2011. január 23., vasárnap

Mindenem az életem-8.rész

/Natalia/

-Neked meg mi bajod van? Mondtad hogy kapásod lesz este ezért elmentem és nagyon jól éreztem magam. Úgy döntöttem ott alszom Fernandonál, mert nem akarok semmit sem zavarni.-estem neki jogosan.
-Nincs semmi bajom, de ne tedd itt az ártatlant mondta.
-Neked meg mi bajod van?
-Azt hallgatom tőled milyen rossz vagyok pedig nem is ismersz és semmi közöd hozzám jó lenyelem, de te mivel vagy jobb nálam. Oda megyek és mit látok együtt voltál Fernandoval amikor alig ismered akkor te mivel vagy jobb nálam.
-Te nagyon hülye vagy semmi sem történ köztünk.
-Jaj maradj már láttam amit láttam.
-Csak azt láttad hogy pólóban jövök ki a szobából akkor meg miről beszél? A vendég szobába aludtam és kértem egy pólót hogy aludjak ennyi volt az egész.
-Engem ez egyáltalán nem érdekel csak ne prédikálj nekem ha te se vagy jobb.
-Egyébként is mi közöd van mit csinálok? Egyáltalán minek jöttél oda és hol hagytad a "barátnődet"?
-ÖÖÖ-kezdett habogni.
-Tudod mit nem érdekel felmegyek a szobámba.
-Nem fogsz itt hagyni.-fogta meg a kezem és rántott vissza.-Ne képzelj semmit bele csak azért mentem oda, mert nem akartam hogy Rico megtudja és akkor én leszek a rossz. A csajom meg ne érdekeljen nem rád tartozik.
-Ricardo csak arra kért hagy lakjak nálad nem azt hogy vigyáz rám, neked fogalom zavaraid vannak. Azt se értem minek mentél bele, csak mind2-nek okoztál 2 szörnyű hetet, de most má mind1.
-Hálásnak kéne lenned hogy itt lakhatsz. Úgy kéne itt mászkálnod mint egy szellemnek hogy ne zavarj erre csak a problémákat okozod.
-Én okozom a problémát. Hát ebből elegem van.-Fogtam magam és felmentem a szobámba.

Felmentem a szobámba és elkezdtem levetkőzni egy forró fürdő majd megnyugtat.
-Nem fejeztük be.-csapta ki az ajtót miközben öltöztem.
-Én befejeztem és ha nem látod fürdeni készülök.
-Nem amíg le nem fektetünk néhány alapszabályt. Az én házam én diktálom a feltételeket.
-Mi vagyok én pincsikutya hogy majd neked engedelmeskedem.-dobtam a pólómat az ágyra.
-Te meg mit csinálsz?-jött közelebb
-Mint mondtam elmegyek fürdeni úgyhogy örülnék ha kifáradnál.
-Na persze csak szeretnéd.
-Oké te tudod ha nincs jobb dolgod mint megnézni hogy fürdök.-gomboltam ki a nadrágom
-Csak a szád nagy nem fogsz levetkőzni.
-Te barátom engem nem érdekelsz.-és ledobtam magamról a nadrágot és csak fehérneműben álltam ott.-Örülnék ha most már tényleg kimennél.
Közelebb jött a hajamat arrébb simította és ezt mondta-Ezt még nem fejeztük be. Az én házam én szabom a feltételeket.-majd kisétált az ajtón.

/Ronaldo/

" Ricardo haver mit zúdítottal rám. Tudtam annyira tudtam, hogy nem leszünk jóba, de mit csináljak fizessek neki ki egy szállodai szobát. Áhh itt marad és meglátjuk mit kezdünk egymással én vagy ő. Nem gondoltam volna hogy csak úgy levetkőzik. Nagyon harcias ez tetszik. De jól néz ki jó alakja van és.... álljon meg a menet mi ütött már megint belém. Rám is rám fér egy fürdő edzés előtt."


Lezuhanyoztam majd irány edzés. A hétvégi meccs kemény lesz hazai derbi az Atletico Madrid ellen. Mindig jó hangulatú edzések voltak úgyhogy bíztam benne hogy ez majd eltereli a gondolataimat a gondokról.

-Na milyen volt a tegnap este? Jó volt a csaj?-kérdezte Marcelo
-Nem úgy sikerült ahogy azt szerettem volna-mondtam
-Haver sose hittem volna hogy ilyen előfordulhat veled-mondta Pepe.
-Te bolond vagy. Nem volt semmi gond olyan téren.-mondtam
-Akkor meg mi volt a baj?-kérdezősködött Marcelo
Elmeséltem mindent töviről hegyire persze azért nem tracspartyt rendeztük, mert ez egy kemény és kimerítő edzés volt.
-Mennyünk együnk valamit.-ordította Pepe az öltőz másik végéből.
-Együnk.
Elmentünk egy neves étterembe, ahol mindig jó a kaja és már ismernek minket.
-Hibázik valami a történetbe. Nem értem minek mentél Fernando lakására.-Marcelo ő ilyen volt mindig mindenre figyelt.
-Az az igazság hogy magam sem tudom.
-Én tudom.-röhögött Pepe-tetszik Natalia
-Dehogy tetszik pont az hogy kiakaszt.
-Igaza van tetszik neked és talán pont azért, mert nincs oda érted és igazából nem is érdekled.
-Inkább együnk és beszéljünk másról.

/Natalia/

"Ahogy gondoltam a fürdő megnyugtatott. "Az én házam én szabom a feltételeket." Na persze! Istenem mért nem mehettem egy szállodába. Meggyanúsít azzal hogy lefeküdtem Fernandoval mintha valami prosti lennék aki minden jöttmenttel összefekszik. Nem is ismer hogy jön ő ehhez. Öltözök és nem hogy kimenne még itt marad. Mint valami kiéhezett állat aki minden falatra lecsap. Végig nézte volna egy csepp tisztelet nincs benne irántam. "


Leültem a gépem elé és igen értesítést kaptam az iskolából felvettek már ma is bemehetek, de inkább csak holnap megyek. Még kevesebbet kell majd itthon tartózkodnom és új barátokat is szerzek de jó.
Elmentem futni és láttam hogy a könyvtárba kisegítőt keresnek. Ez a munka meg is felel annak hogy szerezzek egy kis pénzt ha az iskola beindul és jó leszek akkor meg majd beajánlanak egy jobb helyre.
Haza mentem gyorsan lezuhanyoztam mert izzadtam büdösen még sem mehetek be egy állásinterjúra. Felöltöztem és irány a könyvtár ahol meg is kaptam a munkát mivel sürgős volt neki a dolog. Elmondtak mindent és azonnali kezdéssel már be is álltam.

/Rondaldo/

Kimerítő edzés után jól jön a pihenés. A kertbe fürödtem és napoztam közben szólt a fülembe a zene és hangosan énekeltem.
-Ammmmoooor miiiiiiiiiiioooooooo


2 megjegyzés:

  1. wááá. :D
    én imádom a Marcelo-Pepe-Ronaldo részt. 10-szer egymás után elolvastam. nem tudom megunni. :D háháá. nagyooon nagy. :D
    remélem,h lesznek még benne ilyenek is.^^
    puszi. igy tovább. :F

    VálaszTörlés
  2. Muszáj bele ilyen mert ettől lesz vicces és jó:)
    Örülök hogy tetszik, mert sok ilyen lesz benne. Nem voltam biztos hogy mindenkinek leesik és hogy tetszeni fog :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés