2011. január 27., csütörtök

Mindenem az életem-11.rész

/Natalia/

"Összepakoltam mindent? Remélem semmit nem hagyok itt és utána már nyugodtabb lesz az életem. Ez a két hét örökké valóság volt, nem tudom mi az oka de Cris és én nagyon nem értjük meg egymást nem vagyunk közös nevezőn. Konfliktus volt elég ebben a két hétben és ez is azt bizonyítja mennyire különbözőek vagyunk. És a ma este? Jó volt, de mi volt az a végén... értem én hogy zavaró ha mindig zaklatják és nem tud nyugodtan létezni, de akkor is ezt normálisan is lehet kezelni és ő nem így tette."
Feküdtem az ágyba és hallottam ahogy csukódik a bejárati ajtó Cris jött meg. Félálomban voltam mikor a szobaajtót résnyire nyitotta, biztos megint kioktatni akart, hogy miért hagytam ott.


Korán keltem és elmentem edzeni még suli előtt. Találtam egy jó konditermet ami korán nyitva van így suli előtt is eltudok oda menni. Úgy terveztem, hogy suli után még visszajövök a cuccaimért és úgy megyek végre haza.

-Hé Natalia várj meg.-szólt a folyosón utánam Sara
Sarával együtt jártunk gazdálkodás tanra, még a konditeremben találkoztunk és a beszélgetések során kiderült hogy nagyon sok közös van  bennünk és amikor idejöttem tanulni az iskolába kiderült idejár így már nem voltam egyedül.
-Mit csinálsz ma?.kérdezte
-Suli után végre jönnek haza tesómék aztán megyek dolgozni.
-Akkor estére még nincs terved ugye?
-Nincs azt terveztem tanulok a jövőheti évközi vizsgákra.
-Van két jegyem a ma esti Luis Fonsi koncertre a bátyám a barátnőjével ment volna, de valami közbe jött nekik és nekem adta a jegyeket. Remélem ráérsz és van kedved eljönni.
-Persze szívesen elmegyek tanulni máskor is tudok. Kölcsönkérem a kocsit és mehetünk azzal. Hányra mennyek érted?
-9-kor kezdődik úgyhogy gyere negyed 9-re, de most sietek matekra majd hívlak.
Az utolsó órám elmarad így amilyen gyorsan csak tudtam siettem haza.

Hangosan csaptam be az ajtót azt hittem nincs itthon senki. De amikor mentem fel a lépcsőn Cris jött szembe velem. Bementem a szobámba megfogtam a bőröndömet és lecibáltam a lépcsőn.

-Már megjöttek, téged vártalak hogy együtt mennyünk át köszönni nekik.
-Gondolom gyorsan leakarod ezt rendezni úgyhogy mehetünk.-mondtam neki

......

/Ronaldo/

-Add ide a bőröndöt-mondtam mikor már az ajtóban álltunk.
-Most minek? Már megszenvedtem vele.
-Add már ide.- rángattam a kezét, de ő nem engedte el a bőröndöt- add már!!!!!
-Ti meg mit csináltok?- Nyitotta ki Rico az ajtót miközben "veszekedtünk hogy odaadjam vagy nem a bőröndöt"
-Semmit-öleltem gyorsan át Nati mintha minden rendben lenne.-Olyan makacs ez a lány-mondtam miközben beléptünk az ajtón. Nati szúrós tekintettel nézett rám.
-Udvarias vagy mondhatom.-szólt oda nekem.- Pillanat és jövök felviszem a cuccomat.
-Szép lett a lakás.-szögeztem le.-Elégedettek vagytok?
-Igen nagyon jó lett, de nem láttad még az egészet a fenti szobák nagyon szépek lettek.-mondta mosolyogva Rico


/Natalia/

-Hol van Manuela?-ordítottam le a lépcsőről.-Szeretnék köszönni neki.
-A hálószobában-ordította Rico lentről

Lepakoltam a bőröndömet és megcsodáltam a szobát, mert tényleg nagyon jó munkát végeztek. Öröm volt belépni a szobába annyira szép lett nem mintha idáig nem lett volna az de.....

-Na mi újság?-kukucskáltam be Manuelahoz
-Végre itthon.-mondta- Na és hogy érezted magad?
"Na erre mit válaszoljak? A testvérem és sose hazudok neki, de mi van ha elmondja Riconak vagy a szívére veszi és azt fogja hinni az ő hibája hogy rosszul éreztem magam"
-Jó volt.
-Na gyere ülj le mellé és mond el mi van mert látom rajtad hogy van valami.- Igen ő a testvérem mindig tudja mi az igazság hogy is gondoltam hogy sikerül majd eltitkolnom.
-Semmi különös csak nagyon nem vagyunk egy szinten Crissel. Fenn hordja az orrát és mindenkit semmibe veszi. A két hét pont elég volt köszönöm.
-Nem rossz ember. Mindenki azt hiszi, hogy egy felfuvalkodott fickó, de ő egyáltalán nem ilyen. Kevés embert enged közel magához és csak igazán azok ismerik.-mondta őszintén.
-Veled más mint velem. A két hét alatt néhányszor azt hittem hogy van igazság abban amit most mondasz, de végül mindig  rácáfolt. Nem érdekel nem az én barátom a tiétek... nem foglalkozom vele
-Hát nem tudom mit mondjak majd ha megismered megváltozik róla a véleményed.
-Nem hinném- mondtam- de Riconak ne mond nem akarom hogy rosszul érezze magát, mert én és a legjobb barátja nem vagyunk jóba. Jöjjön bármikor Cris engem nem zavar nem veszek majd róla tudomást.
-Nyugi nem szóltam volna.


/Ronaldo/

-Hiányoztam?-kérdeztem
-Ha tudnád mennyire alig vártam ezt a percet.-mondta Rico röhögve-Na mennyünk játszunk egy biliárdot és közben beszélgetünk. De ne sírj ha megverlek.
-Ne nevetéssel már!-na irány
-Mesélték Marceloék, hogy Nati megvert kártyában.
-Na ezt még megemlegeti, hogy így jár a szája.... Már beszéltél is velük?
-Persze csak te kerestél későn.
-Mert gondoltam megvárom Natit, hogy együtt köszöntsünk titeket.-mondtam
-Remélem minden rendben volt és neki nem vetetted be a hülye poénjaidat, mert nála nem fekszenek az ilyenek.
-Jókor mondod.- mondta miközben pont lelöktem egy golyót.
-Na és minden rendben volt? Jól ki jöttetek?

...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése