2011. február 20., vasárnap

Mindenem az életem-26.rész

/Nati/


Ahogy hazaértem rohantam fel a szobámba  hátam mögött becsaptam az ajtót, a fejemet a párnába temettem és sírásba törtem ki. " Mi ütött belém, hogy süllyedhettem le én is Nora szintjére. Ebben a pillanatban egyáltalán nem vagyok jobb ember nála sőt..., olyan voltam mint egy rossz kurva. Crisnek biztosan tetszett ez a helyzet két csaj akik rajta mutatják be melyikük csókol jobban. Most biztosan megváltozott rólam a véleménye nem mintha most már ez annyira számítana."-gondoltam magamba. "Nagyon szégyellem magam amiatt amit tettem soha nem csináltam még ilyet most meg...és mindezt a semmiért. Egyáltalán mi volt ezzel a célom?"


/Cris/
-Kérlek most menj el.-mondtam Norának
-Nagyon korán van még és a hálószobát még meg sem látogattuk.
-Látom nem értesz a szép szóból, mondom takarodj a lakásomból.-förmedtem rá
-Jól van elmegyek, de csakhogy tud ezt az estét is elhalasztottad. Majd kereslek.
-Inkább ne!-ordítottam utána, de kétlem hogy meghallotta és ha mégis akkor sem érdekelte.
Ideges voltam egész este nem tudtam aludni csak forgolódtam összevissza az ágyban. "Ezt elcsesztem. A tiéd lehet nekem nem kell."- egész éjjel ez víz hangzott a fejembe.- "Még el sem kezdődött igazán és már vége is szakadt mindennek miattam." Reggel az ágy hamar kidobott magából. Lementem reggelizni, de egy  falat sem ment le a torkomon. "Muszáj beszélnem vele, mert nem bírom." Magamra kaptam egy gatyát és átmentem Ricoékhoz. Ott álltam az ajtó már be is csöngettem. "Ezt lehet kicsit elhamarkodtam. Korán van még lehet még nincsenek is fent."
-Szia!-köszöntem
-Ricoék még alszanak gyere vissza később.-mondta Nati. Az ajtó már záródott volna, ha nem teszem oda a lábam.
-Beszélnünk kell te is tudod.-mondtam
-Igen tudom, de nem szeretnék.
-Engedj be vagy gyere át hozzám, hogy megbeszélhessük.
-Én soha többet nem megyek át hozzád. Gyere be a kertbe tudunk beszélni.-invitált beljebb
A szavai nagyon rosszul estek, de tudtam, hogy csak a sértődöttség beszél belőle.
-Remélem rövid leszel.-ült le a székre
-Csak megszeretném magyarázni a képeket és az egész Norás dolgot.
-Magyarázkodás igen.... nem biztos hogy megéri sőt biztosan nem.
-Tudom, hogy most csalódtál meg minden, de ez nem az aminek látszik.
-Cris kérlek legalább ne hazudj láttam a képeket.
-De nem én csókoltam meg ő volt az és én egyből ellöktem magamtól.
-Ha nincs közöttetek semmi akkor mért volt ott tegnap este?
-Nem tudom, tényleg nem tudom csak úgy átjött.
-Tegnap bűntudatom volt amiért nem hallgattalak meg és amikor láttam hogy megsérülsz gonoltam jól fog esni ha átmegyek erre.
-Igen erre ott volt, de hidd el nem én hívtam.-mondtam
-Mért nem zavartad el?
-Akartam csak...
-Csak, mert jól érezted magad vele-vágott a szavamba.
-Ez nem igaz ezt bemagyarázod magadnak, mert ezt akarod hallani.
-Megcsókolt és még nem is ellenkeztél.
-Te se vagy jobb pont olyan voltál mint ő, pedig mindig azt bizonygatod, hogy te más vagy- fakadtam ki
-Most menj el.-mondta és látszott rajta, hogy ez most szíven ütötte.
-Most ne ne menekülj el a beszélgetés elől.
-Kérlek most menj el. Menj el-hajtogatta
-Ilyen vagy és én ezt elfogadom, fogad el te is, hogy mivel híres vagyok ezek előfordulnak, de nem azt jelenti, hogy meg is történtek gondolok a képekre. Ami Norat illeti és a tegnapestét elakartam küldeni, de akkor csöngettél te.
-Oké, mondjuk hogy hiszek neked, de nekem ez akkor se fog menni kár volt belekezdeni.
-Nem mondhatod ezt jól érezted magad a randin.
-Igen jól éreztem magam. Egy alkalom volt és nem is lesz több. Az emlék örökre megmarad, de ennyi. De most kérlek távozz- állt fel a székből
-Rendben de gondolkodj ennek nem szakadhat vége, mert én SZERETLEK és lehet hogy te nem mered még bevallani, de te is engem.-felálltam és közelebb léptem hozzá.
-Ezt a szót ne mond ki többet.-mondta.
-SZERETLEK sose éreztem még ilyet, de te más vagy, de most megyek gondolkodj el azokon amiket mondtam. Tudod hol találsz.- mondtam adtam egy puszit a homlokára és elmentem.

"Végre elmondhattam neki mindent, szerintem még ha nem is hitte el elgondolkodik rajta az biztos és a végén jól fog dönteni. Látszik rajta, hogy fél, de miért? Én a macsó csávó itt könyörögtem egy lánynak, hogy hallgasson meg és bocsásson meg amiatt amit igazából el sem követtem. Ha ez sem fog hatni, akkor nem tudok mit csinálni hagyom a fenébe igaz szerettem, de az örökké valóságig én sem fogok várni."


/Nati/

-Sziasztok, ti már fent vagytok?-kérdeztem mikor beléptem a konyhába és ott voltak Ricoék.
-Igen jól látod. Kicsöngetett?-kérdezte Rico
-Senki nem fontos.-füllentettem
-Kivel beszélgettél a kertben?
-Senkivel miből gondoljátok, hogy bárkivel is beszélgettem.
-Mert férfi hangott hallottunk.
-Rosszul hallottátok, de egyébként is mi ez a faggatás?- ordítottam rájuk és felszaladtam a szobámba.
Ma muszáj bemennem az iskolába úgyhogy bedobáltam a cuccomat egy táskába. Megkerestem a kocsikulcsot és irány a suli.
" Cris elég meggyőzőnek tűnt és őszintének. Nem tudom mit higgyek, mert igaz az hogy Nora nagyon nyomulós, de Cris is a nőcsábász hírnevéről ismert. Ha még meg is csókolta őt Nora amikor elköszöntek igaz az hogy ő nem akarta és ellökte? Nem tudom tényleg nem tudom. Azt mondja szeret, de hogy mondhatja ezt ennyi idő után? Sok olyan csinos bevállalós lány mint Nora és mégis én kellenék neki, ezt nehéz elhinni. És mi az esély rá hogy nem fog becsapni."- meggondoltam magam ezért az utamat más irányba vettem. Nem tudom milyen okból kifolyólag de Cris kedvenc helye volt az úti cél.

Ahogy felértem csak egy kocsi állt ott, de az a kocsi nagyon ismerős volt. Cris kocsija az. Tudhattam volna hogy itt lesz, mert ha rossz kedve van idejön és elmondása szerint most nagyon rossz lelkiállapotban van.
Leparkoltam az autó mellé, ő az autónak támaszkodva gondolkodott mikor meglátott. Mikor leállítottam a motort, ő megindult felém és kinyitotta az ajtómat.
-Mit keresel itt?-kérdezte mikor kinyitotta az ajtót
-Nem tudom, valahogy a gondolataim idevezettek
-Ennek örülök.-mondta
-Figyelj gondolkodtam és hiszek neked, de én akkor se vagyok ebbe biztos.
-Vagyis gondolkodtál a dolgon?
-Igen és arra jutottam, hogy igazat mondasz.
-Mért mondod azt, hogy nem működne köztünk a dolog.
-Mert egyáltalán nem illünk össze te nem az ilyen lányokhoz vagy szokva.
-Tudod az ellentétek vonzzák egymást és mivelünk is ez történik. Engem nem érdekelnek a Nora fajták.-mondta és a kezét felém nyújtotta, hogy kiszálljak a kocsiból.
-Szerintem jók vagyunk együtt és működni fog ha mindketten akarjuk-mondta
-Hosszú távon majd kiderül ez még a bemelegítő fázis. Folytassuk, de a régi szabályok érvényesek.-mondtam.
-Ez tiszta sor! Gyere ide-mondta, magához húzott, majd megcsókolt és erősen megölelt
-Még valami nem fogok megváltozni senki kedvéért olyan vagyok amilyen és fogadd is el.
-Én idáig is elfogadtam te voltál az aki nem.-mondta
-Tudom, és ne is változz meg miattam. És még valami kérlek ne mond sokszor ki azt, hogy Szeretlek, mert megrémít.
-Nem tudom miért. Láttam rajtad reggel is de nem értem.
-Ez hosszú.
-De engem érdekel.-mondta


A 25. részhez nagyon sok véleményt kaptam amit nagyon szépen köszönök remélem ehhez is megkapom az őszinte véleményeket. Tegnap látogatási rekordot értünk el ami a ti érdemetek. Nagyon köszönöm és legyetek magatokra büszkék. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése