2011. március 16., szerda

Mindenem az életem-44.rész

/Cris/

Elköszöntem a srácoktól és neki álltam a készülődésnek, bíztam benne, hogy lesz egy jó estém és végre találok magamnak egy csajt. Hogy ez, hogy alakul na az majd kiderül.

/Nati/

Miután a srácok elhagyták a lakást felmentem a szobámba és neki láttam a készülődésnek, mert úgy döntöttem elmegyek Ferrel bulizni, de nem fog érdekelni ő mit csinál én jól fogom érezni magam.
Felhangosítottam a zenét, hogy a vízcsobogás ellenére is halljam majd a zuhany alatt. Feltűztem a hajamat és beálltam a zuhany alá. Lemostam magamról a vakolatot, hogy majd egy új az estéhez illőt ismét magamra varázsoljak. A kellemes jéghideg hűvös vízcseppek kellemesen simogatták a bőrömet. Órákig álltam volna a zuhany alatt ha nem kellett volna időben elkészülnöm, mert ugye megint máshoz vagyok kötve. Kiszállva a zuhany alól magamra tekertem egy törölközőt majd megszárítottam a nedves hajamat. Felvettem a legcsinosabb ruhámat és a legmagasabb cipőmet. A hajamat begöndörítettem majd egy könnyed sminket raktam magamra, mert nem akartam maszk hatást kelteni. Pontban a megbeszéltkor ott vártam Fert indulásra készen.
-Gyönyörű vagy!-forgatott körbe.
-Indulhatnánk.-indultam meg az ajtó felé.
-Várj csak, van számodra valamim.-vett elő egy nyakláncot a zsebéből.-Fordulj meg!
-Nem, én ezt köszönöm szépen nem kérem. Nem fogadom el. Lehet, hogy most hálátlannak tűnök, mert te nekem vetted, de nem.-toltam el a kezét benne az ékszerrel.
-Azt hittem örülni fogsz, feldobná a ruhádat.
-De nem szeretném elfogadni.
-Csak ma estére utána visszaadod.
-Rendben, de csak ma estére.

/Cris/

A tükör előtt a hajamat zselézem, mikor a telefonom rezegni kezd azaz SMS-em érkezett. Nora volt az átakart jönni estére. Megírtam neki, hogy ma ne írjon többet, de ő a készülődés során is bombázott az üzeneteivel ezért kikapcsoltam a telefonomat. Ma estére nem kérek belőle, mert jól akarom  érezni magam.

A kocsinak támaszkodva vártam a srácokat, hogy végre bemehessünk. Kiss késéssel meg is jöttek.
-Szia! Bocs a késésért, de ahogy hazaértem felhívott Sergio és amikor megtudta, hogy bulizni jövünk ő is jönni akart ezért miután felvettem Pepet felvettük még őt is.-szabadkozott Marcelo, mikor odaértek hozzá.
-A lényeg, hogy itt vagytok irány a buli.-mondtam.

Már kint lehetett hallani, hogy nagyon nagy buli van odabent és amikor beléptünk ez be is igazolódott. Rengeteg ember volt és mind táncolt. Persze mi nem velük fogunk bulizni, hiszen mi a VIP részlegre vagyunk hivatalosak.
Amikor bevezettek észrevettünk egy-két forma1-es pilótát, akik szintén a VIP részlegben foglaltak helyet az asztalnál.
-A spanyol srác ma a vendég DJ ha minden igaz.-mutatott Marcelo az asztaluk felé.
-Elvileg nagyon jól nyomja.-helyeselt Pepe

/Nati/

A buli hatalmas volt. Egyből a pulthoz mentem és kértem magamnak egy italt. Míg vártam az hűsítőt végig néztem a tömegen és egy szempárral akadt össze a tekintetem. Éreztem a tekintetét magamon, egyáltalán nem érdekelve, hogy én is kiszúrtam minden egyes porcikámat kielemezve alaposan végigmért a nagy barna szemeivel. Fennhéjazva mosolygott rám, mikor megkaptam az italomat. Láttam, ahogy Fer kiszúrja a szemezést, de nem érdekelt.
-Tequila Moonrise koktél a hölgynek.-tette le elém a poharat a pincér srác. Mikor visszafordultam a srác eltűnt. A koktélomat szürcsölve néztem, hogy kivel lehetne ma egy jó estém.
-Mért nem szóltatok, hogy bulizni mentek.-lépet oda mellém az előbb még eltűntnek hitt srác.
-Jaj Cris megijesztettél.-rökönyödtem egy kicsit hátra. Nem terveztem, hogy eljövök, de végül így alakultak a dolgok.
-Egy szóval sem említetted, hogy ez a ma esti programod.
-Nem kérdezted, de egyébként is. Kellett volna?
-Jaj nem csak akkor felajánlottam volna, hogy gyertek hozzánk, mert látom nem egyedül vagy.-bökött a fejével Fer irányába.
-Teljesen független vagyok tőle, csak vele jöttem és kész.
-Oké, nem kell magyarázkodni.
-Ez nem is az.- ráztam fejet- Most nem ajánlod már fel?
-Mit? Jah, de gyere.- bementünk a VIP-ba ahol teljesen más volt a hangulat. Sokkal lazábbak voltak az emberek és mindenki táncolt. Rendeltem egy ugyanolyan koktél, amilyet előbb és gyorsan le is hajtottam majd a poharat erősen az asztalhoz csaptam.
-Na ez jól esett.
-Nem fog ez megártani neki Cris.-kérdezte barátját Pepe aggódva.
-Nem a mi dolgunk srácok, főleg nem az enyém.-mondta
-Egész helyes ez a Jaime srác. Ő forma1-es pilóta mi?
-Jaj...-helyeselt Sergio
A srácok elkerekedő szemekkel vizslattak. Nem láttak még ilyenek. Lehet, hogy az ital már kicsit hatot, de nem voltam még elázva inkább csak jól éreztem magam.

http://www.youtube.com/watch?v=bOPKlWxMxJI&feature=related( Hallgassátok :) Csak, hogy tudjátok, milyen zenét csinál. Nem szeretem az ilyen zenéket, de ő nagyon jó. A buli hangulathoz jó ;) )
A pilóta lépet a porondra és nagyon jó hangulatot csinált. A zene tökéletes volt, pont olyan amilyet szeretek és pont olyan amire jól lehet táncolni. Időközben Fernando is csatlakozott a csapathoz. A srácokkal táncoltam, de Cris nem csatlakozott ő csak ült és nézett. Fernandoval egymáshoz simulva táncoltunk. Mikor elfáradtam lehuppantam puha ülésre Fer meg mellém. Elmélyültem a szemében és egyre közelebb és közelebb  került a szánk, mikor Cris közbe lépet.

/Cris/


-Azt hiszem, inkább haza viszlek.
-Nem viszed te sehova, velem jött majd én vigyázok rá.-avatkozott közbe Fer
Mivel Nati se akart jönni, erőszakkal meg még sem ráncigálhatom el visszaültem a helyemre egy darabig. Egy darabig mivel egy csinos csaj odajött hozzá és elhívott táncolni. Nem szeretem, mikor egy lány jön oda, de most félre tettem ezt az elvemet és elmentem vele táncolni. Az este további részében Natit rábíztam Ferre végülis vele volt én meg megpróbáltam jól érezni magam, már amennyire tudtam. Sose láttam még Natit ilyenek, ezért a félszememet az egész este rajta tartottam, bár nagyon zavart amit Fernandoval csinált nem léphettem közbe, mert semmi közöm hozzá.

/Nati/

A remek memóriámnak hála a taxisnak megtudtam adni a helyes lacímet így haza jutottam. Mikor végre megérkeztünk kiszálltam a kocsiból és az ajtó irányába tántorogtam. A falnak támaszkodtam majd a táskámba kutatni kezdtem a kulcs után ami elvileg az ajtót nyitja. Első próbálkozásra nem jártam sikerrel, mert a Londoni lakásom kulcsi nem nyitották a zárat, második próbálkozásra a helyes kulccsal már sikerrel jártam. Az ajtóban levettem a cipőmet, hogy ne keltsek fel senkit. Nehezen feltántorogtam a szobámba. Mikor reggel felkeltem azt kívántam bár ne tettem volna....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése