó lánytól minden fiú azt akarja. Jó volt vele és tetszik, hogy én vagyok neki az első. Tökéletes volt ugye egy darabig." -Az ablakon bámultam ki és merengtem-" Nem mondhatom azt ki, hogy szeretlek és ő se mondta még nekem, de ha ő szűz volt és nekem adta magát akkor csak szeret. Hiszen tartogatta magát annak az embernek aki tényleg viszont szereti és én lettem a szerencsés"- mosolyodtam el.-" De mi lesz Rico-val, emiatt fog megromlani a barátságunk? De igazából mért is nem csináltam semmi rosszat. Majd kiderül, ez a jövő zenéje..." 

Jó kedvel feküdtem le, mert összességében jól alakult ez a nap.


.....


Felkeltem és átmentem Natiékhoz, már az ajtóban várt és csókkal köszöntöt. Rico jött le a lépcsőn jó kedvűen. Féltem most mi fog történni biztos kidob.
-Szia! Gyere beljebb.-mondta
-Nem dobsz ki?- kérdeztem
-Nem rájöttem, hogy a tegnap estét túl reagáltam. Most készülünk reggelizni csatlakozol?
-Igen farkas éhes vagyok!-mondtam és követtem az asztalhoz.
-Nagyon jól néztek ki együtt. Örülünk, hogy ti ketten együtt.-mondta Manuela
Álmomból az riasztott fel, hogy valaki eszeveszettül nyomta a csöngőt. "Olyan valóságosnak tűnt, de gondolhattam volna, mert az életben semmi sem ilyen egyszerű."
Lementem és ajtót nyitottam annak a két srácnak, akik mindig színt visznek az életembe. Pepe és Marcelo állt előttem hatalmas vigyorral. 
-Hát ilyen, az igazi barát?- fordult Marcelo Pepe felé mikor ajtót nyitottam
-Marcelo nem tudom te miről beszélsz.- tettette Pepe a tudatlant
-Eltitkolja előlünk a szerelmi életét és egy lány miatt eltitkolja a fiús estéket.
-Az utolsót még megértem, hiszen ez a lány... jut eszembe ez a legjobb barátja sógornője.- nagyon élvezték, mikor húzhatták az idegeimet és ha alkalmuk volt rá meg is tették persze hatalmas örömmel és lelkesedéssel.
-Szerintem gyertek beljebb.-mondtam- Na mekkora ötlet mi?
-Na te ilyet is tudsz- jött be Pepe az ajtón.
-Már ne haragudjatok, de tökéletességem határtalan.
-Te agyatlan erről, hogyan felejtkezhettél meg.- vágta fejbe Marcelo Pepét
-Na gyere dobjuk le magunkat erre a kanapéra.
-Már épp mondani akartam, hogy foglaljatok helyet. Miért jöttetek és honnan tudjátok?Oké ez elég hülye kérdés, mert mér kiderült miért. Akkor egy másik kérdés ugye nem tudja senki más rajtatok kívül.
-Nyugi tőlünk senki nem tudta meg és nem is fogja.
-Most megnyugodtam.-mondtam
-Tőlünk nem, de a barátaid az újságoknál már mindenkivel közölték az mai újságok címoldalain.- mondta Pepe és látszott, hogy örült, hogy ő csaphatja le ezt a labdát. Miközben Pepe ezeket mondta Marcelo felemelte az újságot.
-Biztosan látni akarod?
-Igen add ide.
-Figyelmeztetlek, hogy Pepe és én úgy látjuk, hogy ezek nem a legelőnyösebb képek rólad.
-Ne add oda neki, mert bepereli az újságot.- ordította Pepe
-Látom nagyon élvezitek, de most már elég.- kaptam ki a kezéből.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése