2011. március 6., vasárnap

Mindenem az életem-35.rész

Ez a rész biztosan nem fog az én kedvenceim közé tartozni, de megígértem, hogy ma hozok és itt van. Várom az őszinte véleményeiteket.


/Natalia/



-Nem érek rá erre.-mondtam és kezdtem volna el a futást, de ő megragadott a karomnál fogva. Nem volt erős, de akkor sem eset túl jól. Rossz érzéseket keltett bennem, mert korábban erőszakoskodott velem és ezt még véletlenül sem akartam újra.

-Nem mész sehova amíg bele nem mész egy ebédbe vagy egy vacsorába.- Nem tudtam mit akar, de tartottam tőle és tudtam, hogy amíg nem mondok igent úgysem enged el. Féltem, mert tudtam, hogy erőszakos, hogy ha nem úgy alakulnak a dolgok ahogy ő akarja.
-Rendben majd kereslek.-mondtam
-Nem nem arra évekig kéne várnom majd én kereslek a számod gondolom még mindig ugyanaz. Bólintottam egyet majd hátat fordítottam neki és hazáig meg sem álltam.
Haza mentem, de senkinek nem szóltam semmit,  kinek is szóltam volna hiszen csak Cris tud arról mi is történt köztem és Fernando között, de neki nem szólhatok, mert patáliát csapna. Amit Fernando tenni akart velem az már a múlt elfelejtettem. Már az is megfordult a fejembe, hogy lehet én voltam a hibás, mert kétértelmű jeleket adtam neki. Túl tettem magam rajta, de az hogy most viszont láttam felkavart bennem mindent. Amikor az ismerkedés szakaszában voltunk én kezdtem beleszeretni talán már bele is szerettem, mikor... De most mit akarhat tőlem??? Egész nap ezen rágódtam volna, de muszáj volt iskolában mennem. Az iskolába végre beosztottak gyakorlatra egy nagyon menő céghez. Végre már minden sínen volt. Az iskolában minden 
rendben ment, munkám is volt már és Crissel is jól megvoltunk erre megjelent Fernando.
A fárasztó nap után úgy véltem jól esne egy hideg zuhany, ezért levettetem a gönceimet és beálltam a zuhany alá. A telefon csörgésére lettem figyelmes ezért gyorsan  kiszaladtam érte.
-Halo Natalia beszélsz.-vettem fel a telefont.
-Itt meg a srác aki vissza akar kapni.
-Fernando szia! Na mondjad mit akarsz, de ha lehet gyorsan, mert pont zuhanyzás közben zavarsz.
-Ezt most mért kellett?-kérdezte
-Mi bajod van?
-Beindítottad a fantáziámat.  Most ott állsz meztelenül a hosszú vizes hajadból csöpög a víz a puha kreol bőrödre. A tökéletes alakodon csöpögne le a vízcseppek és.... 
-Elég ne folytasd-vágtam a szavába.-Inkább mond ami miatt hívtál.
-Na akkor szpmbaton10 órakor érted megyek és elmegyünk vacsorázni a kedvenc helyemre.
-Szombat 10. Oké! Mennyire öltözzek ki.?
-Legyél csinos! Mindig az vagy ne értsd félre.
-Hanyagoljuk a bókokat.
-Nem szereted.
-Szeretem, de a te szádból inkább nem szeretném hallani.
-Ne legyél ilyen morcos velem.
-Akkor szombaton most folytatom a zuhanyzást.
-Ha segítség kell ahhoz, hogy megmosd a hátad szólj már ugrom is a kocsiba.
-Szia, Fernando.-raktam le a telefont.


Este átjött Cris.
-Milyen napod volt?-kérdezte miközben a narancslevébe szürcsölt.
-Fárasztó, de van munkám végre.
-Na ennek örülök és tudod minek örülnék még ha szombaton eljönnél a meccsre.
-Rendben! Hánykor lesz?
-8-kor.
-8-kor.-kérdeztem vissza.
-Van valami baj a nyolc órával? Mért lettél hirtelen furcsa?
-Én furcsa?! Miről beszélsz, természetesen ott leszek.-mondtam neki, de igazából nem tudtam, hogy fogom megoldani, mert ha ott leszek akkor nem érek vissza tízre. Na agyalhatok ezen egész héten. 


/Cris/


-Kopogtak nem?-fordultam Nati felé kérdő tekintettel.
-Én nem hallottam.-mondta, de aztán megont kopogtak.
-De kopognak.
-Ki a fene lehet az és miért kopog ha van csengő.-állt fel ingerülten
Női hangot hallottam kintről.
-Szia te mit keresel itt?-jött be Nora a szobába
-Te mit keresel itt?-néztem rá értetlenül aztán a tekintetemet Natira irányítottam.
-Szerintem egy szóval sem mondtam, hogy gyere beljebb.-mondta Nati Norának.
-Gondoltam megbeszéljük azokat amiket átjavítottam.
-Egyáltalán nem érdekel, mert nem érek rá mint látod.
-Nati ne legyél már ilyen bunkó, gyere Nora ülj le.-mondtam neki. Nora nekem sem volt a szívem csücske, de azért ő is ember.
-Nem a te házadban vagyunk. Ha akarod hívd át magadhoz, mert itt most nem látom szívesen.-eset nekem.
-Most kidobsz?-fordult Nora Nati felé.
-Igen, de nyugi nem csak téged Crist is így most egy kis esélyt adok neked. Hajrá használd ki.-mondta és megindult felfelé a lépcsőn.-Remélem nem sértődtök meg ha most nem kísérlek ki titeket. Az ajtót zárjátok be.
-Ez most komoly?-ordítottam utána, de hiába. Hallottam, ahogy becsapja az ajtót, de nem tudtam mire vélni ezt a viselkedést.
-Ketten maradtunk.-vigyorgott Nora mint aki pont erre várt.-Na mit csináljunk?
-Én haza megyek.-mondtam és hangosan becsapva magam mögött az ajtót elhagytam a lakást.
-Várj ne siess ennyire. Itt akarsz hagyni.-futott vagy inkább topogott utána Nati
-Mit vársz tőlem? Nincs közöttünk semmi még barátok semmi vagyunk akkor meg mi a fenét akarsz tőlem-fordultam meg és förmedtem rá
-Tudod te azt nagyon jól.
-Már százszor a tudomásodra adtam, hogy az égvilágon semmit nem akarok tőled.
-Ezt mondtad, de tudom, hogy nem gondoltad komolyan. Hidd el egyik este felfogsz hívni, hogy jöjjek át mert unatkozol.
-Takarodj!-ordítottam rá és benyitottam a lakásba.
"Mi a fene ütött belém? Vagyis nem belém hanem Natiba. Átmegyek tök jó kedvel, hogy elhívjam a meccsre, mert ugye ő felségét el kell hívni, mert neki nem egyértelmű, hogy szeretném, hogy ott legyen. Na azért, hogy én hülye a kedvébe járjak átmegyek és elhívom amire igent is mond aztán jön a rossz kedv, de mire föl. Akár, hogy töröm a fejem nem mondtam semmi olyat. Aztán jött Nora oké nem a legjobb barátnők, de néha már sajnálom azt a szerencsétlent azért ahogy Nati bánik vele. És most én is ráförmedtem áhh... És Nati csak úgy ott hagyott és kirakott na szépen vagyunk."
-Nora várj gyere be egy italra.-nyitottam ki az ajtót és ordítottam utána. Nem kellett sokáig kérlelnem egyből megfordult és már jött is. Leültünk a bárpulthoz egymással szembe.
-Kérsz valamit inni?
-Igen egy sex on the beach-et.-mondta és kacsintott egyet
-Szerencséd van mert azt pont tudom, hogy hogyan kell.-láttam hozzá a készítésének.-Úgyis beszélni akartál velem most itt a remek alkalom.
-Igen. Tudod te tényleg nagyon tetszel nekem. Én nem az a fajta lány vagyok aki csak úgy hagyja had legyen másé ami neki kell. Én mindig küzdök azért amit megakarok szerezni és ez most sem lesz másképpen.
-Ez a beszéd, te aztán elég határozott vagy.
-Nem is zavar, hogy elakarlak venni a barátnődtől?
"Egyáltalán nem lep meg az amit hallok és nem is zavar. Minden ember örül annak ha versenyeznek érte és én meg pláne. Azok után amit ma művelt Nati (nem tudom hova tenni és mire vélni) kifejezetten jól esik, hogy Nora itt van és gyönyörködhetek benne. Lehet ez már az ital hatása, de kívánom őt..."
-Milyen erős bicepszed van látszik, ahogy rázod a shaket.-lépet mögém és finoman végig simította a kezét a karomon. Ekkor megfordultam és.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése