2011. január 2., vasárnap

Mindenem az életem-1.rész

Este 10-re meg is érkeztek én már összepakolt bőröndökkel vártam őket nem mondtam semmit csak elindultam. Új város új kezdet nagyon vártam.

Fáradtan érkeztünk meg a Madridit villába, de a beszélgetés még így se maradhatott el.

-Honnan tudtátok meg??-kérdeztem
-Az igazgató hívott fel minket. Mi előtt ideköltöztük megkértük ha bármi van akkor hívjon.-Manuela
-Gondolhattam volna.
-Jól fogod itt érezni magad hidd el.A nyelv úgy is megy, barátaid meg majd lesznek.-mondta Ricardo
-Na jó én most megyek lefekszek mert fáradt vagyok kemény nap volt ez.
-Rendben!!-Majd adtam nekik két-két puszit és felmentem a szobámba ami már alapból be volt rendezve

A szoba tágas volt és gyönyörűen be volt rendezve. Nagyon modern volt. Külön fürdőszoba pezsgőfürdővel, és mindennel amit egy fürdőszoba igényel. A szobám meg ámulatba ejtő volt. Az ablak alatt egy hatalmas franciaágy amin biztosan nagyon jól fogok aludni. Akkora hifi szett amit még életemben nem láttam és a bútorok a legújabb és legmodernebb darabok, de ami a legjobban elnyerte a tetszésemet az a kilátás. Csodálatos volt ha tudnék festeni biztosan lefestettem volna, de mivel nem tudtam csak gyönyörködtem benne. Mikor feleszméltem a csodából lefeküdtem.

Reggel mikor felkeltem a gondolatok csak úgy cikáztak a fejembe." Az életem megváltozik, nem féltem magam attól hogy mi lesz velem itt, mert ahhoz képes hogy most így összetörtem nagyon erős lány vagyok. Az élet megedzet. Innentől fogva lesz olyan mikor felismernek majd az utcán, ami biztosan szokatlan lesz. Arról nem is beszélve, hogy gondolom megismerem majd a csapattársakat, akiket nagyon szeretek de tudom hogy milyenek egy-két kivétellel mindegyik beképzelt és kihasználja hogy ilyen nagy sztárok. A szomszéd meg aki egyben Ricardo jó barátja Cristiano Ronaldo, aki jó játékos és még jól is néz ki, de a véleményem róla hát nem is tudom....." Miközben ezen gondolkodtam kopogtak az ajtón.
-Gyere be!!
-Na hogy tetszik a szoba??-kérdezte Manuela
-Nagyon tetszik!-Voltam már itt Madridba náluk, de akkor csak vendégszobába aludtam és most meg már van egy saját szobám, mintha tudták volna hogy hamarosan eljön ez a pillanat.
- Mi most elmegyünk ha nem baj.
-Áhh mért lenne baj? Csak nyugodtan meg leszek én itthon.
-Jó akkor pihenj még mi elmentünk.
Hallottam hogy záródik az ajtó és akkor kipattantam az ágyból lezuhanyoztam majd lementem reggelizni. Összedobtam magamnak egy omlettet majd leültem a TV elé. Már majdnem befejeztem a reggelit, mikor csöngettek. " Kinyissam vagy ne nyissam"gondolkodtam."Áhh minek úgyis őket keresik ők meg nincsenek itthon akkor meg" de az illető nem akarta abbahagyni a csöngetést, biztosan hallotta hogy megy a TV.
-Jól van jövök már!!-ordítottam az ajtóban állónak
Kinyitottam és hát igen gondolhattam volna a szomszéd volt az Cristiano.
-HO-ho hökkent hátra- rossz lakásba jöttem???- szólalt meg bunkón biztos neki is a fogszabályzóm és a szemüvegem ütött szemet.
-Szia!! Gondolom Ricardohoz jöttél
-Igen de te meg ki a fene vagy?
-Manuela testvére. Valami gondod van?
-Áhh dehogyis csak kicsit meglepődtem te neki vagy a testvére-de hiszen ő szé....
-Tessék???
-Jah csak örülök hogy megismertelek.
-Jaj hagyjuk már tudom te nem az ilyen magam fajta lányok társaságához vagy hozzá szokva. Tudom milyen vagy nem kell itt játszani az agyadat.
-Ó jaj kislány...De felvágták a nyelvedet.
-Visszajössz később vagy bejössz és megvárod?
-Áhh inkább visszajövök. Csak a party-t akartam vele megbeszélni ami Vasárnap lesz nálam.
-Rendben akkor szia!- zártam volna be az ajtót de ő oda rakta a lábát
-Egyébként hogy hívnak?? Tudod illik bemutatkozni a szomszédnak
-Te beszélsz nekem illemről ne nevettess már, nem vagyok rád kíváncsi úgyhogy szia...
-Jól van szivi de úgyis tudod hogy sokat fogunk találkozni, mert szomszédok vagyunk és emellett Ricardo a legjobb haverom
Majd rázártam az ajtót."Pont olyan mint amilyennek gondoltam. Ő a nagy Cristiano és ezt mindenkivel  érzékelteti, hogy ne hogy még véletlenül is elfejtség. És még engem szól le .... nem hiszem el milyen felfuvalkodott.  . Iszonyú bunkó ember nem értem Ricardot ő olyan kedves és két lábon a földön jár teljesen más világ."

Befejeztem a reggelimet, majd mivel annyira sütött a nap kimentem a medence mellé napozni, annyira jól esett ahogy a napsugarai simogatták a bőrömet. Mikor meg nagyon melegem volt bemártóztam kicsit a hideg vízbe.

Manuelaék olyan 7-8 óra között  érkeztek meg és úgy döntöttek elmegyünk egy menő Madridi étterembe. Nem volt sok kedvem, nem szerettem az ilyen helyeket. Mikor még Milánóba voltunk ott is sokat jártak, de én mindig az iskolára hivatkozva nem mentem velük csak fontos alkalmakkor, de most nincs semmi amire foghatnám. Fürdés és hajmosás után felvettem egy szép elegáns rövid ruhát. Jó alakom volt, de nem szerettem olyan ruhákat hordani ami nagyon kihangsúlyozza, de úgy érzem ez most változni fog, mert meg kell őket tisztelnem azzal, hogy jól nézek ki. A ruha egy kék selyem ruha volt, amihez egy kék nagy kövekkel kirakott magassarkú cipőt vettem fel. A hajamat begöndörítettem, ezt is csak fontos alkalmakkor teszem meg pedig nagyon jól áll, ahogy a barna alapú szőke melírozott hajam loknikba végződik.Mivel a ruhám nagyon hangsúlyos volt a sminkem nagyon egyszerűre lett. Mikor végeztem észre vettem hogy az éjjeli szekrényemen van egy doboz kinyitottam és egy kontaktlencse volt benne mellette egy levél. Itt az ideje hogy lecseréld a szemüveget!! Amíg zuhanyoztam biztos besettenkedett. Beraktam és tényleg nagyon jól állt de nagyon szokatlan volt így elsőre.

Lementem és ők már ott vártak rám.
-Nagyon csinos vagy!Nem is értem mért takartad el magad azzal a nagy szemüveggel, most már csak a fogszabályzódtól kell megszabadulni.-mondta Rico
-Jó nem kell túlzásokba esni ugyan az maradtam mint voltam. Szeretem a szemüveget és a fogszabályzót is.
-Hát most már a kontaktlencsét  fogod hordani remélem. És a fogszabályzód is szombaton lekerül.
-Tessék????
-Igen szombaton én foglak majd elvinni.
-De én szeretem.
-De nőiesebbnek kell lenned-mondta Manuela
"Mért kéne nekem nőiesebbnek lenne azért mert őket mindenki ismeri nekem minek kell megváltoznom?"
-Na jó inkább induljunk mondtam

A kocsiba végig csöndbe voltam Ricardo és Manuela olyan dolgokról beszélgettek amihez én nem nagyon tudtam hozzá szólni inkább csak hallgattam.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik az alapsztori, és biztosan nagyon jó is lesz a későbbiekben.
    Manuela és Ricardo nagyon rendesek a csajszival.
    Christiano hozzá a formáját benne nem csalódtam.
    Nem szeretem a focit, de ezt tudod is, viszont ez a sztori nagyon-agyon tetszik.
    Nagyon várom a következő részt.
    Nem tudom, hogy mikor tudom, majd olvasni, mert holnap be kell vinni a szerelőhöz a gépem, és fogalmam sincs mikor kapom vissza :(
    Szuper rész lett!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!Mikor lesz folytatás,Nagyon tetszik és ebbe a történetbe Ronaldo legyen mindig a főszereplő mert akkor már hülyeség lesz az egész ha megváltoztatod :D

    VálaszTörlés
  3. Köszi:) Mindig Cris lesz a főszereplő max bővül társ szereplőkkel :)
    Hozom nem sokára :)

    VálaszTörlés