2011. január 19., szerda

Mindenem az életem-6.rész

-Héé! Min gondolkozol kislány?
-Neked Natalia.
-Na kérsz zabpelyhet vagy nem?-kérdezte
-Kérek- " Na ez nekem tényleg furcsa tegnap még a bőröndömet felvinni sem segített ma meg ilyen mézes mázos, tuti akar valamit"

Levett egy tányért és nekem is beleöntötte a zabpelyhet meg a tejet és maga mellé tette a tányért. Leültem mellé és enni kezdtem.
-Na mi a mai programod?-kérdezte
-Elmegyek futni és utána még nem tudom nem tervezek előre.
-Jah te az a lány vagy aki sodródik az árral lesz ami lesz alapon.
-Nem igazán csak nem tervezem meg a napjaim percre pontosan nincs betáblázott napirendem mint másoknak, majd ha felvesznek a suliba akkor változni fog, de most csak azt teszem amihez kedvem van.
-Azért jó lenne ha majd mindig tudnám mit tervezel, hogy én is úgy kalkuláljak.
-Ezt fordítva is mondhatnám tegnap is tök jó estém volt és folytathattam is volna ha te szólsz hogy nem leszel itthon....-mondtam neki szemrehányóan -de így ülhettem 1 órát az ajtó előtt mert te valahol kitudja kivel jót szórakoztál. Ezeket a problémákat könnyen megtudnánk akadályozni ha adnál nekem egy lakáskulcsot.
-Hogyne és mikor kiköltözöl innen és már menthetetlenül szeretsz  akkor majd rózsákat szórj szét a szobámba..
-Mind2-en tudjuk hogy ez sosem fog megtörténni,  nagy okos amit most mondani fogok el sem vártam hogy eszedbe jusson sőt meglepődtem volna.... mikor kiköltözöm innen mellesleg nagyon várom már, visszaadom a kulcsot amit te tovább adhatsz mondjuk az akkor aktuális csajodnak.
-Nem vagyok én olyan buta mint sokan hiszik
-Hát eddig nem ezt bizonyítottad -motyogtam az orrom alatt mikor a kanalat a számhoz emeltem.
-Nekem a mai napra elég volt ez a beszélgetés... -mondta majd elindulta a nappali felé de hirtelen visszafordult- és ha lehetne egy kérésen ne legyél itthon mert a csapattársaim át jönnek.
-Nyugi engem nem zavarnak ráadásul valakit már ismerek majd bezárkózok a szobámba.-tudtam hogy nem ezért akarja hogy ne legyek itt de ha nem egyenes akkor már szórakozok vele egy kicsit... :)
-De-de-dadogott.
-Jó-jó értem én miről van szó nem vagyok kislány mond hogy jön hozzád az "egyik" barátnőd tisztában vagyok vele hogy nem a fociról fogtok beszélgetni és bárányokat számolni.
-Mi az hogy egyik?
-Hadjuk-mondtam neki majd a tálat a mosogatógépbe raktam és az emelet felé indultam kissé kuncogva -hát nekem ne mondja senki hogy nem gáz ez a CR7....- további szép napot Cistiano.


4 óra körül mivel elküldtek "itthonról" amit hozzá teszek nem nagyon bánok arra gondoltam hogy felhívom Fernandot hogy nincs e kedve velem vacsorázni. Úgy beszéltem meg vele hogy 6-ra értem jön nem tudom hánytól tervezte Cris az estélyét de jobb mindent kiküszöbölni...."Hát én sem vagyok normális folyton Mr. Ronaldohoz igazítom a programom... komolyan nem értem az értelmes emberek is meghülyülnek mellette? És már megint ő van a gondolataimba... na jó más vizekre terelem a gondolataim. Mit vegyek fel?- valami csinosat kéne, de nem túl kihívót, mondjuk olyat nem is nagyon találnék a szekrénybe szerintem, azaz amilyen ruháim vannak számomra nem takarják a kihívó szó fogalmát.
Levetkőztem felvettem a köntösöm majd megengedtem a fürdővizet, míg a fürdővíz el nem  érte a megfelelő magasságot körbenéztem a szekrényembe hogy mik azok a ruhák amiket magamra ölthetek a vacsorára. Nem akartam túlságosan kiöltözni, de azért egy igazán csinos ruhát találtam magamnak. 


Az óra 5:50-et mutatott mikor duda szót hallottam kinéztem az ablakon és láttam Fernando az . Nem csak nem késik még korábban is jön ...RITKA. Lerohanta az emeletről . 
-Megjött Fernando szóval e...-mikor ezt kimondtam megtorpantam. Kinek ordítozok én itt hiszen  csak Cris van itt  őt meg nem érdekli.-...mind1...elmentem.
Ugyan arra a helyre mentünk ahol múltkor voltunk és ismételten nagyon jól éreztem. Nagyon jó Fernandoval tölteni az időt, hiszen vele mindenről tudsz beszélni komoly dolgoktól a viccesekig át  és saját véleménye van a dolgokról, ne úgy mint egyes embereknek akik amit hallanak azt mondják de megindokolni azt hogy mit miért mondanak már nem tudják.... 8-kor már az étterem előtt álltunk.
-Haza akarsz menni vagy esetleg sétálunk még?-kérdezte
-Hát haza nem tudok menni mert ugye a lakást felújítják, jó-jó tudom te nem erre gondoltál... hát haza ma eleve nem mennék mivel Cris valami lányt visz fel magához és megkért rá hogy ne legyek ott.
-Akkor folytassuk sétával a napot és majd meglátjuk hogy alakul a továbbiakban.-mondta mosolyogva.
Az idő  pont kellemes  volt a sétához, sétálás közben elnyalogattunk egy fagyit majd Fernando megállt.
-Ne értsd félre amit kérdezek rendben-szólalt meg
-Hát először mond és majd kiderül hogy félreértem vagy sem-mondtam neki kedvesen.
-Nincs kedved feljönni hozzám iszogatunk filmet nézünk vagy azt csinálunk amit akarsz...
-Rendben karoltam bele a kezébe akkor mennyünk , nem értem ezen mit értettem volna félre...
Kiderült hogy ő is nagyon szereti a régi filmeket mint én és ennek  nagyon örültem, betentünk egy 70-es években készült filmet kinyitottunk egy üvegbort és átadtuk magunkat az élvezeteknek.




/Cris/


"Na végre lesz egy jó estém, egy jó csajjal."-Közben csöngettek.
-Szia édes- nyitottam ajtót.
-Szia.-és adott egy csókot.- Na mit terveztél ma estére?
-Kajálunk, mert az edzés kifárasztott és kell az energia utána meg így is tudjuk mi lesz.-mondtam kacér mosollyal.
A kaja közben beszélgettünk, de nem mondhatnám hogy életem legjobb beszélgetése ez lett volna A kaja után irány a hálószoba ahol jó volt minden, de nem éreztem jól magam.


Feküdtem az ágyon a plafont bámulva és közben gondolkodtam. "Úristen milyen bunkó voltam Nataliaval, mindenkinek azt bizonygatom, hogy nem olyan vagyok mint ahogy az újságok beállítanak erre tessék, erre tessék. "

5 megjegyzés:

  1. Imádom :D Várom az új részt :D

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek :D Egyre izgalmasabb :P
    Remélem ma is lesz új rész:P

    VálaszTörlés
  3. Ma nem de holnap igen:)
    Az események csak bonyolódnak :D
    Örülök hogy tetszik, ha valamilyen észrevételetek van akkor meg csak szóljatok nyugodtan :)<3

    VálaszTörlés
  4. Oké :D én csak annyit mondok, remélem továbbra is Cristiano és Natalia lesz a főszereplő :P
    És én is várom a következő részt :D

    VálaszTörlés