2011. március 3., csütörtök

Mindenem az életem-33.rész

/Nati/


Üdv ismét a családban - ölelte meg barátját és veregette meg vállát. Manu folyton mosolygott szinte le nem lehetett törölni az arcáról ezért mindenki őt nézte...pár perc csönd után megszólalt:
-Ha már így "újra" együtt a család akkor bejelentenék valamit. Terhes vagyok.

-Úristen kicsim, ennél szebbet nem is mondhattál volna.-mondta Rico és megcsókolta szerelmét.
-Gratulálok.-mondtam vigyorogva.-Mióta tudod?
-Hát már egy ideje rosszul voltam, tudod neked is mondtam Rico-fordult férje felé.- tegnap elmentem és vettem egy terhességi tesztet ami pozitív lett.
-Ez remek hír.-mondta Cris
Manuelaval összedobtunk egy gyors vacsorát és leültünk enni. Rengeteget beszélgettünk, jó volt látni, hogy a fiúk jól elvannak egymással pont mint az előtt. Tudtam én vagyis inkább bíztam benne hogy ez lesz. Nem tudnak ők egymásra haragudni és egyébként is egy ilyen dolog nem ronthatja meg a barátságukat.
Úgy döntöttem, hogy ma Crisnél alszom jobb is ez így mert lehet Ricoék megakarják ünnepelni az örömhírt.


-Pont így képzeltem ezt az estét.- dőltem be mellé az ágyba.
-Meglepett ez a bejelentés, de már régóta benne volt a pakliban-mondta
-Már csak egy gyerek hiányzott a tökéletes életükből és most már ez is meg van.
Miközben feküdtünk az ágyban valaki csöngetett.
-Ki lehet az ilyenkor? Vársz valakit?-kérdeztem
-Nem tudok róla.-mondta
-Oké, te elég feledékeny vagy azt tudjuk.
-Gyors megnézem ki az.-pattant ki az ágyból


/Cris/


Kinyitottam az ajtót és egy kellemetlen meglepetés állt előttem. 
- Imádkoztam, hogy ne te legyél az.- mondtam
-Bemehetek?- kérdezte Nora
-Nagy bunkósság lenne ha nemet mondanék? Oké erre ne válaszolj gyere be.- invitáltam beljebb és zártam be mögötte az ajtót.
-Ki az Cris?- ordított le föntről Nati
-Senki már megyek is egy perc.-ordítottam vissza.
-Ha vendéged van visszajövök később.-mondta Nora.
-Az a helyzet, hogy mindig lesz egy állandó vendégem.
-Igen láttam az újságok tele vannak vele.
-Akkor tudod mi a helyzet.
-Tudnánk valamikor találkozni ketteseben.
-Nem hiszem, hogy nekünk bármi dolgunk is lenne egymással főleg nem kettesben.
-De nekem muszáj beszélnem veled. 
-Ha arra kerül a sor, hogy te meg én te egyből letámadsz és rám mászol.
-Zavarok?-jött le a lépcsőn Nati
-Mondtam, hogy mindjárt megyek.-fordultam arra amerről a hang jött.
-Azt mondtad senki, de hallottam a hangokat gondoltam, hogy megnézem, hogy ki is az.-mondta kissé szemrehányóan.
-Azt hiszem, hogy én most megyek.-mondta Nora.-De tényleg muszáj beszélnünk, mert kellesz nekem.-mondta és nyomott egy csókot a számra.
-Már épp mondani akartam, hogy itt az ideje.-mondtam és közben megtöröltem a számat
-Majd hívlak-mondta és riszálva kiment az ajtón.
"Ez a csaj megint megtalált... az elején még azt hittem bocsánatot akar kérni. Kicsit hülye voltam beismerem. A végén azért kiderült miért jött. Látta a közös képeket Natival az újságban és nem engedhet át neki. Megakar szerezni magának oké ez érthető, mert kinek nem kellenék, de könyörgöm már mondtam, hogy nem kell nekem. Jó csaj jó popsi szép is, de Nati ezerszer jobb nála és nekem ő kell"- gondolkoztam a lépcsőn felfelé. "Ez a csaj tipikus pióca fajta, biztos nem fog leszállni róla és a hab a tortán, hogy Nati partnere vagyis mind2 közelébe lesz."


-Mit akart?-támadott le Nati a kérdésével ahogy befeküdtem mellé
-Nem tudom azt mondta beszélnünk kell, de azt nem miről.
-Gondolom kettesben akart.
-Talált süllyedt.-válaszoltam
-Ez a csaj már az elején furcsa volt nekem, de mind1 ilyen emberemnek is lenniük kell, mert egyébként unalmas lenne az élet.-mondta.-Na jó éjszakát.- adott egy csókot.- Mért van eper íze a szádnak?
-Mert megcsókolt és gondolom szájfény vagy valami.
-Finom.- csókolt meg hevesen.


Másnap mikor felkeltem Nati már nem volt csak egy levelet hagyott, hogy elment mert a "drága" Noraval találkozik és csinálják a feladatot. Így csak késő délután fogunk találkozni, mert edzés van.
Mikor az edzésre értem már mindenki ott volt.
-Te is befutottál.- mondta Mesut miközben a cipőjét vette.
-Nyugi nem képzelődsz tényleg én vagyok az.- röhögtem
-Most már sokkal nyugodtabb vagyok, hogy tényleg te vagy az. Nélküled mi lenne velünk?-mondta
-Én tudom. Semmi.
-Na ne röhögtess te barom. Elvetted a címlapot előlem és Lara elől.- mondta Ramos.
-Remélem boldog vagy!
-Ne hülyéskedj már még jó. Most legalább nem lesznek a nyomunkban az újságírók és a fényképészek, mert mindenki rólatok akar majd képet hál istennek.
-Gyerünk a pályára.- ordította el magát Iker


Az edzésen a megszokott társaság azaz Marcelo, Pepe, Rico és én hoztuk a formánkat. Mourinhonak is feltűnt, hogy tisztáztuk a dolgokat, de nem gondolta meg magát ő nem olyan. A meccsen nem lehettünk ott.


/Nati/


Noraval egy kávézóban találkoztam. Már mindent megcsináltam neki csak rá kellett volna bólintania, de ehelyett minden lehetséges dologba belekötött.
-Vidd el és akkor csináld meg ahogy gondolod.- mondtam idegesen amikor már minden ötletemet lefikázta.
-Ez egy remek ötlet, nyugi megcsinálom hogy jó legyen.
Egyszerűen legszívesebben neki ugrottam volna, hogy ellássam a baját, de én nem ilyen vagyok.
-Nem értem mit eszik rajtad.-mondta
-Tessék?- néztem rá érdeklődve.
-Mármint Ronaldonak. 10 emberből 9 azt mondja, hogy inkább én mint te erre az az 1 aki téged választ pont Roni
-Kikosarazott szar ügy, de ez van.- válaszoltam flegmán.
-Hidd el a végén úgyis hozzám fog jönni, mert ő is tudja mi a jó hosszú távon.
-Gondolj amit akarsz, próbálkozz, de fölösleges.
-Én szóltam készülj fel rá hogy 1-2 hónap és nem lesz már a párod. Addig is élvezd ki ezt a kis időt.
-Hozd át a kijavított változatot, ha megcsináltad.- álltam fel és köszöntem el. Ez a csaj egy istencsapása. Régen az ilyen emberek felidegesítettek, de most már csak nevetek rajtuk.
Mikor haza mentem Manuela szólt, hogy Cris üzent, hogy estére programunk van ezért úgy készüljek. Nem nagyon örültem neki, mert a megkérdezésem nélkül ne csináljon programot, de mivel nem akartam veszekedni nem mondtam semmit, bár nem is tudtam volna mivel nem lehetett elérni ezért azt sem tudtam hogy mire készüljek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése