2011. január 10., hétfő

Mindenem az életem-3.rész

Az ágyba feküdve azon gondolkodtam ezzel mi a célja. Ismer már annyira hogy tudja hogy utálom ha mások döntenek az életemről. "Azt akarja hogy barátkozzak, de én nem ilyen körökben keresek barátokat.Sok focista és társaik biztosan erre vágyom? Hát egyáltalán nem! De mit sajnáltatom magam? Elmegyek azt lesz ami lesz jól fogom magam érezni annak ellenére hogy tudom ki lesz a házigazda." Nem értettem magam minek rágódok ezen ennyit.


Másnap a szokásos futás és reggeli teendők után mentem volna a fogorvoshoz, de Rico nem ért rá ezért megadta a címet és egyedül mentem. Beültem a taxiba és megadtam a címet. Kiderült hogy elrontották az időpontot és csak holnap tudnak fogadni. Ha már a városba voltam gondoltam körbenézek. Láttam egy-két nevezetességet majd beültem egy kis internet kávézóba. Itt Madrid mindenki olyan közvetlen volt ez jellemző volt a Spanyolokra. Elkezdtem iskolákat nézni, mert szerettem volna folytatni a tanulmányaimat. Sportszervezőnek tanultam és nagyon szerettem.

-Na mutasd-mondta tesóm egyből ahogy hazaértem
-Elírták az időpontot és holnap vissza kell mennem.Minek kerítünk ekkora feneket ennek a dolognak nem változom meg tőle.
-De..
-Na jó én felmegyek.Holnap 4-re kell mennem.
-4-re??-lépet ki a konyhából Rico
-Igen valami baj van?
-Hát a parti nem fogsz időben hazaérni.
-Üres fej kocka has nem hiszem hogy pont engem fog hiányolni a buliról. A beképzelt öntelt barátai úgyis ott lesznek a szilikon cicákkal együtt.
Mentem fel, közben Manuela után ordított - Ha a fogorvosnál végzel, gyere majd át Crishez.

A nap hátralévő részét olvasással és iskola kereséssel töltöttem, mert iskolába muszáj járnom és szeretnék valami munkát is majd találni, de először a suli legyen elintézve.


Másnap 3-ra hívtam a taxit hogy biztosan időben odaérjek az orvoshoz, Crisnél már nagy készülődés volt.
Az orvosnál egy negyed órával később kerültem csak sorra de ez egyáltalán nem zavart várakozás közben zenét hallgattam az mindig kikapcsol. A 2 órába tartott míg végeztük és nem mondhatnám hogy siettem haza, egyáltalán nem volt kedvem átmenni a szomszédba. Barátokat kell szereznem és ismerkedni,de nem ilyen környezetbe. Haza értem, de nem siettem hiszen hova siettem volna szépen kényelmesen elkészültem és átmentem.

Rengetegen voltak és meglepő módon nem csak modell lányok. Focistával azért tömve volt a buli. Odamentem Manuelához, hogy szóljak megjöttem ő közben pont Marceloval és feleségével beszélgetett. Bemutatott nekik és nagyon kedvesek voltak. Viccesek és közvetlenek.
- Na mi most elmegyünk köszönünk a házigazdának-mondta Manu
-Rendben örülönk hogy megismerünk-mondták
Cris ponr Rico-val beszélgetet.
-Sziasztok-mentünk oda
-Sziasztok hogy tetszik a buli.-Cris
-Voltam már jobban is-mondtam
- Na szép a mosolyod mondta Rico-és oldalba vágta Crist hogy helyeseljen
-AHAHA
-Na barátom ez meggyőző volt.-mondtam-Inkább megyek ismerkedek egy kicsit.
A bulin furcsa de megismertem egy-két jó fej embert Cris-t nem nagyon ismertem de nem csalódtam benne megtalálta az összes lányt akik mindig kapók bármire amit Cris-sel csinálhatnak. Gyorsan leléptem a buliról reménykedtem hogy senki nem veszi észre.
Otthon voltam már egy órája amikor csöngettek kimegyek és Cris áll az ajtóba.
-Te meg mit keresel itt?-mondanom sem kell hogy kicsit már iszákos hangulatba volt.
-Jöttem érted, láttam hogy néztél rám.
-Mi bajod van? Na álljon meg a menet.... rossz ajtón kopogtatsz, ennek így nem lesz jó vége.Úgy rácsaptam az ajtót hogy egy óriásit felordított. Elered az orra vére de nem nagyon tudott érdekelni.Felfuvalkodott állat.

Másnap felkeltem első dolgom volt megnézni az e-mail-jeimet 1. üzenetem érkezett az egyik iskolából ahova behívtak elbeszélgetésre. 3-ra kellett mennem ideges voltam, de tudtam hogy magabiztos vagyok nem lesz semmi gond. Míg a fogamat mostam azon gondolkodtam mi lehet Crissel nem mintha nagyon sajnálnám, inkább az érdekel hogy mit fognak szólni az emberek ha megtudják hogy miattam volt az egész. Lementem reggelizni, de már senki nem volt. Reggelizés közben észrevettem ahogy Cris pont jön ki a lakásból és gyorsan átszaladtam.

-Szia!-Köszöntem
-Te meg mit akarsz?
-Nyugi nem cseverészni jöttem. Látom nem lett nagyobb bajod. De ugye senki nem tud róla, hogy én voltam?
-Mi van megijedtél hogy mit gondolnak majd az emberek a jó kislányról ha kiderül hogy majdnem betörte az orrom.?
-Hát képzeld el igen is érdekel mások mit gondolnak, de ha elmondtad nekem az se baj mert ne felejtsd el hogy te voltál a hibás mert rám másztál és ha ezt Ricardo vagy bárki más megtudja te jársz rosszabbul.
-Nyugi nem mondtam senkinek hogy te voltál és ne hidd hogy normális esetben bármit is akarnék tőled.
-Nem is hiszem, de nem mintha akarnám....
Majd hátat fordítottam és elmentem. Szépen kényelmesen elkészültem és irány a suli persze Taxival mert a tömegközlekedésben nem nagyon ismertem ki magam.
Az elbeszélgetés nagyon jól sikerült úgyhogy bizakodó vagyok, ha felvesznek média ismeretet szeretnék tanulni, de először vegyenek fel.
Hazaérve rossz hír fogadott.
Riconak és a testvéremnek el kell utazniuk valahova és a lakást felújítják ezért megbeszélték Crissel hogy addig ott lakok majd nála.... Ilyen nincs :S

5 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó volt ez a rász is! :D Várom a következőt :D

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem :) De én meg azt kérem tőled hogy terjeszd :)

    VálaszTörlés
  3. szia!Oké :) Kiteszem az oldalamra ajánlónak! :D

    VálaszTörlés
  4. Kb melyik napra várható az új rész? :D

    VálaszTörlés
  5. Mi az oldalad?
    Egyébként ha többen lesznek akkor a kommiktól fog függeni :) Vagy nem :)

    VálaszTörlés