2011. január 30., vasárnap

Mindenem az életem-13.rész

/Natalia/

"Jó volt ez a mexicói és az este is. Imádtam a koncertet, Cris csak egy apró porszem volt a gépezetben amit sikerült eltávolítani és élvezhettem tovább az estét."
Most a kádba feküdve volt csak időm gondolkodni azon amit Fernando mondott.
" Ennél kellemetlenebb még életemben nem történt velem. Fernando nagyon tetszik nekem és azt szeretném hogy összejöjjön a dolog. Én nem éreztem azt hogy Cris zavaró tényező lenne, mert nincs semmi közöttünk nem tudom Fer mit láthatott. Remélem sikerült őt meggyőznöm, hogy Cris és én max. barátok lehetünk, de ezt se nagyon hinném. Minden gondolatomban ott van Cris....."




Olyan 7 óra körül keltem fel, mikor lementem reggelizni még senki nem volt lent. Miközben reggeliztem Manuela jött le.
-Jó reggelt.-köszöntöt
-Jó reggelt. Elkérhetem mára a kocsit légyszíves?
-Igen nyugodtan, ha gondolod akkor a héten elmegyünk és veszünk neked is egyet, hogy ne függjél tőlünk.
-Oké, de csak úgy hogy visszafizetem.-mondtam
-Nincs rá szükség, de ha ragaszkodsz hozzá hát legyen.
-Igen ragaszkodom.
-Felmegyek fürdeni-mondta-mikor befejeztük a reggelit.
-Ha nem baj nem várom meg míg végzel.
-Áh dehogy baj.
-A kulcsokat hol találom majd?
-A kis asztalon a nappaliban.-mondta miközben ment fel a lépcsőn

Felmentem betettem mindent a táskámba, lezártam a laptopom és azt is eltettem majd lementem a kulcsért de az sehol nem volt, így kénytelen voltam megvárni míg Manuela végez.
-Nincs ott a kulcs ahol mondtad- mentem be a szobájába amikor pont törölközőben jött ki a fürdőből.
-Úhh tényleg a kulcsokat elvitte Rico, mert tegnap még átment Cris-hez és ott hagyta a lakáskulcsokkal együtt.
-Remek mondhatom. Átmennél akkor Rico kulcsáért-kérdeztem
-Így?? Nem lesz semmi baj ha te mész át kibírod.-mondta
Igaza volt még se várhatom el tőle hogy törölközőbe átmenjen végül is nekem nem tart semmiből.
-Oké akkor átmegyek érte és elviszem Rico kocsiját ha ő elment a tiéddel. Puszi délután találkozunk.-és siettem át Cris-hez mert mér így is biztos volt hogy elkések a suliból.

-Mit akarsz?- nyitott ajtót egy száll alsógatyában. 2 hétig vele laktam, de nem szoktam meg.... istenem milyen teste van...
-Bocsi a zavarásért Rico tegnap itt hagyta a kulcsait és azok kellenének.
-Gyere be és keresd meg.-mondta
-Oké köszi gyors leszek.-2 perc se kellett hozzá megtaláltam a kulcsot-Na akkor én megyek is-indultam volna kifelé, de Cris beállt az ajtóba
-Most mi bajod van?-kérdeztem-engedj már ki.
-Neked van mindig valami bajod velem.
-Engem te nem érdekelsz, azt csinálsz amit akarsz engem teljesen hidegen hagy.-mondtam idegesen
-Dehogy hagy, valahányszor összefutunk van egy csípős megjegyzésed rám.
-Csak elmondom a véleményem és már elegem van belőled.
-Te csak irigy vagy rám.
-Mire lennék? Nem tudsz semmi olyat csinálni, ami szívből jön, mert azon kell aggódnod ez milyen fényt vetne a hírnevedre. Van pénzed és mit érsz vele? Mindenki csak azért kedves veled mert vagy valaki. Nem gondolkoztál még azon hogy ha nem lennél focista kit érdekelnél, mert hidd el senkit?
-Mit tudsz te rólam? Semmit az égvilágon semmit.
-Igazad van, de az tudom hogy mindenki a seggedet nyalja hogy figyelembe kerüljön. Ne mond hogy nem zavar az hogy nem mehetsz el a barátaiddal sehová és nem csinálhatod azt ami jól esik, mert az biztos másnap az újságok címoldalán lesz.
-Ez az én életem ezt választottam és élvezem. Na akkor beszéljünk csak rólad egy kicsit.
-Nem érdekel mit mondasz nem tudsz rám hatni. Iskolába kell mennem.
-Pedig innen ki nem mész míg meg nem hallgattál. Keménynek mutatod magad, hogy senki ne tudjon bántani, de igazából nagyon labilis vagy. Nem engedsz senkit közel magadhoz, akik meg közel akarnak kerülni hozzád, elüldözöd őket. Itt van Fernando 2 hétig nem keresett, biztos megijedt tőled, amit nem is csodálok. Irányító típus vagy és kiakadsz ha valaki nem azt teszi amit te mondasz
-Fernando miattad nem keresett csak hogy tud.
-Miattam na persze? Mit csináltam én.
-Odajöttél az éjszaka közepén és azt hitte te meg én....
-Na persze
-Mondtam neki hogy ez képtelenség mert te utálsz engem
-Dee én nem utállak- mondta hangosan- Te utálsz engem
-Én nem utállak.-mondtam neki- Te voltál már az elején kezdve bunkó velem.
-Csak, azért mert nem tudtam hogy kell kezelni ezt az érzést.
-Te miről beszélsz?-kérdeztem zavartan
-Hát erről.-lépet oda és megcsókolt. A kezemet végig simítottam a formás testén. Tudtam, hogy ez nem helyes, mert ott van Fernando és Rico-ék is mit szólnának hozzá. De belül legmélyen nagyon élveztem és jól esett vágytam rá. De én nem vagyok ilyen.
Felpofoztam, arrébb löktem és gyorsan elfutottam. Remélem az iskola majd eltereli a figyelmemet, de hogy nézek majd így Fernando szemébe. Gyorsan felhívtam és rossz létre panaszkodva lemondtam a mai napot.
Az iskolába is kb. 2 órát tudtam bent maradni, annyira hülyének éreztem magam hogy képtelen voltam odafigyelni inkább eljöttem és elmentem futni.

/Ronaldo/

"Ez meg mi volt? Ezek után mit fogok csinálni, minden nap járok át Rico-hoz, de ott lesz Nati és nem tudom ezek után hogy kezeljem. Rico-nak jobb nem is szólni róla. Éreztem hogy ő is akarta és élvezte, simogatott közben erre a végén felpofoz... biztos vagyok benne hogy csak azért mert nem tudta most mit csináljon hiszen elvileg alakul valami közte és Fer között. De én ezt az érzést elakartam folytani magamba erre ezt csinálom, tuti lesz következménye. A hangulat ezek után még rosszabb lesz. Cris ezt most mért csináltad?"- kérdeztem magamtól bár kicsit sem bántam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése