2011. január 24., hétfő

Mindenem az életem-9.rész

/Rondaldo/

Kimerítő edzés után jól jön a pihenés. A kertbe fürödtem és napoztam közben szólt a fülembe a zene és hangosan énekeltem.
-Ammmmoooor miiiiiiiiiiioooooooo



/Natalia/


Reggel egyből a laptopomért nyúltam, hogy megnézzem az e-miljaimat. Megnyitottam az egyetemtől kapott levele, mikor elolvastam hogy felvettek egyszer csak felsikítottam.
 " Ez életem legszebb napja gondoltam, felvettek arra a szakra amit leginkább kiskorom óta tanulni akartam."Kipattantam az ágyból felvettem a melegítőm, megmosakodtam, majd lesasszéztam a lépcsőn. Melegítettem magamnak egy teát és egy croassant majd tárcsáztam Manuelát hogy elújságoljam neki a nagy hírt. Mikor felvette csak mondtam csak mondtam csak mondtam, már nagyon hiányzott hogy személyesen is tudjak vele beszélni...  Mikor végre ő is szóhoz jutott elmondta hogy mik történtek vele az elmúlt napokban. Mikor elköszöntünk egymástól megkérdezte hogy történt e valami említésre méltó velem, mert Cris és Rico már vagy fél órája beszélgetnek és úgy gondolja hogy én vagyok a téma, természetesen mikor leraktam a telefont ezen kezdtem el törni a fejemet " Hogy történt e valami említésre méltó? Csak az történt... vagy is nem tudom az annak nevezhető, hogy Cris eljött Fernando lakására, számon kért miközben semmi köze hozzám és a tegnapelőtti veszekedés óta mikor végig nézte ahogy levetkőztem nem beszéltünk.... De vajon ő mit mondhat Riconak, egyáltalán rólam beszélnek/beszéltek?? Azt csak nem mondhatja el hogy végignézte ahogy... na jó nem adom meg neki ezt az örömöt hogy róla gondolkozom, de egyáltalán neki ez azt okozna ha megtudná..."
Reggeli után ledobtam magam a Tv-elé, de annyira nem volt semmi a Tv-be hogy inkább felmentem a "szobámba" olvasni. Kettő körül utcai ruhát öltöttem magamra és elmentem megvenni a sulihoz szükséges cuccokat. " Azért az elég furcsa, hogy mióta összeszólalkoztunk Crissel még csak szinte nem is láttam azóta. Furcsa hiszen én 9-kor már fent vagyok de olyankor ő már nincs itt, hol lehet addig mit csinálhat ráadásul este is késő jön... ennyire nagy hatással vagyok rá??? A nagy Cristiano Ronaldo...


/Ronaldo/


"NA jó már kezd elegem lenni abból hogy menekülök a saját hazából, ma este áthívom a fiukat"  Hé Cristiano csinálni kéne a feladatott
-Oké-oké elnézést Karanka
-Az utóbbi napokban mintha nem lennél itt fejben... 1-2 1-2 ti se lazsáljatok fiúk.
Edzés végén...
-Pepe Marcelo nincs kedvetek este átjönni hozzám nyomhatnánk egy kártya parti
-Kártya partit hallok? Akkor nekem is ott a helyem-szólt Özil -már ha mehetek és akkor hívom Samit is rendben.
-Csak nem nagy kártyások vagytok ? Rendbe akkor este 8 nálam, megfelel?
-De eltaláltad féljetek, oké akkor 8-kor -mondta Özil
-Rendbe -Pepe
-Okkor ott - Marcelo


/Nathalia/


-Cris csöngettek Criiiiiis.... 
BING BING BING
-Criiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssss " nem hiszem el ha már hív valakit akkor igazán kinyithatná az ajtót "
- jó jó jövök már ...
Kinyitottam az ajtót és ott állt előttem Pepe, Marcelo Mesut és Sami.
-Hát ti? -kérdeztem 
-Mi....-szólalt meg Pepe 
-Jó jó gyertek be először, Cris mindjárt jön gondolom megint a tükör előtt szépítkezik- mondtam
-Szokása- mondta nevetve Marcelo 
-Így igaz- csapot bele Sami Mracelo tenyerébe.
-Hú ti aztán nem semmik vagytok. Oda fordultam Pepe felé és halkan megkérdeztem tőle- Ő szokott beszélni. böktem fejemmel Mesut irányába.
-Hogy én?? - kérdezte zavarodottan.- Szoktam csak elámultam szépségedtől.
-Ez kedves... de ezt ebbe a házba ne nagyon mond mert kikapsz a házigazdától- mondtam neki nevetve. Na jó kértek valamit inni?


/Ronaldo/


-Itt vagyok. Sziasztok srácok. -üdvözöltem a barátaimat. Ugye ne terhelt le titeket nagyon ? -kérdeztem 
-Nem tudom mi a bajod szerintem tök jó fej-mondta Pepe
-Nem tudom mennyibe vagytok képbe a biológiával de van fülem.... -ordított oda Natalia
-Ismételd meg kérlek- mondtam Pepének
-Nem értelek szerintem tök jó fej és humora is van- kuncogott
-Na ezt most hagyd abba -néztem rá szúrós tekintettel. Védekezés képen mind a négyen feltették mind 2 kezüket  miközben halkan kuncogtak.


/Natalia/


Felmentem az emeletre mert láttam hogy Crisnek nem tetszett hogy ott vagyok." Nem értem ezek a srácok annyira más világban élnek mint Cris...  Elmentem lezuhanyozni, majd befeküdtem az ágyba oldalra fordítottam a fejem hogy magamhoz vegyem a gépem, de eszembe jutott hogy lent hagytam. Felvette egy sortot és egy pólót, hiszen itt vannak a vendégek  nem mehetek le egy száll pendelybe.  Lefutottam a lépcsőn ahol kicsit megbotlottam.
-A kutya fáját!
-Jó vagy?-kérdezte Mesut
-Persze csak megbotlottam.
Cris elkezdett röhögni, de az a hang amit kiadott :D
-Cris ne röhögj-szólt rá Marcelo- Nati inkább gyere játszani.
"Na itt az alkalom. Még forgatja a szemeit, még szép hogy beállok és elnyerem az összes pénzüket. 
Megfognak lepődni"- nevettem a markomban
Leültem közéjük pont Crissel szemben. 
-Ne hidd hogy majd kíméletesek leszünk.- mondta Sami
-De fiúk mégiscsak lány vagyok.
-öhhmm.- Cris csak ennyit fűzött hozzá
A játék úgy alakult ahogy sejtettem a fiúk egyesével potyogtak ki a végén én és Cris maradtunk.
-Na hol maradtak a nagy pókeresek?-kérdezte Cris Samit és Mesuttól - Még te is feladhatod....- nézett rám.
-Hát igen! Nem ismersz még engem én sose adom fel.
-Na hasonlítotok- nyögte be Pepe
Cris férfiúi becsületén folt esett, biztosan sértette az önérzetét hogy egy legyőzték főleg hogy ezt egy lány tette és ez is én voltam.
-Ha tudtam volna hogy ilyen jó vagy akkor nem hívlak játszani. -mondta Marcelo a játék végén.
-Nem kérdeztétek.


Míg Cris kikísérte a fiúkat én összepakoltam. Megfordultam, de mögöttem állt Cris és neki ütköztem.

3 megjegyzés:

  1. sziia!!
    ajjaj...jó kis vége lett..xD
    Nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!:D
    puszi.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is. Nagyon kíváncsi vagyok h mi fog majd történni úgyhogy remélem minél előbb lesz friss. xD
    kancsika

    VálaszTörlés
  3. :) Holnap jön és izgalomban nem lesz hiány most sem (:

    VálaszTörlés