2011. március 9., szerda

Mindenem az életem-37.rész

/Fernando/


" Á hihetlenűl szerencsés vagyok és emellett egy zseni.... Tegnap még mikor össze futottam vele látni se akart, de hogy békén hadjam és megtudja mit akarok bele ment a vacsiba....most a tervemet kissé át kell alakítani. Most én leszek a kedves Fernando aki vigasztalja és mellette lesz. Sosem gondoltamvolna, de most hálás vagyok annak a tök fej Ronaldonak...Azt hiszi ő mindig mindent és mindenkit megkaphat, de én fogok győzni Nati az enyém lesz. Miért van olyan érzésem hogy az a lány aki miatt a balhé kiborúlt még jó ségítőm lehet... valahogy ki kell derítenem ki is ő"



-
Fernando miért nem szólsz semmit? kérdezte Nati

-Hát azt hittem csendet akarsz...
-Akkor szombaton 10-kor találkozunk...- mondtam a ház elé érve
-Rendben, de nem ígérem hogy jó társaság leszek...- mondta 


/Nati/


Eljött a szombat, az eset óta ne beszéltem Crissel. Természetesen járt nálunk, de levegőnek vett szó szerint... még ő néz engem levegőnek... A napjaim üresek voltak valami hiányzott vagy inkább valaki, de eldöntöttem én nem leszek olyan lökött mint sokan mások... A suliba sem úgy alakultak a dolgok ahogy terveztem...az általam elkészített "közös" munkát Nora a magáénak titulálta és ezt el is hitték neki... 

-Ezt most miért csináltad állítottam meg az ajtóban? Miért nem mondtad hogy az az én munkám?
 Mikor látta hogy mindenki nézi elkezdte hangosan órdítani ezeket a szavakat -Te könnyen megoldasz mindent  mert van pénzed és hírneved, de nekem? Néha színt kell valanni az a legjobb, miért akarod azt állítani hogy ezt te csináltad mikor én dolgoztam rajta éjjeleken át...
az esetről nem szóltam senkinek, hiszen tudtam ha szólok otthon és Manuék felszólalnak, pláne ez után a monológ után az iskolába azt mondanák végűl csak azért nekem adtak igazat mert a rokonaim valakik.... 
Nagy elhatározásra jutottam,így a napom nagy részét az interneten való tájékozódásra és a városban való kutakodásra használtam fel. 6 órákkor lecsuktam a laptopom és készülődni kezdtem, mert amit megígérek azt be is tartom, és ha egyszer azt mondtam Crisnek ott leszek a meccsén ott leszek bár tudom neki ez már nem fog semmit jelenteni...

Korán kiértem a stadionhoz, a bejáratnál sajnálatos módon összefutottam Crissel akit amint láttam kissé meglepett hogy lát.
-Hát te? mit keresel itt? - kérdezte
-Pár napja megígértem valakinek hogy itt leszek... és mivel én vele ellentétben nem dobálózom üres szavakkal itt vagyok...
-Hát üres szavakkal nem is csak hazugságokkal - mondta
-Miről beszélsz - kérdeztem tőle felhúzott szemöldökkel.
-Ja hogy még úgy csinálsz mintha nem tudnád...
-Nem idegesítem magam rajtad... de különbem is neked nem bent kéne lenned?
-Közöd egyébként várok valakit....
-Pukadj meg - mondta és ott hagytam. "Én hazugságokkal dobálozom ennek a Ronaldonak tényleg nincs valami  rendben a fejével hiszen nem én mondtam olyanok és tettem olyanokat ami miatt ide jutottunk...
Kaka gólja után :)
A meccs első 45 perce nem sikeredett valami izgalmasra, sőt Iker óriási hibája miatt még egy gólt is bekaptunk, de aztán jött Kaka aki az oldal vonal mellől lőte be a labdát a hálóba. Ilyenkor iszonyatosan büszke voltam. A 70. perc végén Cris is betalált, de jó lett volna ha ezt nem látom... hiszen a gólöröme után felmutattot a lelátóra és egy csókot küldött oda, mikor oda néztem kissé összetörtem Nora ült ott...
felálltam,hiszen még haza kellet mennem a vacsora előtt, mégsem mehetek abba amibe a meccsre mentem ki.
Egy térdközépig érő fekete ruhát vettem fel, ami a hozzá illő cipővel nem kihívó sokkal inkább konszolidált látványt nyújtott.
...

-Nem vagy túl beszédes - mondta Fernando már az étteremben
-Mondtam hogy nem biztos hogy jó partner leszek
-Hallom nem beszéltél azóta Crissel, mert levegőnek néz...
-Ezt te honnan tudod - kérdeztem felhúzott szemöldökkel
-Ő -kezdett el habogni - te mondtad...
-Én biztos nem egyszer beszéltünk azóta és 100%-ra emlékszem hogy még ehez hasonló téma sem jött szóba..
-Hát akkor valószínűleg valamelyik közös barátunk mondhatta... Hogy izlik a garnéra? - terelte el a témát
-Remek... Pár percel később elnézést kértem és kimentem a mosdóba.
" hát az fura volt... honnan tudja? Közös barát de Cris azt mondta hogy akik Ferral barátkoznak azoknak ő nem mond semmit...bár lehet hazudott az úgy is az erőssége.... 
A vacsora befejeztével Madrid főterén sétáltunk, elmondtam Fernek a tervem miszerint mivel itt az egyetemen finoman fogalmazva semm úgy mennek a dolgok ahogy szerettem volna, inkább elutazok most már nem szorulok rá Ricoékra még ha ők azt is hiszik hogy igen. Jön a kis lurkó, szóval most már nem "csünghetek " a nyakukon. Fer elmondta hogy ő is most fog kimenni Londonba, és hogy ő tudd ott nekem egy megfelelő iskolát, azt mondta megmutatja a neten, íyg felmentünk hozzá. Azóta a bizonyos este óta nem jártam nála. Mikor beléptem a lákásba a hely a kép ami elém tárult felzaklatott, de erős vagyok így túltettem magam rajta...




/Cris/

A parkolóba miután "összefutottam" Natival és még Nora nem érkezett meg elgondolkodtam. Nem gondoltam volna hogy eljön, ezért is mertem meghívni Norát, de mit érdekel engem hogy mit érez majd ha megtudja hiszen ő sem foglalkozott az érzéseimmel.
A gólom után közvetlenül lecseréltek, mikor körbe tekintettem a láttam hogy a páholyból éppen most távozik valaki...ez csak is Nati lehetett. Ez a nő egy állszent...


[1 héttel később]
Felhívtam Rico hogy nincs - e kedve ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése