2011. január 29., szombat

Mindenem az életem-12.rész

/Ronaldo/


Elmeséltem mindent Riconak, mert minek is titkoljam hogy nem igazán bírjuk egymást. Biliárdozás után még kicsit beszélgettem Rico-val és Manuelával aztán haza mentem.


/Natalia/


Jó volt végre beszélgetnem a testvéremmel, de sietnem kellett dolgozni. A könyvtárban nagyon komolyan veszik ha kések. Ez a munka nem az volt amit szerettem csinálni kifejezetten utáltam. Nem sokára már gyakorlatozni kell az iskolában és ezt már nagyon várom.


Már pakoltam és készülődtem haza mikor valaki köszönt.


-Szia!- Fernando volt az, azóta nem beszéltünk amióta volt az a kínos incidens. Nem keresett én meg nem hívtam, mert nehogy már  a lány fusson a fiú után. Mélyen reménykedtem hogy hívni fog mert nagyon szertettem vele lenni, de nem hívott. Elfogadtam és beletörődtem.
-Szia! Mit keresel itt? Vagyis miben segíthetek.-kérdeztem
-Hozzád jöttem. Egyszer mondtad hogy itt dolgozol.
-Hozzám? Azt hittem már elfelejtettél. Nem hívtál.- mondtam
-Gondoltam hagyok egy kis időt neked, mert úgy tűnt hogy Cris és közted alakul valami és nem akartam én lenni a második.
-Rosszul láttad. Utálom és ő se érez másképpen velem kapcsolatban. Akkor is biztos csak azért jött oda hogy tönkre tegye az estémet mert ő ilyen...
-Láttam hogy valami vibrál közöttetek-mondta
-De nem- oda léptem és megcsókoltam- hogyan bizonyítsam be neked.
-Hiszek neked.- és ő is megcsókolt.- Van már programod estére?
-Igen koncertre megyek. De holnapra nincsen.
-Akkor majd felhívlak. Hiányoztál!-adott egy puszit a homlokomra
Ő az egyik én a másik irányba ment. Haza értem, lefürödtem és felöltöztem. Nagyon vártam a koncertet nagyon szeretem Luis-t és nem mellesleg jó lesz végre egy csajos este.
Elkértem a kocsit és Sáráért mentem.
A kocsiba kiderült hogy a jegyek VIP jegyek mert Sara bátya nagykutya és jó kapcsolatai vannak. Nagyon örültem ennek a hírnek, mert így bemehettünk a kulisszák mögé is.
Sokan voltak a koncerten. Mi egy külön elszeparált helyen voltunk a többi sztárral együtt. Már csak 2 perc volt a kezdésik mikor hallottam hogy 2 srác ordibál egymásnak pedig egymás mellett jöttek le e lépcsőn.


-Sziasztok!-köszöntek oda.
-Hát ti mit kerestek itt?-kérdeztem, mert Ramos és Gonzo voltak
-Sergio szerzett jegyeket.- mondta Gonzo
-Ő a barátnőm Sara- mutattam be Sarat a srácoknak
-És hogy-hogy ketten?
-Majd jön még 1 ember. Csak kicsit sokat pöszmötőlt  a tükör előtt. Úgy döntöttünk inkább eljövünk majd jön utánunk.-mondta gúnyosan Gonzo a barátjáról
-És hol marad a női társaság.-
-Hát itt vagytok ti.-mondta Sergio
-Na kezdődik


A koncert már 20 perce ment mikor megjött a harmadik személy is nem nagyon érdekelt ki az annyira lefoglalt a koncert.


-Van itt két csinos lány.-súgta oda Gonzo a 3.-nak, de nem volt valami halk mert hallottam
-Na ez tök jó akkor jó esténk lesz.


-Cicák mi újság?-bújt ki a Sergio és Gonzo mögül Cris
-Na neeeeee! Te meg mit keresel itt?- fakadtam ki.
-Hahaha nagyon viccesek voltatok.- fordult Cris a fiúk felé akik a hasukat fogták a röhögéstől.
-Ki a csinos barátnőd?-kérdezte
-Szia Sara vagyok-mondta
-Mért nem mondtad hogy idejössz?-kérdezte
-Mért kellett volna mondanom pont neked...


A koncert második részét már nem tudtam annyira élvezni, de elhatároztam nem fog érdekelni hogy itt van, nem fogom emiatt rosszul érezni magam. Nagyon jó volt a koncert minden számot kívülről tudtam és énekeltem is.


- Van kedved elmenni kajálni- fordultam Sara felé
-Persze. Most úgy ennék egy jó kis mexicóit
-Ez remek ötlet.
-Minket nem is hívtok?- kérdezte Gonzo
-Nem hiszem hogy ez jó ötlet mennyünk csak hárman mondta Cris
-Gyertek velünk.- mondta Sara
-Inkább ne, jó lesz nekünk ketten- mondtam neki-Sziasztok fiúk további jó szórakozást.-köszöntem és elmentünk.




/Ronaldo/


-Jól látom hogy nem nagyon csíp téged?-kérdezte Ramos
-Hogy jöttél rá?- mondtam gúnyosan
-Ugye nem? Ugye nem akartad őt is ágyba cipelni vagy a barátnőjét?-kérdezte Gonzo
-Dehogy megkapok én jobbat is... és eleve Rico miatt nem is.
-Jobbat? Kiesett a szemed vagy mi? Tök jó csaj. -mondta Ramosító
-Jó jó de nem a legjobb. És mint mondtam Rico...
-Te bolond vagy, nagyon jó pedig a legjobb, de Rico miatt ne is mert tuti nem örülne neki. A barátja vagy és ismer és tudná nem járna jól Nati.
-Hanyagoljuk a témát kérlek.
-Neeee tetszik neked ugye? Csak ő egy felfuvalkodott maga imádó baromnak tart.-Gonzo
-Nem tudom srácok mi bajotok van, de ahelyett hogy rólam beszélünk inkább találjuk ki hova mennyünk.
-Mind1, de ha neked nem kell Nati akkor majd én...- mondta Sergio mosolyogva
-Te most szívod a véremet?-mondtam neki, de már kicsit sem voltam nyugodt
-Csak tesztellek és megbuktál.
-Abba lehet hagyni
-Sergio előttünk úgy se tudja titkolni. Mi olyanok vagyunk mit Sherlock Holmes és Watson.-mondta nevetve Gonzo


Elmentünk kajálni egy nagyon jó helyre ahol folytatódott a vérszívás egy ideig, de tudták hogy mikor kell leállni, úgyhogy jó este volt összességében, bár kicsit már elegem van hogy mindenki Nataliaval jön nekem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése