2011. március 1., kedd

Mindenem az életem-32.rész

/Cris/


-Na de mi is volt a nagy ötlet, amit hozzá teszem még mindig nem tudom mire kell? -kérdeztem tőle már az ágyban csipegetés közben.
-Szóval azt találtam ki hogy bemutatlak neki mint hivatalos barátomat... Na mit szól hozzá?

-Hát rendben de nem értem erre miért van szükség...
-Hát ma beszélünk arról ... nagyobból elmondta ugyan azokat mint akkor este, de a végén még hozzá tette hogy nem találkozhatok veled csak ha ő vagy Manuela ott van 
-Pfff..- mondtam 
-Folytatnám...szóval Manuela eddig csak hallgatót míg végül ki tört hogy Rico csak azért nem örül ennek mert hogy a háta mögött csináltuk és pont mi....
- hogy tetszett a reggeli újság? -kérdeztem, de csak Nati értetlenül nézet rám, felpattantam és lefutottam a srácok álltál hozott újságért.
-Ezt még nem is láttam - mondta Nati mikor elé dobtam az újságot. Bemásztam az ágyba és leültem szembe vele a lábára.
-Na? -döltem előre és néztem bele az újságba.
-Mi Na? Ja azt akarod hallani hogy milyen jól nézel ki? -kérdezte majd megpuszilta homlokom.
-Nem mivel akkor hazudnál, ezt már lezongoráztam Pepevel és Marceloval... szerinted miért nézek ki most ilyen jól? Ki se akadsz? 
-Most már min ? Hiszen aki számítottak már tudják...engem mások meg nem érdekelnek.
-Hát jó...azt hittem ki fogsz akadni mint egy sárkány.
-Na kösz- pattant fel... 
-Jaj nyugi de én sze....
-Igen?
-szeretem ezt a sárkányt -mondtam kissé félve.
-Mesélte Rico hogy ma összeakaszkodtunk és ami a csúcs hogy nyílt kapus edzésen
-Rico és te ??? Rajtad nem lepődöm meg de Rico és min mond hogy nem ...
-Mondtam neki, hogy beszélnünk kell erre nekem eset...
-Nem voltoz kissé másképp? -kérdezte.
Bebújtam mellé majd elmeséltem neki hogy is volt, bár lehet néhol túloztam és elvettem. Nati éjfél körül elment...mkor bezártam  az ajtót és megfordultam láttam a rumlit amit magunk után hagytunk--nem irigyelem Irinát a takarítónőt. Beléptem a konyhába, kaján vigyor űlt ki arcomon mikor eszembe jutottak az este eltöltött órák. "A nyáron gondolni sem mertem volna hogy szerelmes leszek, azt meg pláne nem hogy a legjobb barátom feleségének a testvérébe aminek következtében megromlik a viszonyunk."  
  
/Nati/


Halkan somfordáltam be a lakás ajtón majd fel az emeletre, halottam még hangokat kiszűrődni Ricoék szobájából... valószínűleg a problémáikat beszélték meg amiket én okoztam.
Reggel felkeltem, bekapcsoltam aTv-t A tegnapi nyílt kapus edzésen furcsa dologra lehettek figyelmesek a kilátogatók. A képen látható Cristiano Ronaldo és Kaka összeverekedtek. Ennek vélhetően nem más az oka mint az, hogy CR7 új kedvese Kaka mindig féltett sógornője. Nem régiben a fiatal pár egy vidámparkot is meglátogattak ahol nem maradtak észrevétlenek bár nagyon szerették volna. Kiszivárgott információk szerint a két focista kihagyja a következő meccset, őszintén megértjük Mourinho mester döntését... - hallatszott.


Hát a látottak alapján ez nem éppen összeakaszkodás volt, mint ahogyan Cris mondta. Bementem a fürdőszobába megmosakodtam feldobtam magamra egy könnyű make up-ot bepakoltam a táskámba és lefutottam. Befutottam a konyhába, hogy felkapjak egy üveg vizet és egy almát... 
-Sziasztok- köszöntem a turbékoló párnak... mert igen mintha  a tegnap meg sem történt volna és ennek nagyon örültem.- most sietek, de kérlek 3-kor legyetek itthon mert vendéget várok és szeretnélek titeket bemutatni neki.
Alig tudtam a tananyagra koncentrálni, folyton azon kattogott az agyam, hogy mit fognak ehhez a meglepő lépéshez szólni.
1-kor végeztem Cris elém jött megbeszéltük, hogy együtt ebédelünk, így kissé mind ketten megnyugodunk a "nagy" találkozás előtt.
Külön váltunk Crissel mondtam neki hogy 10 perc múlva csengessen be, miután kirakott.


-Sziasztok- kiállottam el magam mikor beléptem az ajtón. Na ez szép fogadtatás gondoltam
Körbe néztem a lakásban de nem találtam sehol senkit, így kimentem a kert.
-Sziasztok, -köszöntem ismét és adtam 2-2 puszit. 
-A vendéged? - kérdezte Manuela
-Máris itt van. Szóval bejönnétek? Az lenne a legjobb ha a nappaliba várnátok. -mondtam. Rico és Manu bementek, helyet foglaltak a nappaliban én meg felfutottam az emeletre gyorsan lepakoltam a cuccom és kicsit rendbe szedtem magam. Csengettek, lesiettem az emeletről a torkomba dobogott a szívem.
-Készen állsz- kérdeztem miután már köszöntöttem őt illően.
-Én...ne állnék készen? 
-Akkor miért izzad a tenyered?
-Izzad??? pfff ez csak kéz krém. Előre mentünk majd megálltunk a nappali előtt. várj itt egy kicsit.
Oda álltam Mauék elé és elkezdtem: - Van egy olyan érzésem hogy megfogtok lepődni azon kit is mutatok be nektek. De a tegnapi beszélgetésünk ráébresztett arra hogy ez jár nektek nekem és Neki.. Nem húzom tovább a szót - mondtam és megindultam Cris felé aki a fal mögött állt megfogtam a kezét és kivezettem.
-Szerintem már ismeritek, de azért bemutatom ő itt a barátom Cristiano Ronaldo.  
-Ez most mi? -kérdezte Rico
-Mint mondtam a tegnap ráébresztett arra hogy ezt korábban meg kellet volna tennem, és akkor te sem Crissel sem Manuval nem veszel össze.
-Jaj ne csináld Rico mindannyian tudjuk hogy ez így nem jó. -mindannyian szinte lélegzetvisszafojtva vártuk Rico reakcióját...
-Üdv ismét a családban - ölelte meg barátját és veregette meg vállát. Manu folyton mosolygott szinte le nem lehetett törölni az arcáról ezért mindenki őt nézte...pár perc csönd után megszólalt:
-Ha már így "újra" együtt a család akkor bejelentenék valamit ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése