2011. március 14., hétfő

Mindenem az életem-42.rész

/Nati/


-Sziasztok.-köszönt és láttam, hogy ő is meglepődik a plusz egy személy miatt.
-Szia!- köszöntünk neki egyszerre és helyet foglaltunk.
-Mért nem szóltál, hogy ő is itt lesz-súgtam oda Saranak-azt hittem valami barátod lesz nem azt, hogy Cris
-Téged se zavarna, ha nem lenne itt ez a "szívtipró macsó" melletted.
Nagyon kellemetlen volt ott ülni négyesben úgyhogy nincs olyan téma amihez mind hozzá tudnánk szólni. Persze nem ültünk csendben egész este. Jelentéktelenebbnél jelentéktelenebb dolgokról esett szó, ami igazából egyikünket sem érdekelt, de még ez is jobb mint egész este egymást bámulni. A fiúk az egész este folyamán más véleményen voltak mindenben. Nem vagyok benne biztos, hogy mindig az igazat mondták, inkább csak sose akartak egyet érteni a másikkal.
-Ha megbocsájtotok én most kimennék.
-Én is veled megyek megigazítom a sminkem.- állt fel Sara
Ahogy felálltam egy kezet éreztem a popsimon.
-Hogy neked milyen jó feneked van. Sok feneket fogtam már, de határozottan a tiéd a legjobb. Imádom olyan kemény.- mondta miközben a fenekemet markolászta. Nem tettem semmit csak Crisre néztem, akit láthatóan zavart a szituáció.




/Cris/
-Na ketten maradtunk.-mondtam, mikor a lányok kimentek a mosdóba
-Ne is reménykedj, láttam hogy néztél rá, de nem kapod meg. Ő már az enyém.
-Tudtommal nincs köztetek semmi.
-Most még nincs, de mivel csak én vagyok az akire támaszkodhat és az én vállamon sírja ki magát ha kell lesz.
-Ha idáig nem volt, akkor most sem lesz...
-Jaj de nagy a szád. Azt hiszed hogy azért mert te focista vagy megkapod ne is álmodj róla.
-Mire föl pattogsz itt te rohadt szemét láda! Tudom, hogy mire akartad kényszeríteni.
-Nem tudsz te semmit.
-Dehogy nem tudom, hogy erőszakoskodtál vele.
-Hazudott.-vágta rá
-Nem hazudott!
-Nati egy hazudós cafka. Hülye vagy, hogy még nem jöttél rá.-állt fel Fernando és közben a széket is feldöntötte.
-Segfej!
-Fogd be a pofád.
-Legalább annyi tisztesség legyen benned, hogy felvállalod.- húztam be neki egyet
-Te rohadék!- mondta és élrezem a bal horgát.
-Pipogya fráter!
-Patkány!
Alig tudtak szétszedni minket a pincérek. Legszívesebben megöltem volna, de az árt a karrieremnek.
Fernando visszaült az asztalhoz, de én inkább kimentem a friss levegőre, mert nem tudtam volna vele egy asztalnál ülni.


/Nati/




-Én kicsit kimegyek, mert fáj a fejem. Ugye nem baj, hogy ott hagylak téged két sráccal?
-Dehogy baj. Nem csodálom, hogy megfájdult a fejed a fiúk folyamatosan egymásra kontráznak már nekem is elegem van belőle, de miattam alakult így.
-Te csak jót akartál, hogy legyen egy kellemes esténk nem a te hibád, hogy nem így alakult.


Kimentem és szippantottam egy nagyot a friss levegőből, mikor megláttam, hogy Cris is idekint van.
-Te mit keresel itt?-léptem oda hozzá.-Úristen veled meg mi történt?-rökönyödtem, meg mikor megfordult
-Verekedtem leendő barátoddal.
-Ő nem a barátom, sose volt és soha sem lesz.
-Te így gondolod, de ő nem. Világosítsd fel őt is, hogy ne éljen sötétségben.
-Minek kell nektek egyáltalán verekednetek?
-Jött a hülye dumájával és nem bírtam.
-Oké, nem érdekel.... Én inkább haza mennék csak másokhoz vagyok kötve.
-Majd én haza viszlek ajánlotta fel Cris.
-Hát nem is tudom...- motyogtam
-Ha nem érezed jól magad ne maradj csak azért mert úgy érzed muszáj.
-De Sara... felhívom, hogy haza megyek és tartsa fel egy kicsit Nandot, hogy ne kelljen vele mennem.
-Oké.
Felhívtam Sarat és mivel jó barát, segített nekem. Ott maradt még Nandoval.
-Add ide a kulcsot én vezetek.-mondtam Crisnek aki egyből odadobta nekem a kulcsot.
Szerettem vezetni és pont most akartam kocsit venni kint csak közbe jött a szülés.


/Cris/


-Van kedved bejönni egy kicsit.-kérdeztem Natitől, mikor visszaadta a kulcsot.
-Nem, most inkább haza megyek és lefekszem aludni, hogy ne kelljen Ferrel beszélgetnem.
-Ha ennyire nem bírod, minek van itt és minek laksz vele?
-Bírom én, csak nem szerettem volna, hogy idejöjjön, mert így olyan szaga van a dolognak mintha közöttünk lenne valami, te is azt hitted.
-Azért, mert...
-A lényeg, hogy ezt nekem is viszonoznom kell majd és ... na a lényeg, hogy nem szeretem az ilyet. Na megyek szia.-hajolt közelebb és nyomott egy puszit az arcomra.
Nem várta meg míg viszonzom. "Ez az este és a beszélgetésünk megmozgatott bennem megint valamit, azt amit azt hittem már nagyon mélyre süllyesztettem a szívemben. Fúú ez nagyon nyálas. Minden esetre olyan régi idők filingje volt most ennek."
Néztem ahogy bemegy az ajtón és csak az járt a fejemben, hogy mennyit veszítettem


/Fernando/


Már egy ideje csak ketten ültünk az asztalnál Saraval, de a a többiek sehol, kezdtem furcsállani az egészet.
-A többiek hol vannak.
-Elmentek.-mondta Sara mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog.
-Bazd én meg itt ülök. Ők meg ketten áhh-álltam fel és hagytam ott a lányt majd leintettem egy taxit és haza indultam.


"Milyen szerencsés vagyok, hogy okos kis buksival áldott meg a jó isten. Ha ma nem jövök ide kitudja mi lett volna. Teljes idill Cris és Nati között. Most se úgy alakult a dolog, ahogy képzeltem, de ebből még bármi lehet. A szépfiú biztos beadta neki, hogy miattam verekedtünk össze. Én majd elmondom pont az ellenkezőjét aztán Nati áll, hogy kinek hisz, de szerintem ez nem kérdés. Meggyőző tudok lenni. Ha a hülye gyerek elmondja azokat, amiket Natiról mondtam én csak röhögök, mert azzal jobbat nekem nem is tehetne. Natit úgy ellene fordítom, hogy az nem igaz. Még talán az a Nora is a segítségemre lehet majd kiderül."-elmélkedtem magamban, miközben kifelé bámultam a kocsi ablakából.


Mikor haza értem már minden lámpa le volt oltva és Nati is aludt. Vártam a holnapot, mert tudtam, hogy csak jól alakulhat....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése