2011. február 16., szerda

Mindenem az életem-23.rész







/Nati/


Olvasás közben néha néha kitekingettem ...hihetetlen ez a lány ...ugyes kétség kivűl nagyon ügyes hiszen mi mást mondhatnék arra aki ebben a játékban folyton eléri hogy Crishez simuljon. Hát persze teljesen véletlenül pont egy csapatba kerültek....


Megszomjaztam, letettem a könyvemet és bementem egy kis hűsítőért. "Ez most biztosan nagyon jól fog esni"-gondoltam. Kivettem a narancslevet a hűtőből és öntöttem egy pohárba magamnak, mikor megfordultam Cris mögöttem állt.
-Mit keresel itt neked nem a medencében lenne a helyed?
-Utánad jöttem.
Felemelt és felrakott a púltra.
-Mi van veled olyan furcsa vagy?
-Nem vagyok furcsa.-mondtam dacosan
-Féltékeny vagy?...Féltékeny vagy, úristen te tényleg...
-Ne mond ki még egyszer, semmi bajom sincs pláne nem az.
-Dehogynem látom rajtad, hogy zavar.
-Mi zavarna az hogy ez a Nora már befurakodik a baráti körömbe? Még én se ismerem még csak ma találkoztunk, de őt ez egyáltalán nem zavarja. 
-Nem tudom mi bajod van jó fej
-Hát veled persze mert te vagy a "mindig sexi Real sztár".
-Hát igen nem hazudott.
-Jól van jól van neked tök mind1 ki dicsér csak dicsérjen.
-Ez egyáltalán nem igaz de jól esik.-mondta
-Persze, hogy dicsér, mert tetszel neki.
-Tudtam én, hogy innen fúj a szél....
-Nem fúj az sehonnan én visszamennék ha engednél.-mondtam
-Oké ha adsz egy csókot.-mondta fülig érő mosollyal 
-Bárki megláthat. Na ne szórakozz velem engedj had menjek.-mondtam és arrébb tessékeltem
Vissza ültem a helyemre és tovább olvastam az izgalmas könyvet vagyis olvastam volna ha Nora nem sikít fel minden egyes másodpercnél. De a legjobb az volt, amikor Pepe eltalálta Norát a labdával, vagyis igazából el sem találta volna, ha Nora nem fut a labda alá "véletlenül".
-Aúúú ez fájt.-ordított fel.
-Jól vagy.?-kérdezte Cris és odament hozzá
-Nem annyira kicsit szédülök kivinnél?-kérdezte. 
-Persze-mondta neki Cris és a karjaiba vette. Nora végig simogatta a mellizmait és a fejét, kicsit se lehetett észrevenni, hogy beakarja hálózni.
"Ez a csaj komolyan azt hiszi, hogy nem látom mire megy ki a játék? Cris meg mindenben készséges, a férfiak ennyire vakok, hogy nem látnak át a szitán vagy mi a fene? Tudom hogy még nem kötelezte el magát mellettem, vagyis nem a barátom még, de akkor is itt vagyok basszus, de ez a csajt sem érdekli Cris meg észre se veszi, hogy belesétál a pók hálójába."


/Cris/


Mivel már mindenki elfárad, kimentünk a vízből és mindenki a nyugágyakon feküd.
-Srácok mit csináltok este, átjöhetnétek vacsorára.-kérdezte a fiúkat Manuela
-Én benne vagyok, tudtommal finoman főzől és ingyen is van.-mondta Pepe. 
-Én nem tudok menni, mert megyek a Marca Tv-be, beszélnem kell a bajnokságról.-mondtam
-Hányra is mész?- kérdezte Marcelo
-7-re kell ott lennem.
- 7-re kell menned, de hiszen már 3 óra elfogsz késni ha nem kezdesz el most készülni!!!- viccelődött Marcelo
-Hooppá kicsit beoltottak haver.-mondta Pepe
-Te miről beszélsz? A kis gyerek nem tud engem beoltani ő erre nem képes, csak szólni akart, hogy ideje elmennem készülődni és milyen igaza van.- mondtam Pepének.- Köszönöm te....-álltam fel és borzoltam meg Marcelo haját.
-Visszatérhetünk a vacsorára? Van egy igenünk és egy nemünk- mondta Rico.
-Én is ott leszek ki nem hagynám Manuela főztjét, idáig még mindig jó volt.- kapcsolt Marcelo a célzásra
-Én felmegyek készülni ti maradjatok csak nyugodtan-mondtam a srácoknak
-Elvinnél engem is.-kérdezte Nora
-Persze, semmiből nem tart köszi.
-Tessék elmész?? Akkor, hogy készítjük elő a feladatra.-förmedt rá Nati Norára.
-Az ütés miatt, nagyon szédülök értsd meg így nem tudok koncentrálni.-mondta
-Előbb még....mind1 hagyjuk.-Látszott hogy majd felrobban.


Felértem ledobtam a köntösömet az ágyra. Ahogy felmarkoltam volna, hogy ledobjam a szennyesbe láttam, hogy ott hever az ágyamon egy melltartó. Hát mondom ez megeshet, de az ágyam mellett ott hevert egy tanga is.
"Szép darabok, mit ne mondjak biztos sexi lehet benne, vetnék rá egy pillantást. Na de így széthagyni...azért nem otthon van."
Körülbelül 20. percig lehettem a fürdőbe, mert lemostam magamról a klóros medence vizét és borotválkoztam is. 
-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem meglepve. Kiléptem a fürdőből és Nora ült szembe velem a fotelben
-A ruháimért jöttem, mert teljesen véletlenül itt hagytam.-mondta
-Oké és megtaláltad őket?
-Igen csak gondoltam szólok.
-Miről is kell szólni?
-Hát...
-Mind1 ha meg van akkor szia.
-Ideadnád azt a falatka bugyit ami ott van az ágyon?
-Tessék.-nyújtottam át neki.- A melltartó nem kell?
-Általában nem sűrűn szoktam hordani.-mondta csábító nézéssel.-Nincs rá szükségem. Nem gondolod?-nyomta ki a mellét.- És most elfordulnál kérlek?- Még elfordulni sem volt időm levette a fürdőruha felsőjét. Gyorsan elfordultam mielőtt letolta volna a bugyiját is.
-Nincs kukucs!- fordította hátra a fejét a válla fölött és kacsintott egyet.
"Az én lakásom az én szobám és nem tudok készülődni, mert ez a csaj itt öltözik és még én forduljak el menjen ki ő ha nem akarja hogy lássam."
-Na én végeztem is a kertben megvárlak.- informált
-Rendben, de nem fogok sietni csak hogy tud.-mondtam
-Oké, nem is kell. Köszönöm, hogy nem éltél vissza a helyzettel.- jött oda hozzá és nyomott egy puszit az arcomra, közben a kezét a hasamon egyre lejjebb csúsztatta a törölköző alá.
-Ezt ne!!!-mondtam és vettem ki a kezét, de közben kikötődött a törölköző nagyon gyorsan kellett kapcsolnom, hogy ne essen le teljesen.
-Majd máskor mondta.-és kiment- Jó a feneked ne szégyelld- nézett még vissza az ajtóból.
"Na ez igen. Nati nem hiába féltékeny még ha ő azt is mondja, hogy nem. Általában az ilyen alkalmakra lecsapnék, mert micsoda csaj, azok a hosszú combok és az a popsi...de most ott van Nati meg eleve az ő barátja és a többiek is lent vannak. Bár engem régen ez se zavart volna, de most más a helyzet. Az biztos, hogy elég vérmes cicamica ez a Nora"


A kulcsomat kerestem, de sehol sem találtam. Biztos a nappaliba tettem le, de az asztalon nincsen. A nappaliba csak  Nati volt, feküdt a kanapén és nézte a Tv-t véletlenül se segített volna keresni.
-Nem segítenél?- kérdeztem tőle
-Te tudod hogy hova raktad.
-Te aztán rendes vagy és segítőkész.
-Nem azt keresed ott a Tv mellett.
-De igen.
-Nézznél körül egy kicsit mi előtt idegeskedsz, Vagy nem is ideges vagy csak valami vagy inkább valaki elvonja a figyelmedet.
-Ennyire zavar?
-Engem semmi nem zavar.
-Aha édes, persze.-léptem a kanapé mellé
-Ne kezd megint nem vagyok féltékeny, csak idegesít ahogy teszi veszi magát itt mindenki előtt. Nagyon haragszom Marcelora, hogy meghívta.
-Legyél már kicsit lazább ahelyett, hogy itt idegeskedsz inkább gyere ki velem a kertbe.
-Jaj a sármódnak nem tudok ellenállni.-mondta röhögve


-Várj egy kicsit állított meg az ajtó előtt. Gyere ide-mondta és magához húzott
-Ne most bárki megláthat.-mondta
-Mindenki a kertben van, nyugi élvezzük egy kicsit egymást.-mondtam és a haját félre simítva puszilgatni kezdtem a nyakát. Kicsit visszakozott az elején, de nekem nem lehet ellenállni. Forró csókokat váltottunk, végig csak arra gondoltam, hogy milyen jó lenne vele lenni egy egész estén keresztül, de erről ő még hallani sem akart.
-Na jó menjünk, mert indulnod kell.-szakította félbe a csókolózást


Kimentünk a kertbe, mindenki ott volt, Nora már készen várt rám.
-Na mehetünk?-"szaladt" egyből oda ahogy meglátta hogy jövünk.
-Igen, indulhatunk.-mondtam.-Jaj a pénztárcámat fent hagytam felszaladok érte gyors leszek
A szobába gyorsan felvettem a pénztárcát, majd láttam hogy a melltartóját otthagyta felmarkoltam azt is gyorsan és szaladtam le hogy indulhassunk.


-Ezt fönt hagytad amikor öltöztél.-nyújtottam át neki a fehérneműt
-Jaj, de figyelmes vagy.-adott egy puszit a szám szélére.
Mikor elköszöntünk, láttam ahogy Nati, meresztgeti a szemét Norára, de volt oka rá valljuk be, de próbálta leplezni.



2 megjegyzés: