2011. március 18., péntek

Mindenem az életem-46.rész

/Cris/


Otthon egy kellemetlen meglepetés várt. Pedig direkt mondtam, hogy ne zavarjon és ne keressen.
-Eltévedtem volna?-léptem be az ajtón.- Mit keresel itt tudtommal ez az én lakásom és nem szeretem ha jöttmentek bejönnek.
-Tudom hol tartod a lakáskulcsod.
-Én nem tartom sehol. Nem egy filmben élek ahol a lábtörlő alá teszik. Na mondjad, hogy jöttél be?
-Beengedtek. Tudod a bejárónő nem nagyon szeret téged így segítet. Na jó kellett azért egy kis pénz is, de  a lényeg, hogy itt voltam egész este, de te sehol.
-Szíves szívecském, de most már itt vagyok.
-Pontosan és ennek nagyon örülök.-állt fel és ölelt volna át, de én kibújtam az ölelés alól.
-Csak egy baj van, hogy nem érdekel mit akarsz. Ez van bogaram.-tártam szét a kezemet semmit mondóan.
-Jah, hogy így állunk?
-Nem állunk mi sehogy. Te ragaszkodsz hozzám foggal körömmel, de ez fordítva nincs így de ezt te is tudod. Tudtad a legelejétől fogva.
-Látom, most nincs jó kedved. Biztos egy csajtól jössz aki kidobott.
-Túl sok közöd nincs hozzá. Az ajtó viszont arra van.-mutattam a kijárat irányába-Én felmentem visszafekszem aludni, mert nem sokat aludtam. Az ajtót kérlek zárd be.- ezekkel a szavakkal hagytam faképnél.


/Nati/


-Kipkop bejöhettek.-dugta be a fejét Fernando.
-Most nem nem sokára lemegyek reggelizni majd ott beszélünk.
-Rendben.-mondta és visszazárta az ajtót.


Még csak pár napja voltam itthon, de az alatt a pár nap alatt volt időm gondolkodni és arra jutottam, hogy maradok Londonba. Az iskolában már csak a vizsgáim vannak hátra, kiutazom azokat megcsinálni, de aztán jövök vissza. Hülye ötlet volt tőlem kimenni, hiszen itt van a családom a barátaim. Ez az ország az az ország ami nekem lett ki találva, itt akarok maradni mindenkihez közel. Azt akarom, hogy a szerelem is itt találjon rám, ne Angliába.


-Jó reggelt.-foglaltam helyet az asztalnál.
-Neked lehet, hogy jó, de nekem nem. Reggel az első ember akivel találkoznom kell az az Ronaldo.-mondta idegesen. A kezdeti vagyis a fönti kedvessége, mintha a múlt lenne, pedig csak pár perce volt.
-Megesik néha, hogy összefutunk a szomszéddal.-mondtam, miközben a pirítosomat kentem.
-Igen, de nem a lakásban amiben lakom.
-Sorry. Megtörtén nem tudok mit csinálni.
-Na ez csak egy dolog, a tegnap este egy másik. Mi az, hogy eljössz és ott hagysz?
-Nem vagyunk egymáshoz nőve. 
-Igaz, de akkor se hagyhatsz csak úgy ott.
-Ezt a beszélgetést én nem akarom tovább folytatni.-álltam fel.- A reggelimet a szobámban fogyasztom el a TV társaságában.-emeltem meg a tányéromat és a pohár narancslevemet.- Ne nézz így igen a TV is jobb társaság mint te.


...


3 nap telt el a bizonyos este óta, de Crissel nem beszéltem és nem is futottam össze. Én nem kerültem őt és szerintem ő se engem ez most csak egyszerűen így alakult. Ma Saraval találkozom tartunk egy csajos napot. Nekünk a csajos nap abból áll, hogy egyikünknél jelen esetben Saranak letanyázunk és egész nap szépítkezünk. Pedikűr, manikűr és jobbnál jobb DVD-ket nézünk meg.


-Na mesélj, milyen volt a buli. A telefonban nagyon titokzatos voltál semmit nem tudtam kiszedni belőled.
-Semmi említésre méltó nem történt.-mondtam, de alig bírtam visszatartani a mosolyomat.
-Akkor mért mosolyogsz?
-Hát kicsit becsiccsentettem és Cris mellett ébredtem.
-Tudtam én, hogy nem bírjátok ki. Kelletek egymásnak.
-Rosszul szűrted le a dolgokat, semmi nem történt köztünk. Csak vigyázott rám, mert nem akarta, hogy rossz emberek közé keveredjek.
-Istenem, de aranyos.-mondtam- Tudtam én, hogy szeret még.
-Na azért ne rohanjunk ennyire előre. Bár csókolóztunk is.
-És ezt csak így mondod?-vágott a fejemhez egy párnát.
-Aúú ez fájt.-mosolyodtam el.- Elment zuhanyozni, de nem vitt törölközőt én beadtam neki, de leesett. És utána jött a tipikus filmes sztori, egyszerre hajoltunk le és összefejeltünk majd percekig néztük egymást. Mikor felálltam magához húzott és megcsókolt.
-Tudtam, hogy nem csak aludtatok. És gondolom te sem ellenkeztél vagy igen?
-Nem, én is viszonoztam, mert olyan jó volt újra. De utána elmentem zuhanyozni és mondtam neki, hogy menjen el.
-Olyan hülye vagy te lány, de én így szeretlek. Mire vársz még? Nincs senkid neki se és mindketten tudjátok, hogy szeretitek egymást.
-Tudom, de nem tudtam kezelni a helyzetet.
-Mit nem tudtál te lüke?- ölelt át a barátnőm.
-Nem tudom béna vagyok.-mosolyodtam el


Sokáig beszélgettünk és hülyültünk. Rengeteget ettünk, mit sem törődve a kalóriákkal. Nagyon jó este volt rég volt már ilyen. Ezért is rossz, hogy kint élek.
Másnap egyszerre keltünk Saraval elmentünk edzeni utána mind a ketten a saját utunkra.


/Cris/


A csók óta nem beszéltünk, de itt az ideje, hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba, hogy ki mit akar a másiktól. Nekem nem lenne ellenemre ha folyatnák ott ahol abbahagytuk, de ha ő nem mondja én nem fogok kezdeményezni, mert nem akarok besülni. Láttam, hogy Nati kint napozik a kertben ezért úgy döntöttem itt az idő. Fogtam magam és átmentem.


-Szia!-lépdeltem a medence mentén.
-Cris szia! Csatlakozni szeretnél?
-Persze azért jöttem.-kezdtem el letolni a kagyám.-Nudi mehet?-röhögtem
-Vicces vagy. Tudom, hogy nem vagy szégyenlős, de Cris.
-Na jó így megteszi?-mutattam végig magamon.
-Pont olyan vagy ebben a piros nadrágban, mint egy vizimentő.
-Akkor most még is le vegyem?
-Nekem tetszik, maradhat :)
Leültem a medence szélére és a lábamat a vízbe lógattam.
-Nem jössz ide?
-Csak ha szépen kérsz.- vigyorgott.
-Na ne csinál már.
-Nyugi. -ült le mellém
-Ami azt illeti hiányoztál.
-Te is nekem Cris. De ez volt a legjobb mindkettőnknek.
-Csak a magad nevében beszélj, mert nekem nem volt jó nélküled.
-Neked itt volt Nora most mért mondod.
-Azt hiszed, hogy te és Nora egy szinten vagytok? Nagyon tévedsz 100000000x jobb vagy és nekem te vagy a numberone.
-Azért jöttél, hogy ezt elmond vagy valami más miatt?
-Nem tudom, te nem akarsz valamit mondani?-kérdeztem vissza.
-Ami azt illetni nem igazán. 
-Valahogy gondoltam- szontyolodott el.
-Cris.- mondtam és megcsókoltam.- Cris nagyon, de nagyon hiányoztál és és ez az kellett ahhoz, hogy ráébredjek én tényleg SZERETLEK!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése