2011. január 2., vasárnap

Bevezetés!



Sziasztok egy 20 éves lány vagyok és Nataliának hívnak A Fiore nevű Olasz iskolába járok.Mindenki egy átlagos vastag keretes fogszabályzós lánynak ismer, aki az iskola legjobb tanulója. Nincs sok barátom elég zárkózott ember vagyok, mindig próbálok észrevétlen maradni.


Hétfő van kezdődik a hét. Reggel korán keltem, felvettem a melegítőm, zene a fülembe és elmentem futni. Mindig hajnalba kelek hogy ne legyenek sokan. A futás kikapcsol, amikor még kell fel a nap és alig vannak az utakon van időm töprengeni.  Hazaérve lezuhanyoztam, felöltöztem megcsináltam a szokásos turmixomat és irány a suli. Felcsaptam a táskámat és a laptopomat és elindultam abba a tudatban, hogy ez a nap is olyan lesz mint a többi.  Beléptem az ajtón és egyből egy csoport lány körbevett és elkezdtek gúnyolódni rajtam és kiverték a kezemből a táskám amiből a cuccok szanaszét röpültek. Nem szóltam vissza, mert nem láttam értelmét mi lenne ettől jobb, inkább elkezdtem összeszedni a cuccaimat, közben mindenki csak bámult és röhögött, végül is ezt már megszoktam... Késve értem be a terembe ahol a tanár meg is jegyezte nem szokta meg ezt tőlem. Ez a nap kín szenvedés volt, hazaérve a párnába temette fejem és sírni kezdtem egyedül voltam senkire nem támaszkodhattam. Este megtanultam a holnapra valókat majd hamar lefeküdtem és reménykedtem hogy a holnap nap jobb lesz.

Az iskolába előtt azok a lányok akik tegnap szemétkedtek velem most mézes-mázosan jöttek oda hozzám barátkozni. Mi történhetett egy nap alatt? Az  iskolába belépve láttam hogy mindenhol az énképem volt kirakva azzal a felirattal hogy, "A DRÓTFOGÚ NEM IS OLYAN SZÉGYEN TELJES" sírva rohantam haza. Ahogy haza értem egyből csörgött a telefon a tesóm volt az.

-Szia! Hallottam mi történ jól vagy??
-Nem egyáltalán nem..... Mért történnek ezek velem???
-Ricardo és én azonnal repülünk hozzád és jössz velünk Spanyolországba.
- De én...
- Na lerakom szia!! És letette a telefont meg se hallgatott.

Miért is akadtam ki?? A testvérem az aranylabdás és a mostani Real Madrid játékos Ricardo Kaka felesége. Mindig a testvéremmel éltem és ez akkor sem változott meg mikor összeházasodtak. Ricardo nagyon szeretet engem és én is őt. A szüleink elhagytak minket és mindig a testvérem viselte a gondomat. Mikor Ricardo a Real-ba szerződött nagyon örültem neki mert imádtam Spanyolországot és a kedvenc csapatom a Real Madrid, de imádtam Milánót és nagyon nagy könyörgések árán megengedték hogy itt maradjak. Senki nem tudod róla hogy ismerem Ricardot mert tudtam hogy akkor mindenki csak a pénz és az ismertség miatt akart volna velem lenni, de én ezt nem akartam.

Elkezdtem összepakolni a cuccaimat, mert tudtam hogy esélytelen hogy itt maradok és nem is akarok.


Este 10-re meg is érkeztek én már összepakolt bőröndökkel vártam őket nem mondtam semmit csak elindultam. Új város új kezdet nagyon vártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése