2011. január 26., szerda

Mindenem az életem-10.rész

Úgy terveztem hogy a Sevilla-Real Madrid (0-1) meccs előtt tudom hozni az új részt, de kissé elszámoltam magam elnézéseteket kérem! (Roni a meccsen nem lőtt gólt)




Míg Cris kikísérte a fiúkat én összepakoltam. Megfordultam, de mögöttem állt Cris és neki ütköztem.
Több percen keresztül álltunk egymással szemben némán.
-Mi van?-kérdeztem
-Még kérded?
-Nem tudom mi bajod van- mondtam majd kikerültem és elindultam a konyha felé mire ő vissza rántotta a kezem.
-Ezt többet ne csináld.
-Először csak szívatásból csináltam, de végül élveztem főleg hogy nyertem is és a srácok is jó fejek. 
-Nem erre gondoltam. 
-Nem tudom miről beszélsz, de téged ki ért?
-Ne merj így itt hagyni ha beszélek hozzád.
-Mért ki vagy te? Mért ne hagyhatnálak?
-Mert az én házam.
-Már csak pár nap és itthon lesznek Ricoék és akkor pápá. Nem kell nekünk többet beszélgetni
-Hála istennek áldani fogom azt a napot, amikor ki költözöl tőlem.
-Hát még én. Na mondjad mi bajod van, mert mennék lefeküdni holnap suli.
-Suli? Na mind1...mind1....Minek kellett megzavarni minket?
-Bolond vagy! Megkérdezték hogy beállok-e és szívesen beálltam, 1 mert szeretek kártyázni 2 mert láttam milyen fejet vágsz. Tudom hogy csak az zavar hogy megvertelek és mindezt a srácok előtt, de én jól éreztem magam.
-Hát azt láttam, kacérkodtál mindenkivel!
-Jól láttad jó éjszakát.-mondtam és felmentem a szobámba.




/Rondaldo/


"Hogy legyen egy jól tervezett estéből rossz este? Vegyünk egy lányt, aki nálad lakik, de a falra mászol tőle. Hívd meg a barátaidat magadhoz az egyik kérje meg a lányt hogy álljon be játszani és a te jól indult estédnek annyi. Nem értem a srácokat , jó fejnek tartják esküszöm nem ismerek rájuk. Nyert ellenem hát ilyen se volt még....de nem is lesz a jövőben."




Végre vasárnap a pénteki játék után tegnap a pályán kellett bebizonyítani, hogy mi vagyunk a legjobbak. Nagyon fontos mérkőzést játszottunk amit 5-1-re nyertünk. Mester hármast lőttem ezenkívül még Mesut és Sergio is betaláltak. 


-Nincs kedved enni valamit?
-De. Azt akarod hogy csináljak szendvicset neked?
-Nem, arra gondoltam elmehetnénk kajálni.
-Ketten?
-Aha
-Na ezt inkább kihagyom.
-Nem a kezedet kértem meg csak vacsorázni hívtalak.
-Lehet hogy ezt megfogod bánni és én épp ezért megyek bele. - mondta Natalia
-Te mindig ilyen vagy? Na mind1 ma jó napom van.


Nem tudom milyen ötlettől vezérelve hívtam el vacsorázni, de mivel holnap megjönnek Ricoék nem szeretném azt hallgatni, hogy milyen gonosz voltam. Felmentem a szobába készülődni kezdtem és szokatlan izgatottság lett úrrá rajtam. Mondanom sem kell hogy belenézve a tükörbe elégedettség fogott el, mert mint mindig most is tökéletesen néztem ki. Furcsa mód mire leértem Natalia már készen volt és rám várt....Nagyon jó kedvem volt.


-Ne rontsd el a pillanatot-mondtam mert láttam hogy Natalia valami gúnyos megjegyzést akar tenni- Hozom a kulcsot.


Az étterembe már megszokott vendég voltam és mindig volt egy asztal fenntartva a részemre így egyáltalán nem kellett várnom.


-Jó estét kívánok- köszöntött a pincér -Ismét egy új hölgy társaságában?
-Tessék?-kérdezte Natalia
-Semmi semmi-mondtam kissé zavartan. -Mutassa az asztalunkat kérem.-fordultam a pincérhez és jeleztem a szememmel hogy ezt még egyszer ne csinálja.


Az asztalunkhoz vezetve a pincér egyből felvette a rendelést.
...
-Nem értelek- mondta Natalia
-Nem az én bajom.-mondta
-Ja jó bocs azt hittem most normális vagy.
-Az is vagyok.
-Nem értem mi változott meg? Miért hívtál el engem kajálni mért nem hívtál valaki mást aki jobb társaság lenne.
-Még se mondhatom azt Riconak hogy nem töltöttük együtt se mennyi időt. Nem szeretek hazudni neki és így nem is kell majd.
-Logikus..... nagyon cseles.




/Natalia/


Nem mondhatni hogy jót beszélgettünk egymással csupa felszínes dolgokról ment az eszmecsere, de őszintén nem is vártam többet tőle.
A desszertet ettük mikor két srác odajött hozzánk. Mondanom sem kell mit akartak autó-grammot és közös képet a nagy Cristiano Ronaldoval. 


- Mit hisztek ki vagyok? Nem nem adok semmilyen körülmények között autó-grammot- mondtam
-Hát nem csalódtam benned.... bocsáts meg de nem akarom az estémet veled tölteni pont elég volt amit láttam, de ha jól látom fordultam hátra van aki szívesen átveszi a helyemet.
Mire észbe kaptam hogy mit mire mondott Natalia csak azt láttam  hogy kisétál az ajtón.
...


-Figyelsz te rám? -  a lány aki miután Nati elment átült az asztalomhoz?
-Hát hogy őszinte legyek... kezdtem el de ismét elmerengtem. " Sosem éreztem azelőtt bunkónak magam mielőtt meg nem ismertem Őt. Ez alatt a 2 hét alatt többször rávilágított arra hogy milyen vagyok, de aki ismer tudja hogy amilyen akkor vagyok az nem olyan amilyen valójában vagyok... :). Basszus ez a lány megőrjít, de nem tudom miért? Lehet hogy igaza van a srácoknak.... áhhhh az lehetetlen és eleve Rico....

2 megjegyzés:

  1. szia!
    imádtam
    puszi.:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó volt ez a rész is! Alig várom a következő részt! Kíváncsi vagyok h majd Manuela és Rico mit fog szólni ehhez az egészhez majd ha kiderül.

    VálaszTörlés