2011. március 27., vasárnap

Mindenem az életem-48.rész

Nagyon sajnálom, hogy pénteken nem hoztam új részt de az igazat megvallva a fontosabb dolgom volt ugyanis a holland válogatott elé mentem ki autogramokért amiket sikeresen meg is szereztem .
Remélem ez az extra hosszú rész kárpótol benneteket a sok várakozásért. 




/Cris/


-Mit szólnál ha elutaznánk valahova ahol senki nem zavar és élvezhetjük nyugodtam egymás társaságát.
-Rendben de én döntök - mondta mosollyal a szája szélén.

-Én is így gondoltam.-mosolyogtam rá. Ismertem annyira, hogy tudjam ha én döntök az nem tetszene neki.- Hova vágysz a legjobban?-álltam fel, mert a lábam már elgémberedett majd leültem az ágyra.
-Valami meleg helyre, ahol van tengerpart. Azúr kék tenger, homokos tengerpart.-állt fel és az ablakhoz sétált, lecsukta a szemét szerintem elképzelte a világ legtökéletesebb helyét.- Olyan helyet szeretnék ahol nyugodtan pihenhetünk.-nyitotta fel a szemét az álmodozásból.
-Nekem lennének ötleteim, de most te döntesz én nem befolyásollak semmivel sem.
-Maldív-szigeteken voltál már?
-Nem, de a csapattársak közül már volt Gonzo és Sergio és csupa jót mondtak a helyről.
-Akkor meg van az úti cél.
-Ezt most vehetem egy teljesen biztos döntésnek, mert akkor minél hamarabb elintézem a repülőutat és a szállást?
-Ezt úgy mondod mintha annyira szeszélyes lennék és mindig megváltoztatnám a döntésemet.
-Dehogyis csak biztosra akarok menni. Szóval?
-Igen veheted biztosnak intézhetsz mindent, de ne felejts el mindenről tájékoztatni. 
-Ilyennek ismersz? tettem hátra mindkét kezem az ágyon
-Cris! Szerintem ezt meg sem hallottam.
-Jobb is, mert a válasz lehet egy kicsit lealacsonyítana.- felálltam és odamentem hozzá.- Én most megyek.- karoltam át hátulról és nyomtam egy gyengéd csókot a nyakára.
-Rendben, Szeretlek.-fordult meg mosolyogva és lehelet finom ajka az enyémet érintette.
Szerencsém volt, mert Nati tökéletesen választott. Maldív-sziget nekem is újdonság lesz mivel még nem jártam ott, pedig nagyon sokat utazok. Haza mentem és megejtettem két telfont. Az egyik Sergio a másik Gonzo volt. Kicsit érdeklődtem tőlük, hogy hol szálltak meg és milyen helyeket ajánlanak stb. Sergio hamar lerázott, biztos csajozott, de Gonzo nagyon készséges volt és még olyanokról is beszélt, amiket nem is kérdeztem. A telefon beszélgetések után elintéztem a repülőjegyeket és a szállást. A szállással könnyű dolgom volt, mivel egy régi "ismerősöm" által, minden zökkenő mentesen és a leggyorsabban haladt. Lehet, hogy kicsit korai, de holnapra foglaltam a repülő jegyet. Natinak szerencsére nem okozott ez gondot. Bepakoltam a bőröndjeimet és vártam a fiúkat, mert kártyaparti lesz.
...
-Cris leraknád végre azt a szerencsétlen kártya lapot már un a közeledbe lenni - mondta Pepe
-Nyugi srácok...tudjátok jó döntéshez idő kell.-mondtam nekik lapjaim figyelve.
-Héé az nem úgy van hogy jó munkához idő kell nem jó döntéshez - mondta Marcelo
-Na végre - csapott az asztalra Mesi  miután lehelyeztem a lapot.
-Most komolyan azért vártunk majdnem 10 percet hogy egy 7-est lerakjál....- kért számon engem Sami.
-Na jó erre a nagy izgalomra nekem innom kell valamit, nem csatlakozik hozzám valaki? -kérdezte Marcelo
-Ohhhh én én - ugrott fel Mesut -csak egy pár percig hadd legyek távol ettől az elme zavarodottól. 
-Na és mit csináltok most a szünetbe? - kérdezte Sami 
-Ez egy megfontolt kérdés egy megfontolt embertől. - mondta Pepe - vigyáz Sami nehogy begyorsuljál.
-Elég ha a pályán gyors vagyok.
-Meg az ágyban - mondtam viccesen.
-Hát Cris szerintem jobb ha az ágyba inkább erőszakosabb.
-Ki erőszakos? - kérdezte Mesut 
-Hát Sami az ágyban jobb ha az úgy gondolom
- Ha kitárgyaltátok hogy milyen lennék az ágyban akkor válaszolnátok a kérdésemre.
- Feltéve ha te is felelsz az enyémre - mondtam neki.
-Mi lenne az? -kérdezte Sami. A többiek eközben a nevetésüket visszafolyatva próbáltak csendben koncentrálni Sami reakciójára.
-Áruld el nekünk milyen vagy az ágyban? - kérdeztem meg mire mindenkiből vulkánként tört elő a nevetés.
-Na...ne csináljuk ezt a barátunkkal. Mi volt a kérdésed majd én megválaszolom állt ki legjobb barátja védelmére Mesut.
-Azt kérdeztem vicces úrtól és barátjától hogy ki merre megy nyaralni?
Mindenki elmondta a tervét nyárra. Meg sem lepődtem azon hogy Sami és Mesut együtt utaznak majd Németországba, az viszont meglepett hogy Marcelo a feleségével Magyarországra utazik, azt mondja azért ezt választotta mert ez nyugodt helynek tűnt számukra és én meg Pepe sok jót meséltünk róla mivel nekünk volt már szerencsénk a Vb selejtezőn arra járni. Pepe pedig még nem tervezett semmit. Mikor elmondtam nekik hogy én már holnap elutazom kissé meglepődtek. A nagy tervezgetések közepette azért azt megbeszéltük hogy még mielőtt a szezon elkezdődne elmegyünk egy hétvégére együtt a NAGY baráti társasággal.


Este még átmentem Ricoékhoz együtt vacsoráztunk megmutattam a neten a helyet ahova a szállást foglaltam. Nagyon tetszett nekik, Manu a képek nézegetése közben elhatározta hogy míg mi távol leszünk ők is elmennek nyaralni. A baba miatt nem akart hosszú utat bevállalni így a közeli ulticélok között válogatott. 10 körűl elköszöntem és távoztam. Másnap reggel Ricoék vittek ki minket a repülőtérre. Nem tudtak még pontos időpontot utazásukkal kapcsolatban, de azt mondták értesíteni fognak minket. 


...


/Nati/
Már a repülő a kilátástól el állt a szavam, de tudtam az még csak a kezdete ennek a nyaralásnak.
-Ez csodálatos - mondtam a taxiban Crisnek.
-Az de te ennél sokkal sokkal sokkal szebb vagy.- mondta és megcsókolt a kezét a combomon  végighúzta, de én megfogtam hogy ne vigye feljebb.
-Ne itt Cris. - mondta szemébe mélyedve, a szemei értetlenséget tükröztek.
-De hiszen itt elengedhetjük magunkat -  mondta kaján mosollyal.
-De így - böktem fejemmel előre a sofőr irányába.
-Igen jó látja én vagyok Cristiano Ronaldo, és ha nem néz akkor kap egy autagromot és még egy közös fotót is csak ne nézzen.
-Én nem magát nézem hanem a csodaszép barátnőét. - mondta a taxis. Crisnek a szemem majd kiesett a helyéről meglepettségében én pedig csak kuncogtam magamban mellette. Legalábbis csak azt hittem hogy magamba felém fordúlt arca olyan volt mint egy sértett kisgyereknek.
-Vicces vicces?- kérdezte és az oldalamat kezdte el csikizni.
-Az, maga a helyzet és az a fej amit vágsz -  mondtam és imitálni próbálta előbb az előbb látott arcot olya módon hogy a pofazacskóimat levegővel nyomtam ki.
-Ez fájt - mondta, majd kibámult az ablakon.
-Nekem is - mondtam - hiszen meg sem hallottad azt hogy azt mondják a barátnőd csodálatos.
-Azt hiszed, csak ez engem meg sem lep hiszen én tudom hogy az én barátnőm a legszebb, legcsodálatosabb legszexibb és legvonzóbb nő a világon. - közölte miután felém fordúlt és mélyen a tekintetemet kereste. Forró csókba kezdtünk ismét, egyszerűen nem akartam hogy vége legyen ennek a csóknak.
-Na látod ezért jó a limuzin, van sötétített ablak a sofőr és az utas között, tehát ami hátul történik az ott is marad. - mondta mosolyogva. Már az a pár pillanat is  amire elszakadt a számtól kínzott. 
A Hiltonba megérkezve bejelentkeztünk és elfogultak szobánkat. A hormonok csak úgy tomboltak bennem miután   a bőröndjeink is felértek és Cris bezárta az ajtót a londíner fiú mögött én egyszerűen látámatam.
-Ez tetszik - mondta miközben a falhoz szorítva csókolgatta nyakamat. 
-Ez a hét csodálatos lesz -súgtam fülébe imözben lábaimat dereka  köré fontam és lefejtettem róla kék testhez simuló pólóját. Közben ő hideg kezével végig simította hátamat amitől megborzongtam. A szívem minden percben hevesebben vert és minden percben azt éreztem nem lehet ennél jobb de Cris még is jobbá és jobbá tette a pillanatokat/perceket. A pólómat szinte letépte rólam amit én egyáltalán nem bántam, a melltartóm kikapcsolása közben forró ajkaival vállamon siklott végig. Az ágy írány felé indult rajta a derekán, közben én hajába belemarkolva tüzes csókokkal halmoztam el. Az ágyra döntött ahol megszabadított fölösleges ruhadarabjaimtól. Miközben testemet finomabbnál finomabb csókjaival halmozta el , az én kezem a nadrágja felé vándorolt ki gomboltam farmerjét majd megszabadítottam az alatta lévő Armani alsónadrágjától. A kezemet duzzadó férfiasságára helyeztem. Testünk egymásnak simult   majd egymáséi lettünk. Az élvezettől körmömet hátába vájtam, és néha felsikítottam. Erőteljes férfias lökéseitől elaléltam. 
-Ne hagyd abba súgtam a fülébe. 
-Eszem ágában sem volt - mondtam majd a fülemet kezdte el harapdálni, hát Cris nagyon tudja mik azok a bizonyos érzékeny pontok. 
-Ez a nyaralás tényleg fantasztikusnak ígérkezik, bár ha már most abba kéne hagyni én már akkor is elégedett lennék - mondta miközben arcomat cirógatta ami erős felsőtestén feküdt
-Azért ne legyen vége még most - mondtam miközben felfelé fordítottam fejemet hogy szemébe tudjak nézni. Erősen, de mégis finoman megragadta államat és összeszorítottam majd egy kis puszit nyomot rá. - Hát igen több ilyen jobb mint egy. - szólt Cris
Felültem az ágyra a paplant magam elé tartva kérdeztem meg Crist hogy lemegyünk e a partra.
-Ez nem kell - mondta és a fehér lepedőt ami a testemet takarta elrakta testem elől húzni - mondta . 
-Ez marad - szorítottam erősebben magamhoz. szóval akkor lemegyünk kérdeztem meg újra. Miután Cristól megkaptam a várva várt választ felállt a fürdőszoba felé vettem az irányt, egy valamit azonban elhagytam útközben... a fehér lepedőt mikor felállt Cris megragadta és lesett rólam.
-Egyébként én nem bánnám ha mindig így látnálak - ordított utánam. Mindjárt megyek utánad.


/Cris/
-Na készen állsz bébi -  húzott közelebb mikor már végleges szerelésemben kiléptem.
-Na hogy tetszem - fordultam körbe előtte.
-Igen elképesztően festesz, de ezt tekerd azért magad köré.
-Ohh urasága nem akarja hogy más is lásson így fél órával ezelőtt még azt mondtad nem bánnád ha mindig meztelenül látnál.
-Nem gondoltam át elégé a dolgot - mondtam majd belemarkoltam formás fenekébe
- ... egyébként ismersz nem mennék így végig a hotelen, de te ne fedd el izmos felsőtested én azt szeretném látni - mondtam és végig húztam rajta ujjaim
A recepción tájékoztatást kértünk hogy merre van pontosan a part, olyan kerestünk remélhetőleg nincsen nagy tolongás. A part elképesztő volt a fehér homok és a tenger hihetetlen kéksége rabul ejtett.
Kilátás a repülőből

A hálószoba.

Az elképesztően szép part




Így nézett ki Nati fürdőruhája
  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése