2011. január 21., péntek

Mindenem az életem-7.rész

/Cris/

Feküdtem az ágyon a plafont bámulva és közben gondolkodtam. "Úristen milyen bunkó voltam Nataliaval, mindenkinek azt bizonygatom, hogy nem olyan vagyok mint ahogy az újságok beállítanak erre tessék. Most elküldtem itthonról azt se tudom hova ment. Úristen ha Rico megtudja, meg eleve is mért vagyok én ilyen?"
-Menned kéne-fordítottam oldalra a fejem.
-Ezt most hogy gondolod?-modta nyávogó hangon
-Fodg a cuccodat és mennyél-kikászálódtam az ágyból és bementem a fürdőszobába.
-Mire kijövök a fürdőszobából ne legyél itt.-Ordítottam ki a fürdőből
Gyorsan lezuhanyoztam, felöltöztem majd lementem a nappaliba.
"De most mégis mit csináljak? Nem tudom hol van, nem hívhatom fel, csak azt tudom hogy azzal a Fernandoval ment el valahova, de semmi közöm hozzá. Megvárom míg hazajönn után elmegyek lefeküdni. Muszáj megvárnom hogy tudjam minden rendben van."

/Natalia/

Nagyon jól telt az este és éreztem hogy csak úgy izzik közöttünk a levegő. Egymás mellett ültünk az ágyon és közelebb csúszott majd elkezdte simogatni a combom. Éreztem ahogy a keze egyre feljebb és feljebb csaúszik a combomom én meg beleremegtem. Megfogtam a kezét hogy ne csinálja, de valójában én is kívántam őt. Tovább néztük a filmet és közben átkarolt, tudtam hogy nem tudom tovább türtőztetni magam felé fordultam a szemében néztem és hevesen csókolózni kezdtünk. Innentől kezdve a film már egyikünket sem érdekelt.
-Ezt ne túl korai lenni-mondtam miközben a blúzom alá nyúlt.
-Rendben nem akarlak siettetni-mondta
"Istenem ilyen ember a világon nincs, úgy érzem magam vele mintha már ezer éve ismerném megért engem és most hogy Manueláék nincsenek itthon és Crissel vagyok ez nagy öröm számomra. Tényleg Cris vajon mit csinálhat éppen? Vajon haza mehetek ma este vagy itt maradjak."
-Lehet egy nagy kérésem?-fordultam Nando felé
-Persze mondjad csak.
-Itt aludhatok ma este? Tudod Cris otthon van egy lánnyal és nem akarom hogy kellemetlen legyen egyikünknek sem.
- Természetesen a vendégszoba szabad számodra.
Mikor a filmnek vége lett, Nando elment megcsinálni az ágyamar addig én beültem egy kád forró vízbe.
-Nando kérhetek egy pólót amibe aludhatok-togyogtam ki törölközőben.
-Ez jó lesz?-vett elő egy kék pólót
-Tökéletes és pont a kék a kedvenc színem.
Felvettem a pólót és jóéjszakát intettem Fernandonak és elmentem aludni.

/Cris/

"Hol lehet már? Már hajnal fél 3 és még sehol nincs. És ha valami gond történt vele akkor mi lesz?"
Szerencse hogy ismertem Fernandot ha nem is a legjobb barátok voltunk, de az azért tudtam hol lakik, mivel tudtam hogy vele ment el Natalia a lakására mentem.

-Nyisd már ki!-dörömböltem az ajtón
-Jól van jövök már-ordított-Te meg mi a fenét keresel itt?-kéredezte
-Natalia nem jött haza este gondoltam te tudod hol lehet.
-Igen.
-Akkor mondjad már-vágtam a szavába
-Itt van nálam és alszik.
-Ja bocsi akkor nem zavarok.-mondtam
-Ki az ilyenkor Nando?- jött ki Nati a szobábol-Te mi a fenét keresel itt?
-Nem zavarok tovább és megyek is.-majd bezártam az ajtót és elmentem.
"Ennél megalázóbbat még életemben nem éltem és ezt is ki miatt? Mi ütött belém? Idejövök és mit látok hogy Nati egy pólóban jön ki a szobából. Na vajon mi történhetet én se most jöttem le a falvédőről? Ő mondja nekem hogy milyen vagyok, és ő, párnap ismeretség után lefekszik egy ilyennel mint Nando pedig nem is ismeri. De mért zavar engem ennyire?"
Kétségbe voltam esve ezt sose mosom le magamról. Haza mentem és lefeküdtem aludni, még szerencse hogy a holnapi edzés csak délután lesz.

/Natalia/
-Ez meg mit akart?-méztem értetlenül Nandora?
-Nem tudom, de mind1 is mennyünk aludjunk tovább.
-Rendben.
Vissza feküdtem az ágyba, de nem tudtam egyből elaludni csak azon járt az agyam Cris minek jött ide.
"Ez meg mi volt minek véljem ezt? Hajnalok hajnalán beállít ide és amikor megkérdezem tőle miért jön csak úgy elviharzik. Ez nem normális holnap haza megyek bezsélek vele, remélem otthon lesz még."

Reggel mikor felkelltem a reggeli már a konyhaasztalon várt engem. Jó hangulatban megreggeliztunk majd felöltöztem és hívtam egy taxit. Próbáltam haza sietni, hogy elérjem még Crist és tudjak vele beszélni.
-Hahó megjöttem.-ordítottam ahogy beléptem az ajtón, de válasz nem nagyon érkezett.
Bekopogtam Cris ajtaján nem kaptam választ ezért benyitottam, pont öltözött.
-Bocsi, bocsi, bocsi-majd rázártam az ajtót
"Hú ez angyon kínos volt"
Miközben a nappaliban olvastam lejött Cris, mintha mi sem történt volna tegnap.
-Beszélnünk kéne nem gondolod?
-Nem tudom miről kéne beszélnünk-mondta, de még rám sem hederített
-Mi volt az tegnap este? Csak úgy megjelentől ott és amikor megkérdeztem miért jöttél csak úgy ott hagytál.
-Nem volt az semmi.
Felpattantam az olvasáshból odamentem hozzá majd heves szóvitába keveredtünk.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész volt! :D Mikor jön az új?

    VálaszTörlés
  2. Lécci majd tegyél már be egy chatet bal oldalra! :(

    VálaszTörlés
  3. Húúha ez egyre izgalmasabb :)
    Várom a következő részt :P
    Am gratulálok a sok látogatóhoz :)

    VálaszTörlés
  4. Húúha ez egyre izgalmasabb :)
    Várom a következő rész :P
    Am gratulálok a sok látogatóhoz :D

    VálaszTörlés
  5. Szia.

    Eddig nagyon aranyos a sztori...jók ezek a burkolt féltékenységek, amikről még ők se sejtenek...XD Ügyes vagy, grat...:)

    Hány részesre tervezed? :) És, ha végzel vele, tervezel másikat is Ronaldoval, más koncepcióba, vagy ezt viszed végig, több 1000 részen keresztül, mint egy szappanoperát? :D
    Chat-et nem akarsz az oldalra, hogy akik erre járnak beszélgessenek? :)

    VálaszTörlés
  6. Nayon jó ez a rész is :) Imádom Crisben hogy néha rádöbben hogy neki is van szíve máskor pont az ellenkezőjét mutatja ....
    U.i.: a chat az szerintem nagyon j ötlet :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!Látom újra lehet véleményt írni! :D Már várom a kövit,és grat a sok látogatóhoz :D

    VálaszTörlés
  8. Bocsi, hogy kétszer küldtem, de nem lehetett írni komit, úgyhogy próbálkoztam párszor xD
    Az jó lenne ha 1000 részes lenne xD De mind1 hány részes csak legyen mindig ilyen izgalmas:D Am nagyon jól kitaláltad, remélem végig ők ketten lesznek a főszereplők:P Várom a következő részt :P

    VálaszTörlés
  9. Sziiia. ^^
    Egyszerűen imádom.^^ Már várom az új részt,és sztem is jo lenne egy chat. :) Csak így tovább.:)
    Puszii.

    VálaszTörlés
  10. Örülök, hogy tetszik nektek :)
    Nem nagyon terveztem hogy hány részes lesz, de azért nem akarom majd az örökké valóságig húzni, de ki tudja. Egy biztos még sokáig fog íródni :)
    Sajnálom hogy nem tudtatok írni, de most mér minden rendben:)
    Mivel ilyen sokan szeretnétek és én is gondoltam már rá felrakok egy Chatet :D
    Ma este jön az új rész hasonló izgalmakkal :)

    VálaszTörlés
  11. szia!
    imádtam..:D
    Én most írok neked először..mivel ma találtam rá a törire.Erősen gondolkoztam rajta hogy elkezdjem e olvasni..mivel utálom a realt és rondaldot mégjobban...egyszerűen nem tudom elhinni róla hogy ő jó ember...mármint érted.Öntelt és ez látszik is rajta.Pont ilyennek képzelem el énis.( sőt még rosszabnak)
    De lehet hogy valójában ő nem ilyen..kitudja?
    lehet ezzel a törivel sikerül jobb belátásra bírnod.( mert gondolom kiderül majd hogy ő valójában nem ilyen)xD (:
    Puszi.:D

    VálaszTörlés
  12. Örülök hogy annak ellenére hogy nem szereted elolvastad :)
    Remélem jobb belátásra tudlak bírni, de valójában én sem tudom milyen, de szerintem nem rossz ember.
    Remélem a következőkben is olvasni fogod :)

    VálaszTörlés